XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En we hebben een kaartje van de spelwereld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nice! :D
Hier de 'volledige' map:
tamrielmap.jpg
 
Nog 1 maandje.

Ik laat BF3 er even voor liggen - Skyrim all the way. :P
 
Can't wait :p

Jammer dat ie net na me vakantie uit komt, oh well.
 
Ik ga hem niet halen, maar ik weet wel dat dit spel een hoop slapeloze nachten gaat geven voor sommige mensen. :roflol:
 
je realiseert je denk wel dat alles zich slechts in 1 gebied van deze map afspeeld?(skyrim)

Ja natuurlijk, al hoop ik dat als we alle delen gehad hebben, ze alles bij elkaar voegen en er 1 freakin grote game van maken. :D
 
moeilijk, ik weet niet of ik aan dit avontuur moet beginnen, meestal laat ik dit soort spellen links liggen vanwege gevoeligheid voor verslaving en is helemaal niet mijn ding elven shit en zo en fantasy. maar deze is wel erg goed, maar ik ga ook al bf 3 en mw3 kopen dus die zal ik ook veel spelen.
 
moeilijk, ik weet niet of ik aan dit avontuur moet beginnen, meestal laat ik dit soort spellen links liggen vanwege gevoeligheid voor verslaving en is helemaal niet mijn ding elven shit en zo en fantasy. maar deze is wel erg goed, maar ik ga ook al bf 3 en mw3 kopen dus die zal ik ook veel spelen.

Denk dat BF3 en MW3 verslavender kunnen zijn dan Skyrim bro.
 
Denk dat BF3 en MW3 verslavender kunnen zijn dan Skyrim bro.

Online gaming is sowieso verslavend, single player spellen speel je uit en dan ben je dr klaar mee.
 
wet van Brandon: als er een single player rpg het goed doet, zijn er altijd een paar phaggots die er een waardeloze mmorpger van willen maken.

"kill 8 fly workers, then kill try 6 fly warriors, then kill 5 fly lords, then kill 8 palletswapped pink fly workers,..."

**** that shit...
 
Online gaming is sowieso verslavend, single player spellen speel je uit en dan ben je dr klaar mee.

Ja true. Al ben ik wel vaak genoeg opnieuw begonnen met The Elder Scrolls, echt verslavend is het niet nee.. :o
 
Een van de mooiere spellen vind ik zelf
 
Waar gaan de DBB'ers Skyrim voor kopen, console of PC?

En als je voor PC koopt, wat zijn je specs?
 
je kan niet online met deze game, ik koop hem niet meer
 
Ja true. Al ben ik wel vaak genoeg opnieuw begonnen met The Elder Scrolls, echt verslavend is het niet nee.. :o

Opnieuw beginnen met een game vind ik nutteloos, dat zou ik alleen doen als ik trofeeën gemist zou hebben (PS3) of na een aantal jaar dat je weer kriebels krijgt.

Waar gaan de DBB'ers Skyrim voor kopen, console of PC?

En als je voor PC koopt, wat zijn je specs?

PS3, met zo'n spel moet je groot beeld hebben, en zo lelijk issie dan ook weer niet ;)

Besides, pc gaming sucks, lekker languit of rechtop op je stoel, moeilijke keuze.
 
Opnieuw beginnen met een game vind ik nutteloos, dat zou ik alleen doen als ik trofeeën gemist zou hebben (PS3) of na een aantal jaar dat je weer kriebels krijgt.



PS3, met zo'n spel moet je groot beeld hebben, en zo lelijk issie dan ook weer niet ;)

Besides, pc gaming sucks, lekker languit of rechtop op je stoel, moeilijke keuze.

Vond het met Oblivion wel vermakelijk om opnieuw te beginnen. Ontdekte altijd wel weer iets nieuws en koos dan een andere class combinatie om mee te spelen. Maar kan begrijpen dat dit niet voor iedereen is weggelegd.

Mwoah, PC gaming valt wel mee, zelf vind ik het prettig om met een muis te aimen, vooral op langere afstanden. Ook je reactiesnelheid icm precisie ligt hoger met een muis imo, al ligt de snelheid in Oblivion van zichzelf niet zo hoog. Zit zelf nog een beetje in dubio.
 
Back
Naar boven