XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, maar niet alleen ik natuurlijk.

https://sites.google.com/site/damicat/

Why Oblivion Sucks


Contains Spoilers

Part 1 - User Interface

Part 2 - Dumbing Down

Part 3 - Roleplaying (or lack thereof)

Part 4 - Graphics

Part 5 - Leveling System

Part 6 - Radiant AI

Part 7 - Lore

Part 8 - Premium Downloadable Content

Part 9 - Modding

Part 10 - Miscellaneous Issues (Coming Soon)
 
5.Inappropriate Font Size
It's fairly obvious from this mistake that Bethesda only put effort into the console version of Oblivion. Computers have a mouse and keyboard. An interface should not be using size 36 font that allows for only 6 items to be displayed at once and customers shouldn't have to rely on mods just to fix something in the interface that, if Bethesda had chosen to care about PC gamers, could have done in 5 minutes.
Ja dit zijn wel hele grote problemen natuurlijk, maakt het echt k*t.
 
Sterk argument man. 2 regels uit een betoog van duizenden woorden halen. Is 1995 je geboortejaar?
 
Sterk argument man. 2 regels uit een betoog van duizenden woorden halen. Is 1995 je geboortejaar?
Ten eerste is het meeste op die site maar gemierenneuk en ten tweede is het wel makkelijk om een game na zoveel jaar te bestempelen als k*t. Aangezien er bij part 10 '(Coming Soon)'' staat neem ik aan dat de site niet eens zo aardig oud is

Als je zooi als:
Yet, at the same time, despite the fact that it's not using a so-called state of the art graphics engine, many people think the graphics in World of Warcraft are great.
erin kan zetten en daarmee aan kan tonen dat Oblivion k*t graphics heeft neem ik dat niet serieus.
 
Laatst bewerkt:
Fallout 3 heeft het probleem dat het een grote, saaie, lege wereld is waar vrijwel al je keuzes geen invloed hebben op het verhaal. Dan begrijp je ook wel waarom ik New Vegas wél goed vond.

Obvlivion is gewoon super saai. Ik heb een paar keer geprobeerd om er in te komen maar telkens weer opgegeven. Het feit dat tegenstanders gewoon met je mee levelen is retarded. En al die identieke dungeons word ik ook kriegel van.

Jonge wtf wil je hier met je stomme mening bereiken?

Derp alles ziet er hetzelfde uit (damn nigga dan moest je rpg's die daarvoor uitkwamen eens zien).

Derp invloeden, who cares? Fallout 3 was gewoon een beest van een game.

Natuurlijk moeten ze wel meelevelen, anders ben je gewoon overpowered. + zo blijft het spel een uitdaging.

Supersaai? Je weet dat rpg's veel erger kunnen zijn he? zegt final fantasy 1 je iets?

Damn deze troll laat me echt ragen.
 
Snap echt niet hoe mensen oblivion zo hard kunnen afkraken.
Toen ik die sewer/dungeon uit kwam en voor het eerst die wereld zag, onbeschrijfelijk gewoon... misschien wel het mooiste game moment ooit imo!

Grafisch was het ook 1 van de mooiste games, ook als ik oblivion nu speel ziet het er grafisch gewoon 'goed' uit in vergelijking met de games van tegenwoordig.
 
Snap echt niet hoe mensen oblivion zo hard kunnen afkraken.
Toen ik die sewer/dungeon uit kwam en voor het eerst die wereld zag, onbeschrijfelijk gewoon... misschien wel het mooiste game moment ooit imo!

Grafisch was het ook 1 van de mooiste games, ook als ik oblivion nu speel ziet het er grafisch gewoon 'goed' uit in vergelijking met de games van tegenwoordig.

yeah, sommige puntjes zijn wat minder goed gelukt maar al met al toch een van de beste games ooit.

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 11:11 ----------

Inderdaad, maar niet alleen ik natuurlijk.

https://sites.google.com/site/damicat/

Why Oblivion Sucks


Contains Spoilers

Part 1 - User Interface

heb erger gezien maar had idd veel beter gekunt

Part 2 - Dumbing Down

op sommige punten wel ja, niks wat de pret mag drukken though

Part 3 - Roleplaying (or lack thereof)

i lol'ed

Part 4 - Graphics

i lol'ed even harder

Part 5 - Leveling System

tja had wel wat beter gekund

Part 6 - Radiant AI

mwa, als je het vergelijkt met de doorsnee rpg van toen...

Part 7 - Lore

juist een sterk punt van oblivion.
jup er zijn holes maar die zijn er in wow net zo erg of veel erger. haal wow er even bij omdat die al eerder als(lachwekkende) vergelijking werd aangehaald bij graphics


Part 8 - Premium Downloadable Content

dlc sucks idd

Part 9 - Modding

modding maakt het spel, tot op vandaag de dag, langer houdbaar.
en ondanks de bewering deels waar zijn is er best te werken met de oblivion tools, genoeg moois gemaakt


Part 10 - Miscellaneous Issues (Coming Soon)
miereneuker comming soon?;)

;)
 
Laatst bewerkt:
Jonge wtf wil je hier met je stomme mening bereiken?

Derp alles ziet er hetzelfde uit (damn nigga dan moest je rpg's die daarvoor uitkwamen eens zien).

Derp invloeden, who cares? Fallout 3 was gewoon een beest van een game.

Natuurlijk moeten ze wel meelevelen, anders ben je gewoon overpowered. + zo blijft het spel een uitdaging.

