XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is het wat om te kopen als je nog nooit een Elder Scrolls gespeeld hebt? (heb heel kort Morrowind (?) gespeeld, maar vond dat geen zak aan. Veel te lang lopen en al dat gelul telkens) Of gewoon downloaden voor op de pc? Ps3 is wel lekkerder, liggend vanuit je bed. :D

Hmm, als je Morrowind geen zak aan vond dan denk ik dat je 'm beter ff voor de PC kan downloaden bro :)
 
heb het wat gedaan, maar mijn versie zat vol fouten. 5 seconds partial lock-ups, inis die de helft mankeerden, enorme mouselag

Nieuwe definitieve versie komt eraan :)
 
heb het wat gedaan, maar mijn versie zat vol fouten. 5 seconds partial lock-ups, inis die de helft mankeerden, enorme mouselag

Nieuwe definitieve versie komt eraan :)

Razor?
 
Ik heb nog nooit een Elder Scrolls gespeeld en ik vind dit wel 1 van de beste games die ik tot nu toe gespeeld heb, je kan gewoon alles wat je wil, overtreft Fallout veruit wat mij betreft.
Maar Fallout heb ik ook nooit gespeeld. :o

Hmm, als je Morrowind geen zak aan vond dan denk ik dat je 'm beter ff voor de PC kan downloaden bro :)
Mmm ok. Ik heb het niet lang gedaan, maar het lange lopen en alles leek me niks. PC it is! :D
 
Hmm, als je Morrowind geen zak aan vond dan denk ik dat je 'm beter ff voor de PC kan downloaden bro :)

Morrowind was wel een stuk minder mooi he, naja ik heb em ook niet echt gespeeld, kan me alleen niet voorstellen dat je een spel als dit niks aan vindt :p misschien als je een CoD/Fifa dude bent :rolleyes:
 
Morrowind was wel een stuk minder mooi he, naja ik heb em ook niet echt gespeeld, kan me alleen niet voorstellen dat je een spel als dit niks aan vindt :p misschien als je een CoD/Fifa dude bent :rolleyes:

Ja oké minder mooi qua graphics, maar het is nog steeds veel lullen, lopen, zoeken, quests behalen etc.

Maargoed, je kunt 'm ook eerst even downloaden en dan kijken of je het wat vindt - kun je 'm evengoed nog voor de console kopen :)
 
Wat een sick spel zeg gvd :D



Alleen k*t dat ik met het poppetje maken gelijk op ok drukte toen ik race gevonden had.
Kom er na paar levels achter dat ik ****ing lelijk ben en allemaal opties nog had kunnen doen :(


Kun je later in game nog customizen?
 
Ik dacht dat deze game pas 11 nov. uitkomt maar iedereen heeft hem al?

En is die razor1911 crack er al bijna? :D


Maar lijkt me erg leuk dit spel, ik heb zelf een toshiba laptop met een dual core. 2 intels met geloof ik 3,1 giga. En een goede videokaart. Zou hij het aankunnen? Ik kan wel gta 4 smooth erop draaien en fallout new vegas op hoog zonder enige problemen en super smooth (is ook een recent spel).


Nou benieuwd wat ik ga spelen, vaak is een mage wel leuk en dat combineer ik dan vaak ook met zwaardvechten. Of een assassin met boogschieten en evt. wat illusion magic voor betere stealth. Maar vaak als ik net met de game begin wordt het toch vaak weer die redguard die strenght en endurance kiest en al zijn punten gooit in heavy armor en zwaard :o
 
Ik dacht dat deze game pas 11 nov. uitkomt maar iedereen heeft hem al?

En is die razor1911 crack er al bijna? :D


Maar lijkt me erg leuk dit spel, ik heb zelf een toshiba laptop met een dual core. 2 intels met geloof ik 3,1 giga. En een goede videokaart. Zou hij het aankunnen? Ik kan wel gta 4 smooth erop draaien en fallout new vegas op hoog zonder enige problemen en super smooth (is ook een recent spel).


