MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

mmmmmmmm, High Elf, full Mage.
Net die draak verslagen bij zo'n guard tower, eerste keer dat ik die deed vond ik een epic necklace, ging ik dood door die draak... was die necklace er daarna niet meer... fuuuu

Wel echt een gruwelijk spel. Mage is wel grappig, maar ik zit er toch echt over te denken om een Khajit Assassin achtige dude met daggers te maken, lijkt me echt gruwelijk..
 
Wat gebeurt er als je dood gaat(qua dingen verliezen) ? En heb je ook soort van armor durability dat je in het dorpje goed moet smeden enzoo?
 
is dit alleen tege drake etc vechte? zoek beetje een soort van fantasie zoals wow
 
Moet je bij dit spel ook een moeilijkheidsgraad kiezen?
easy, normal, hard en hardcore ofso?
En als dat zo is wat hebben jullie gekozen.

Zelf heb ik niet zo heel veel ervaring met RPG's op de fables na dan, maar dat zijn niet echte hardcore RPG's.
Dus zou ik eerder voor normal gaan denk ik.
 
is dit alleen tege drake etc vechte? zoek beetje een soort van fantasie zoals wow

haha ga dan WoW spelen :rolleyes: Je bent niet oneens geen verslaafde meer als je stopt met wow maar net zoveel uur in andere games stopt gehehe

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:43 ----------

Moet je bij dit spel ook een moeilijkheidsgraad kiezen?
easy, normal, hard en hardcore ofso?
En als dat zo is wat hebben jullie gekozen.

Zelf heb ik niet zo heel veel ervaring met RPG's op de fables na dan, maar dat zijn niet echte hardcore RPG's.
Dus zou ik eerder voor normal gaan denk ik.

Gebied past je aan op je level. Dus als iets te moeilijk is in een gebied ga je eerst trainen en vervolgens terug
 
haha ga dan WoW spelen :rolleyes: Je bent niet oneens geen verslaafde meer als je stopt met wow maar net zoveel uur in andere games stopt gehehe

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:43 ----------



Gebied past je aan op je level. Dus als iets te moeilijk is in een gebied ga je eerst trainen en vervolgens terug
is niet voor mij ;P. maar ik weet dat de sfeer van wow een beetje moet hebbe in een spel ofja. de verschillende fantasie monsters zeg maar. heb op youtube beetje idee dat je alleen tege drake en skelette moet vechte en dat staat niet echt aan.
 
Lol, iemand die al bij Orphan Rock is geweest? Waar je iets kan vinden om een boom te healen in Whiterun, er zit daar een heks die vuurballen schiet, die is way too powerful, denk niet dat het al de bedoeling is dat je hier heen gaat.

Of een kerel uit Whiterun die wil dat je helpt zn broer te helpen, ergens aan het eind van de map, veel sidequests kan je waarschijnlijk vaak nog niet eens doen.

Wel een ****ing waus spel, heerlijk. Heeft Fallout voor mij nu al overtroffen.

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:45 ----------

Moet je bij dit spel ook een moeilijkheidsgraad kiezen?
easy, normal, hard en hardcore ofso?
En als dat zo is wat hebben jullie gekozen.

Zelf heb ik niet zo heel veel ervaring met RPG's op de fables na dan, maar dat zijn niet echte hardcore RPG's.
Dus zou ik eerder voor normal gaan denk ik.

Moet niet, kan wel, standaard is adept, dat is zeg maar de derde graag, vind 't wel best zo, al aardig paar keer doodgegaan.
 
is niet voor mij ;P. maar ik weet dat de sfeer van wow een beetje moet hebbe in een spel ofja. de verschillende fantasie monsters zeg maar. heb op youtube beetje idee dat je alleen tege drake en skelette moet vechte en dat staat niet echt aan.

