Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lol ik ben er achter, sprinten doe je met L2, nooit geweten :D

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 13:18 ----------

op xbox360 is dat LB. Ik ben volgens mij high elf, of een elf die vooral magic doet 50% fire resistance heeft. Ik heb 1 draak geslacht bij die toren, heb jij die nog niet gedaan? Ik loop nu net een stad binnen maar wacht even tot maatje er is die wil dat graag zien namelijk:p

Ja die draak heb ik al dood, in die stad kan je een hoop shit doen, je kan ook een groepering joinen, die je net buiten die stad tegen kwam (die die reus aan t verslaan waren). Van hun krijg je ook een shitload aan quests na een aantal tests. In die stad kan je btw ook een huis kopen later, kost je alleen 5000 gold :D

Ik kwam net al me 2de draak tegen, maar toen was ik alleen, dus daar ben ik effe voor gaan rennen en snel een grot in gedoken, anders kost het me 20 health potions en die zijn me kostbaar, overigens kan je in die grot ook weer shit doen, er komt echt geen eind aan aan dit spel :D
 
Lol ik ben er achter, sprinten doe je met L2, nooit geweten :D

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 13:18 ----------



Ja die draak heb ik al dood, in die stad kan je een hoop shit doen, je kan ook een groepering joinen, die je net buiten die stad tegen kwam (die die reus aan t verslaan waren). Van hun krijg je ook een shitload aan quests na een aantal tests. In die stad kan je btw ook een huis kopen later, kost je alleen 5000 gold :D

Ik kwam net al me 2de draak tegen, maar toen was ik alleen, dus daar ben ik effe voor gaan rennen en snel een grot in gedoken, anders kost het me 20 health potions en die zijn me kostbaar, overigens kan je in die grot ook weer shit doen, er komt echt geen eind aan aan dit spel :D

hmm nice, ga ik zo ook even naar die giant toe ff wat quests doen. Map is ook belachelijk groot, te vet:D
 
hmm nice, ga ik zo ook even naar die giant toe ff wat quests doen. Map is ook belachelijk groot, te vet:D

Die giant waar die gastjes mee aan het vechten zijn is niet zo sterk, maar probeer verder maar eens een giant te verslaan, ik wens je veel succes :D

Zelfde als met die Mammoths btw.
 
Hmm vreemd, daar ben ik dan nog niet geweest, heb je al een draak geslacht?

Enne sprinten? :o hoe doe je dat?

Wat voor ras ben jij dan? Ik ben een imperial en ik merk wel dat mn melee een stuk meer schade doet dan mn magic, alleen soms kan je beter effe op een afstandje blijven, vooral bij de bazen, die lame ik dan met mn ice attacks, en mn magicka is best hoog dus ik kan dat net zo lang blijven casten tot ze dood zijn :D

lvl 10 en je weet niet hoe je moet sprinten?

not sure if srs
 

Boekje dat erbij zat? :rolleyes:

Meestal moeten die games eerst op ps3 installeren voordat je kan spelen, duurt altijd iets van 10min, tijdens het wachten skimm ik ff snel het boekje door.
 
Boekje dat erbij zat? :rolleyes:

Meestal moeten die games eerst op ps3 installeren voordat je kan spelen, duurt altijd iets van 10min, tijdens het wachten skimm ik ff snel het boekje door.

Nee, toen ging ik snel naar de mac :D
 
Nee, toen ging ik snel naar de mac :D

haha :p

Zit er ook een online optie in Skyrim? Vind het best kansloos dat je een jaar in een game stopt om een epic character te maken en je het dan aan niemand kan laten zien xD Met WoW kon je tenminste nog beetje stoer doen tegen anderen met je full tier 8 epic gear. (weet niet meer wat hoogste tier was in de lich king expansion )
 
haha :p

Zit er ook een online optie in Skyrim? Vind het best kansloos dat je een jaar in een game stopt om een epic character te maken en je het dan aan niemand kan laten zien xD Met WoW kon je tenminste nog beetje stoer doen tegen anderen met je full tier 8 epic gear. (weet niet meer wat hoogste tier was in de lich king expansion )

Wow is dan ook een MMORPG.

Dit is gewoon een vette ervaring, WoW is over tijd, online kan je niet, misschien wel je character showen ofzo.
 
haha :p

Zit er ook een online optie in Skyrim? Vind het best kansloos dat je een jaar in een game stopt om een epic character te maken en je het dan aan niemand kan laten zien xD Met WoW kon je tenminste nog beetje stoer doen tegen anderen met je full tier 8 epic gear. (weet niet meer wat hoogste tier was in de lich king expansion )

:roflol:

ooh, hoe wow de beta's van de alpha's scheidt... Ik vind het echt een beetje zielig voor je dat je hier waarde aan hecht.
 
Laatst bewerkt:
:roflol:

ooh, hoe wow de beta's van de alpha's scheid... Ik vind het echt een beetje zielig voor je dat je hier waarde aan hechtte.

*fixed*

ben 1,5 jaar geleden gestopt. :cool:
 
*fixed*

ben 1,5 jaar geleden gestopt. :cool:

fix ineens mijn monster-dt fout dan.

anyway, net oblivion main quest terug gefinished. Smaakt naar meer.
 
fix ineens mijn monster-dt fout dan.

anyway, net oblivion main quest terug gefinished. Smaakt naar meer.

Ik fix geen spel fouten. Heb alleen hecht in verleden tijd geplaatst omdat ik er geen waarde meer aan hecht sinds ik gestopt ben.

Morgen skyrrrimmm binnen. 43 euro voor ps3 bij bp games.
 
Oww yeah firebolt gekocht, eens kijken hoeveel dmg mn magic nu doet :D
 
hoop dat de ****ing crack vlug komt, anders ga ik hem de 12 kopen.
 
Barbaar :p

Welke crack? Volgens mij heb je geen crack nodig?

jawel. steam validation enz

Maar de crack is uit :D

Downloading... te lage speed...
 
iemand die dit spel op xbox speelt? vraag me af of het net zo goed is als pc
 
jawel. steam validation enz

Maar de crack is uit :D

Downloading... te lage speed...

Klopt, vriend van mij wacht al anderhalve dag geloof ik. Dan maar 60 euro hoor.. :o
 
Spel vandaag gekocht bij de mm, nu alleen wachten tot steam hem unlocked om 01:00 vannacht -.-
 
Back
Naar boven