Supersaai? Je weet dat rpg's veel erger kunnen zijn he? zegt final fantasy 1 je iets?

Damn deze troll laat me echt ragen.

Ik ben het wel met hem eens. In New Vegas kun je keuzes maken waardoor het verhaal totaal anders wordt, zoveel keuzes en vorken in de weg. Bij Oblivion/Fallout3 was het gewoon keuze tussen een goede en slechte actie (moreel gezien), en het had nada invloed op het spelverloop.

Ik heb Oblivion echt meerdere malen proberen te spelen, nooit erin kunnen komen, na het uitspelen van de dark brotherhood voelen alle andere quest saai en zielloos aan. Combat en leveling systeem was superretarded. :p Het werd steeds moeilijker naarmaate ik sterker werd ipv andersom.
Fallout 3 was wel vet, zeer goede combat imo, maar het verhaal was erg magertjes, je keuzes boeide ook totaal niet (was bijv. leuk om megaton op te blazen maar het verhaal verliep niet veel anders, in new vegas is het wel even anders).

Oblivion is echt niks vergeleken met Morrowind. Maar die heb je vast niet gespeeld in de tijd dat het uitkwam.
Net zoals dat de jeugd van tegenwoordig CoD helemaal geweldig vindt, als deze jeugd ouder wordt en over 10 jaar met een nieuwe shooter geconfronteerd wordt die populairder is dan CoD maar qua gameplay nog oppervlakkiger is, dan begrijp je beter wat ik bedoel.
 
Laatst bewerkt:
Oblivion is echt niks vergeleken met Morrowind. Maar die heb je vast niet gespeeld in de tijd dat het uitkwam.
Net zoals dat de jeugd van tegenwoordig CoD helemaal geweldig vindt, als deze jeugd ouder wordt en over 10 jaar met een nieuwe shooter geconfronteerd wordt die populairder is dan CoD maar qua gameplay nog oppervlakkiger is, dan begrijp je beter wat ik bedoel.

ik vind oblivion geweldig, ondanks de flaws bedierf het voor mij nergens de algemene speel ervaring.

morrowind was daarentegen inderdaad veel grootser en imo ook beter, alleen ietsje minder toegankelijk. dat is iets wat bethesda juist met oblivion wel probeerde te doen, met succes obviously.
 
Laatst bewerkt:

Wat een troll is dat zeg. Heb al heel wat domme reviews gelezen in mijn leven. Maar dit gaat echt nergens meer over. Spel is ook nog niet eens uit. Jah, leaked. Rustig afwachten dus.

Kan me herinneren dat Oblivion ook reviews kreeg, die het spel totaal onderuit haalden. Maar ondertussen kreeg het wel de GOTY award. Dit soort spellen zijn ook niet voor iedereen. En dat komt er 1 of andere mongool, die alleen shooters speelt, een spel als dit reviewen. Levert altijd vermakelijke reviews op.
 
Wat een troll is dat zeg. Heb al heel wat domme reviews gelezen in mijn leven. Maar dit gaat echt nergens meer over. Spel is ook nog niet eens uit. Jah, leaked. Rustig afwachten dus.

Kan me herinneren dat Oblivion ook reviews kreeg, die het spel totaal onderuit haalden. Maar ondertussen kreeg het wel de GOTY award. Dit soort spellen zijn ook niet voor iedereen. En dat komt er 1 of andere mongool, die alleen shooters speelt, een spel als dit reviewen. Levert altijd vermakelijke reviews op.

die link gaat over oblivion:D

leuk puntje vind ik dat de gfx met wow vergeleken worden.

ja wow had adem enzo, oblivion niet. alleen dan wel vergeten te vermelden dat een hoop van die effecten door de jaren heen er in gepatched zijn bij wow.
 
Ben net mijn bed uit. Haal wat dingen door elkaar. Maar het blijft een troll. :D
 
Obvlivion is gewoon super saai. Ik heb een paar keer geprobeerd om er in te komen maar telkens weer opgegeven. Het feit dat tegenstanders gewoon met je mee levelen is retarded. En al die identieke dungeons word ik ook kriegel van.
Die twee dingen waren idd ruk, maar desondanks was het toch een goede game. In Skyrim zijn deze gefixt btw.
 
Die twee dingen waren idd ruk, maar desondanks was het toch een goede game. In Skyrim zijn deze gefixt btw.

voor oblivion is er een mod die het levelen van monsters etc fixed.
 
Dus, wat voor character gaan jullie bouwen? :D

Ik ga denk ik voor de half magic/half melee
 
Dus, wat voor character gaan jullie bouwen? :D

Ik ga denk ik voor de half magic/half melee

zit ik ook aan te denken.

eerst ff op afstand max erop los vuren om vervolgens de pain op een voet afstand uit te delen, met achteraf een selfheal van een spell ofzo:p
 
zit ik ook aan te denken.

eerst ff op afstand max erop los vuren om vervolgens de pain op een voet afstand uit te delen, met achteraf een selfheal van een spell ofzo:p

Juistem!

Nevertheless, kan je volgens mij ook (al ben je max level) alsnog ervoor kiezen om bijvoorbeeld dual wield te nemen en daar dan ook weer te levelen, dat is wel cool.
 
Zat ook aan magic/melee te denken, is altijd een goede balans tussen veraf en dichtbij combat. Over 't algemeen vind ik archer in de meeste games en ook in Oblivion wel leuker, dus denk dat ik wellicht daarop overstap. Is iig goed om te weten dat je na een aantal uren spelen evengoed nog kan switchen.
 
Back
Naar boven