Nou benieuwd wat ik ga spelen, vaak is een mage wel leuk en dat combineer ik dan vaak ook met zwaardvechten. Of een assassin met boogschieten en evt. wat illusion magic voor betere stealth. Maar vaak als ik net met de game begin wordt het toch vaak weer die redguard die strenght en endurance kiest en al zijn punten gooit in heavy armor en zwaard :o

Ja razor heeft 'm gekraakt - ben de hele avond al aan het spelen.

Moest er ff inkomen... En dat is gebeurd :o :o


Dark brotherhood here I come :P
wld5if.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja razor heeft 'm gekraakt - ben de hele avond al aan het spelen.

Moest er ff inkomen... En dat is gebeurd :o :o


Dark brotherhood here I come :P
wld5if.jpg

Is dat natty? Aardig wat definitie en massa voor iemand die altijd onderweg is.
 
heb zin in deze game.
iemand heeft hem op de ps3? de moeite waard?
 
Wat een sick spel zeg gvd :D



Alleen k*t dat ik met het poppetje maken gelijk op ok drukte toen ik race gevonden had.
Kom er na paar levels achter dat ik ****ing lelijk ben en allemaal opties nog had kunnen doen :(


Kun je later in game nog customizen?

Kan jij jezelf nog costumizen later in je leven? :p

heb zin in deze game.
iemand heeft hem op de ps3? de moeite waard?

Ofcourse.

Weet iemand trouwens hoe ik items kan enchanten? Dus zeg maar een gewoon kaal zwaard kan equippen met bijv. ice of fire.

Ik heb nu een stamina drain bijl, niet verkeerd :D

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:39 ----------

Ja oké minder mooi qua graphics, maar het is nog steeds veel lullen, lopen, zoeken, quests behalen etc.

Maargoed, je kunt 'm ook eerst even downloaden en dan kijken of je het wat vindt - kun je 'm evengoed nog voor de console kopen :)

Het lullen vind ik wel meevallen man in deze game, per dialoog krijg je max 3 zinnen aan gepraat en je kan het altijd nog doorskippen.
 
vertel nog eens meer ik krijg zin in deze game

zijn de omgevingen mooi? ik zag vooral veel grauw maar is het ook wel eens dat je een mooi bos hebt met zon bijvoorbeeld dat het er vredig uitziet?

is het beter dan oblivion?
 
vertel nog eens meer ik krijg zin in deze game

zijn de omgevingen mooi? ik zag vooral veel grauw maar is het ook wel eens dat je een mooi bos hebt met zon bijvoorbeeld dat het er vredig uitziet?

is het beter dan oblivion?

Lol, er is zoveel omgeving :D

Beter dan Oblivion ja. Ik heb hier tot nu toe geen minpunten aan kunnen ontdekken.
 
vertel nog eens meer ik krijg zin in deze game

zijn de omgevingen mooi? ik zag vooral veel grauw maar is het ook wel eens dat je een mooi bos hebt met zon bijvoorbeeld dat het er vredig uitziet?

is het beter dan oblivion?

Dat soort omgevingen vind ik zelf altijd mega nice in games:)
 
Ja razor heeft 'm gekraakt - ben de hele avond al aan het spelen.

Moest er ff inkomen... En dat is gebeurd :o :o


Dark brotherhood here I come :P
wld5if.jpg



Daaaaamn.

Mijn penis is hard. Downloading starts now :D
 
heb natuurlijk een van de known bugs die het spel onspeelbaar maakt. om de 10-20 seconden een 2-5 sec lock-up, waarna het spel gewoon verder gaat met top framerate.
 
Wat een sick spel zeg gvd :D



Alleen k*t dat ik met het poppetje maken gelijk op ok drukte toen ik race gevonden had.
Kom er na paar levels achter dat ik ****ing lelijk ben en allemaal opties nog had kunnen doen :(


Kun je later in game nog customizen?
Het schijnt dat mensen inderdaad zichzelf vaak proberen na temaken met een in-game character.
 
Back
Naar boven