Je hebt ook gewoon dieren en normale mensen. maar je ziet veel draken clips omdat dat wat meer aandacht krijgt/kreeg en dat kun je ook zien :)
 
Haha ik heb die heks verslagen! Ik heb nu die Nettlebane om die boom te healen **** yeah :D
 
mmmmmmmm, High Elf, full Mage.
Net die draak verslagen bij zo'n guard tower, eerste keer dat ik die deed vond ik een epic necklace, ging ik dood door die draak... was die necklace er daarna niet meer... fuuuu

Wel echt een gruwelijk spel. Mage is wel grappig, maar ik zit er toch echt over te denken om een Khajit Assassin achtige dude met daggers te maken, lijkt me echt gruwelijk..
Ik ben eerst ook full mage gegaan, tot lvl 7 ofzo. Daarna Assassin + archer gegaan en dat bevalt me nu veel beter, sneaken is damn fun. Je kan dan ook later mensen s' nachts gaan assassinaten in hun slaap enzo.
 
Wat gebeurt er als je dood gaat(qua dingen verliezen) ? En heb je ook soort van armor durability dat je in het dorpje goed moet smeden enzoo?

Gebeurt niks, armor heeft ook geen durability :D

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:53 ----------

Ik ben eerst ook full mage gegaan, tot lvl 7 ofzo. Daarna Assassin + archer gegaan en dat bevalt me nu veel beter, sneaken is damn fun. Je kan dan ook later mensen s' nachts gaan assassinaten in hun slaap enzo.

Kun je ook op mensen afsneaken en ze dan van achter de keel doorsnijden oid? Heb wel zoiets gezien op filmpjes, maar wil ff bevestiging :p dat is namelijk wel ****ing awesome :D
 
Je hebt toch primair en secundair Archelogy ? Thief primair en mage secundair geeft je dan toch mogelijk voor 1h + magie terwijl je sneaky bent?:rolleyes:
 
Nu kom ik weer met Giants waar ik geen schijn van kans tegen maak :D
 
Kun je ook op mensen afsneaken en ze dan van achter de keel doorsnijden oid? Heb wel zoiets gezien op filmpjes, maar wil ff bevestiging :p dat is namelijk wel ****ing awesome :D
Ik heb dat zelf net unlocked, maar nog niet gaan, moet zeker kunnen.

Je hebt toch primair en secundair Archelogy ? Thief primair en mage secundair geeft je dan toch mogelijk voor 1h + magie terwijl je sneaky bent?:rolleyes:
Ja dat kan, alleen als je aan het sneaken bent kun je geen magie in je hand houden want dat maakt lawaai en geeft licht. Je kunt gewoon als je gespot bent je magie in je hand flikker en vuren.

Nu kom ik weer met Giants waar ik geen schijn van kans tegen maak :D
Ik kwam 1 zo'n beest tegen en werd 100 meter de lucht in getieft :D
 
Nu kom ik weer met Giants waar ik geen schijn van kans tegen maak :D

Hoe kun je zien hoe sterk alles is? Komt dat in beeld of gaat dat 'zone' dat alles zelfde level is?
 
Ik ben eerst ook full mage gegaan, tot lvl 7 ofzo. Daarna Assassin + archer gegaan en dat bevalt me nu veel beter, sneaken is damn fun. Je kan dan ook later mensen s' nachts gaan assassinaten in hun slaap enzo.

Hehe, ik weet al wat ik ga kiezen :D
 
Hoe kun je zien hoe sterk alles is? Komt dat in beeld of gaat dat 'zone' dat alles zelfde level is?

Zie je niet, moet je zelf ervaren.

Wat wel fijn is is dat je tijdens het looten meteen ziet of bijv een zwaard meer schade doet dan je eigen, deze kan je dan ook meteen equippen.
 
fuarrrkk. net mailtje van bol.com dat het op de post is. Krijg hem morgenochtend dus. SPIJBELEN !!! SAY WHUUTTTTT

En toen kwam de postbode pas aan het eind van de middag :roflol:
 
En toen kwam de postbode pas aan het eind van de middag :roflol:

Vorig jaar met cataclysm (wow) stond er een chick met de collectors edition doos voor me deur om half 8 ofzo. Voor school snel snel snel 81 worden;)
 
Back
Naar boven