XXL Nutrition

The Clansman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Week 6 - Maandag:
squat: 3 x 3 x 180 (als vervanging van de pauze squats die ik gepland had voor vandaag)
paused bench: 1 + f x 190 - 1 x 190
WTH??? Echt een vastloper out of nowhere die tweede rep. tweede set maar even beperkt tot 1 goed gecontroleerde pauze rep.

Stukken later dan bij de Poolse schema's is nu toch zo'n beetje het moment gekomen dat de boel tegen begint te sputteren. Nog een weekje en dan een week bijtanken... Ben er aan toe...
 
Week 6 - Woensdag - half uurtje:
db mp
cable rows
bb curls
rope pushdowns
face pulls
abs
 
Week 6 - Vrijdag:
squats: tot tweede beurt
bench: tot tweede beurt
deads: tot tweede beurt

NL record op totaal is virtueel gesneuveld tijdens deze training =))

Vandaag dus getest om te kijken hoe de vorm zich verhoudt tot wat ik voor ogen had toen ik met de voorbereiding begon. Bench vorm is beter dan toen ingeschat, deads iets minder. Squats heel lichtjes er boven.

Geplande openers en tweede beurten blijven hoogstwaarschijnljik staan.

Nu een week doorbloeden en zo kort mogelijk op de 105 kg vreten :meal:
 
Precontest - Maandag:
bench
squat
isolateral row machine
db hammer curls
side raises
abs

Alles 3 setjes licht.
 
Precontest - Woensdag:
db mp
lat pulls
cable rows
db curls
reverse pec deck
abs

Alles 3 setjes licht. And now we wait.....
 
NK Raw 2013:
Gewogen op 103.6, weinig mis mee.

squat:
Knieën wat stram tijdens het opwarmen al en voor een deel hierdoor technisch wat steekjes laten vallen.
220
230
240f
Naadje, zakken ging ok en onderin was ik hem ineens kwijt, voor ik het doorhad zat ik ineens zonder spanning in mijn lichaam met 240 in mijn nek onderin. Wel geprobeerd nog op te staan, maar was game over.

bench:
185
192,5 (NL record)
200
Sjah, what can I say? Ik wilde hem proberen. Kwam er wel een stuk uit, maar was echt nog een brug te ver.

deadlift:
230
240
250
Voor mijn doen en in mijn huidige staat een prime wedstrijd getild, ging met 27,5 kg speling het deadliften in. Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik me al rijk rekende met die 250 en vervolgens toverde Joost (Ironslave) een pull van 277,5kg uit zijn reet.
Dan sta je daar ineens met lege handen, maar dat geeft niet. Op zo'n moment heb je die toch nodig om hard te klappen. Achteraf een hoop mensen met "als, als, als...". Ik kan er niet wakker van liggen na zo'n bazenmove.

Ging op pad met het idee het NL totaal record (NPB minimum nog) te pakken. Dat stond op 655.
Dan moet je gewoon tevreden zijn met 672,5. Voorlopig wel weer aandacht aan het herstel van de knie besteden en hopelijk bouwen richting een 700 RAW.

Cheerio!
 
Thanx Jeroen, tof dat je er was! Hopelijk ben je er volgend jaar weer gewoon bij, kerel.
 
Deloadweek - Maandag:
STRAFRAINING!

Hahaha. Neuh, gewoon 20 minuten op de fiets gekropen en wat superlichte tientjes gedraaid om te doorbloeden.
 
Deloadweek - Woensdag:
Geen idee meer, van alles wat en toen ik bijna klaar was haakte mjin oude trainingsmaat aan, dus hebben we er nog een half uurtje pomptraining achteraan geplakt.

Deloadweek - Vrijdag:
Nou, tijd om de bandjes weer eens tevoorschijn te halen. Wat een k*tdingen zijn het toch ^__^
Beetje opegbouwd tot 3 x 225. Viel niet mee qua balans en gevoel, dat gaat nog wel effe duren...
 
06-01-2014:
Ik heb EERLIJK gezegd nog niet echt een trainingsstrategie uitgewerkt voor het NK powerliften.
Zie door al de bomen online het bos niet echt meer en heb veel minder ervaring met geared trainen dan Raw.
Dus ik blijf voorlopig maar even op de redelijk back to basics manier doortrainen met het verschil dat ik iets minder in de reps ga zitten en iets sneller probeer via bandjes en half-suit naar volledig geared liften op te bouwen om feeling te krijgen.

Zal zo'n beetje neer komen op:
Maandag: zware squats - triples en singles, raw bench - vijfjes, later 3-tjes. Beetje assistance.
Woensdag: upper back, allerlei assistance shizzle.
Vrijdag: box squats op reps - voornamelijk triples denk ik, geared bench - triples en singles, deadlifts - triples en singles. Beetje assistance.

Het moet maar even zo...


Week 1 - Maandag:
squat (wraps): 3 x 225 - 1 x 240
bench (raw): 5 x 170 - 4 x 170 - 4 x 170
reverse pec deck: 4 sets
abs: 3 sets

Cheerio!
 
Week 1 - Woensdag:
db mp
lat pulls
leg curls
db hammer curls
isolateral row machine
shrugs
abs
 
Back
Naar boven