MuscleMeat

The effect of meal frequency on body composition....

  • Topic starter Jesaja
  • Startdatum
  • Reacties 247
  • Weergaven 14K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

oh ik dacht dat je mensen zocht met ervaring ipv onderzoekjes.... ;)
 
Allemaal leuk en aardig...maar degene die nu dus ook echt 3x per dag gaat eten en denkt dat dat beter is dan 6-7x per dag is goed stom.

Toch mooi hoe iemand op 1 onderzoekje kan afgaan en er dus vanuit gaat dat alle (top) bb'ers het al XX JAREN fout doen :roflol:

Dat is wat je ziet in hun documantaires, in de magazines. Heb je ooit zon gast 24/7 gevolgt wijsneus? Die gasten juicen year-round cycles, trainen als pussys, en krijgen eten voorgeschoteld.

Totaal onvergelijkbaar met de gewoone hobbyiest.
 
wat loop je te lullen met je 1 onderzoek? de startpost bestaat uit 1 onderzoek, maar er zijn er al tig gepost op het forum.

Gaan die studies niet over obesity en weight loss dan spieren kweken ?
De eerste althans wel, heb de 2de en 3de maar vluchtig gelezen.
 
Dat is wat je ziet in hun documantaires, in de magazines. Heb je ooit zon gast 24/7 gevolgt wijsneus? Die gasten juicen year-round cycles, trainen als pussys, en krijgen eten voorgeschoteld.

Totaal onvergelijkbaar met de gewoone hobbyiest.

Idd, ga jij het maar doen zoals de pro's het je laten zien "gift". Zoals Supreme zegt het gaat nergens over een pro met een hobby krachtsporter te vergelijken. Echt beter zal het niet zijn alles in 3 maaltijden stoppen, maar slechter ook niet en dan eet ik toch liever minder vaak op de dag ipv heel de dag panisch met mijn bakjes eten rond te lopen als een echte pro. :roflol:
 
No offence...maar die link ga ik niet eens aanklikken, ga er toch never nooit gebruik van maken. Doen jullie het lekker op jullie manier :thumbs:

Als je de moeite niet wilt doen om je ergens op in te lezen voordat je je mening geeft blijf dan gewoon weg. Praten over iets waar je geen weet van hebt doet 90% van het forum al, wil je echt zo'n kuddedier zijn?
 
Als je de moeite niet wilt doen om je ergens op in te lezen voordat je je mening geeft blijf dan gewoon weg. Praten over iets waar je geen weet van hebt doet 90% van het forum al, wil je echt zo'n kuddedier zijn?



ff ot:

maar moet je niet eerst een kuddedier zijn om daarna te exploreren?
 
Idd, ga jij het maar doen zoals de pro's het je laten zien "gift". Zoals Supreme zegt het gaat nergens over een pro met een hobby krachtsporter te vergelijken. Echt beter zal het niet zijn alles in 3 maaltijden stoppen, maar slechter ook niet en dan eet ik toch liever minder vaak op de dag ipv heel de dag panisch met mijn bakjes eten rond te lopen als een echte pro. :roflol:

...aaaaaaaaand game-set-match! :clap:
 
Meerdere wegen leiden naar Rome. Als je 6 keer per dag wil eten ga je gang maar weet dan wel dat het niets meer opleverd dan 3 keer per dag zolang de macro's plus totale aantal kcals maar kloppen. Het probleem is dat we allemaal geneigd zijn om in een gewoonte te blijven hangen. Zo was het tijden geleden nog een doodzonde om als bodybuilder FB te trainen en was split DE manier. Hede ten dage is het een stuk meer geaccepteerd en geintergreerd. Er is nog zoveel dat wij niet weten over het lichaam en zijn processen daarom zul je dynamisch moeten zijn en anticiperen op zaken waaruit je, je voordeel kunt doen. Er zullen in de komende 100 jaar weer voldoende nieuwe ontdekkingen gedaan worden die waarschijnlijk onze kijk op trainen en voeding zullen veranderen.
 
Normale mensen wisten dit al lang, en eten dan ook al eeuwen lang 3 maaltijden per dag, maar die domme bodybuilders komen daar nu pas achter.
 
Idd, ga jij het maar doen zoals de pro's het je laten zien "gift". Zoals Supreme zegt het gaat nergens over een pro met een hobby krachtsporter te vergelijken. Echt beter zal het niet zijn alles in 3 maaltijden stoppen, maar slechter ook niet en dan eet ik toch liever minder vaak op de dag ipv heel de dag panisch met mijn bakjes eten rond te lopen als een echte pro. :roflol:

Dus nu wil je me ook nog gaan wijsmaken dat jij meer verstand hebt van eten dan pro's (die tips krijgen van de beste begeleiders die er zijn)? Je zegt namelijk zelf ga jij het maar doen zoals de pro's het doen...en dat zal ik ook zeker doen :thumbs:

En kan je volgens jou de voeding van een pro niet vergelijken met een hobby krachtsporter zoals mij??? Ja, jij hebt er erg veel verstand van :roflol:
Ik probeer mn voeding net zoals een pro perfect voor elkaar te hebben, dat ik af en toe wat eten moet meenemen als ik ergens naartoe ga so be it. Ga niet zeggen dat je het niet kunt vergelijken "Nose''.

