Fitness Seller

The effect of meal frequency on body composition....

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat je het beste naar je lichaam kunt luisteren..Je lichaam zegt wel als het voedingsstoffen nodig heeft(honger dus,natuurlijke reactie van het lichaam)..En de meeste die in een cycle zitte krijgen ook meer honger(meestal om 2 uur)
 
doe het nu al ruim 6 weken, bevalt goed.

Doe je IF? Ik heb het ook geprobeerd tijdens mijn studie. Beviel heel goed. Maar nu tijdens mijn stage merk ik dat ik enorm ga stressen als ik niet ontbijt. Te veel adrenaline door honger denk ik.
 
Doe je IF? Ik heb het ook geprobeerd tijdens mijn studie. Beviel heel goed. Maar nu tijdens mijn stage merk ik dat ik enorm ga stressen als ik niet ontbijt. Te veel adrenaline door honger denk ik.
ja, 5 weken if gedaan, maar if beviel me opsich goed, maar kreeg rond 2 a 3u een dip en dan kon ik echt niet meer leren. doe nu 3 a 4 maaltijden per dag, ontbijt, avondeten en post workout

en soms dan een dagje if style.
 
ja, 5 weken if gedaan, maar if beviel me opsich goed, maar kreeg rond 2 a 3u een dip en dan kon ik echt niet meer leren. doe nu 3 a 4 maaltijden per dag, ontbijt, avondeten en post workout

en soms dan een dagje if style.

Same here. Wat vooral een voordeel van IF is, is dat je leert dat je best een tijdje honger/trek kunt hebben zonder negatief gevolg voor je spiermassa.
 
Ik denk dat je het beste naar je lichaam kunt luisteren..Je lichaam zegt wel als het voedingsstoffen nodig heeft(honger dus,natuurlijke reactie van het lichaam)..En de meeste die in een cycle zitte krijgen ook meer honger(meestal om 2 uur)

Geloof je dat echt zelf? Er zijn zat mensen die hele dag honger hebben... En hebben zeker geen tekort aan voedingsstoffen.
 
Dit onderzoek bewijst niks.
Dit is juist, in die zin dat 1 enkele studie nooit als écht waardevol gezien wordt binnen de wetenschap. Het is pas als je keer op keer iets kan aantonen, dat het enige waarde gaat krijgen.
 
Oké misschien is het effectiever om 3 grote maaltijden te eten in plaats van 8 kleinere, maar ik prefereer nog steeds het laatste, en dat blijf ik ook doen.
 
Er is een verschil tussen honger hebben en zin hebben in eten en de meeste mensen kennen verschil niet.
 
Back
Naar boven