Ik wil wel eens een foto zien van iemand hier die 3x per dag eet...als je dan ook nog eens een enorm goed fysiek hebt dan zal ik het geloven, maar ws hebben de meeste hier niet eens een fysiek die ook maar enigzins in de buurt komt van de jongens die er serieus mee bezig zijn. Laat maar eens zien wat die ruk voedingsschema's in de praktijk opleveren :D

Verder wil ik wel ff zeggen dat jullie het uiteraard kunnen proberen...niemand houdt jullie tegen. Ik weet alleen 100% zeker dat het niet gaat werken voor iemand die heel serieus met de sport bezig is en puur bezig is met zoveel mogelijk VVM erop te plakken.
 
Laatst bewerkt:
Bon, conclusie:

trainen en vreten

Iedereen akkoord;)
 
Dus nu wil je me ook nog gaan wijsmaken dat jij meer verstand hebt van eten dan pro's (die tips krijgen van de beste begeleiders die er zijn)? Je zegt namelijk zelf ga jij het maar doen zoals de pro's het doen...en dat zal ik ook zeker doen :thumbs:

En kan je volgens jou de voeding van een pro niet vergelijken met een hobby krachtsporter zoals mij??? Ja, jij hebt er erg veel verstand van :roflol:
Ik probeer mn voeding net zoals een pro perfect voor elkaar te hebben, dat ik af en toe wat eten moet meenemen als ik ergens naartoe ga so be it. Ga niet zeggen dat je het niet kunt vergelijken "Nose''.

Ik wil wel eens een foto zien van iemand hier die 3x per dag eet...als je dan ook nog eens een enorm goed fysiek hebt dan zal ik het geloven, maar ws hebben de meeste hier niet eens een fysiek die ook maar enigzins in de buurt komt van de jongens die er serieus mee bezig zijn. Laat maar eens zien wat die ruk voedingsschema's in de praktijk opleveren :D

Verder wil ik wel ff zeggen dat jullie het uiteraard kunnen proberen...niemand houdt jullie tegen. Ik weet alleen 100% zeker dat het niet gaat werken voor iemand die heel serieus met de sport bezig is en puur bezig is met zoveel mogelijk VVM erop te plakken.

Dat doe ik wel...
 
GFG kuurt toch als een gek? Logisch dat je gaint op 6 maaltijden per dag!
 
GFG kuurt toch als een gek? Logisch dat je gaint op 6 maaltijden per dag!

Haha als een gek...je hebt gelijk man! Ik zit het hele jaar op grammen aas incl GH en Insuline...voeding is voor mij eigelijk niet eens belangrijk, Bascross. Nja, helaas toch niet, tenzij je 1x per jaar kuren met hoogstens een gram in totaal ''als een gek'' vindt.

Big T heeft het eens mooi verwoord: ''allemaal dat gezeik met HST en blabla technieken....gewoon beulen en vreten''. Helaas kunnen sommige dat niet (he bascross) en moeten ze dan maar roepen dat iemand kuurt als een gek.
 
Zo zou ik ook reageren als ik jou stats had...ik neem het je niet kwalijk kerel :D

The hate:(

haha, laat je niet opnaaien kerel, het kan best zijn dat het werkt voor bepaalde mensen die meer fitness gericht bezig zijn. Bij mij op de sportschool traint een gast van 40 (traint welliswaar al 11 jaar, maar wil niet te groot worden) hij eet 3 keer perdag en let niet specifiek op zijn eten. Als ik hem weleens vraag wat hij die dag heeft gegeten, komt hij misschien net aan 100-125 gram eiwitten:D Maar tog weegt hij 82kg en staat hij zo droog dat hij de aders over zen borst heeft lopen:p (en nee hij kuurt niet, is nog bang van creatine)

Moraal van het verhaal tot een bepaald niveau van fysiek is het niet noodzakelijk om 6-8 keer per dag te eten.;)

Ik eet overigens wel 8 keer perdag;)
 
The hate:(

haha, laat je niet opnaaien kerel, het kan best zijn dat het werkt voor bepaalde mensen die meer fitness gericht bezig zijn. Bij mij op de sportschool traint een gast van 40 (traint welliswaar al 11 jaar, maar wil niet te groot worden) hij eet 3 keer perdag en let niet specifiek op zijn eten. Als ik hem weleens vraag wat hij die dag heeft gegeten, komt hij misschien net aan 100-125 gram eiwitten:D Maar tog weegt hij 82kg en staat hij zo droog dat hij de aders over zen borst heeft lopen:p (en nee hij kuurt niet, is nog bang van creatine)

Moraal van het verhaal tot een bepaald niveau van fysiek is het niet noodzakelijk om 6-8 keer per dag te eten.;)

Ik eet overigens wel 8 keer perdag;)

Daar gaat het in dit topic helemaal niet over! Er wordt gewoon net zoveel kcals en macro's genuttigd als door mensen die dat over 8 maaltijden verdelen, er zijn alleen minder eet momenten, dat is het enige verschil!
 
Begrijpend lezen is voor sommige gasten ontzettend moeilijk.
 
U-huh. Ik zit al een tijdje op 3/4 maaltijden per dag. Lange leve IF.


Maar als je in de bulk 5/6000kcals moet eten en je bent geen grote eter ben je alsnog genoodzaakt om vaker te eten.
 
Back
Naar boven