XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het schijnt dat mensen inderdaad zichzelf vaak proberen na temaken met een in-game character.

maar ik heb nu een kale grijze tijger :(
Zie je niet veel meer van met alle armor behalve staart maar toch het idee.


Ben nu level 8 ofzo. Kga zostraks naar Winterhold voor mage college :) lekker imba worden brada

Ik doe Archery en als ze dichtbij komen Destruction + 1H. Heb al boekje gekocht met een vuur elemental als slaaf. ****ing vet en overpowered :D


perks gaan in: Sneak/Archery/Destruction. De rest wacht ik nog ff mee. Heb al wel veel huizen bestolen man. Gelijk in Riverwood hele dorp leeg gestolen haha.
 
heb hem net voor de PS3 gehaald :D alleen morgen (zaterdag) naar school van 6.30 t/m 17.30, yea me mad bro
 
Ik wil ook spelen :)!! Hij was verzonden bij zavvi.. Nu maar wachten
 
Even tussendoor. Er is maar 1 hoofdlijn in Skyrim toch? Meerdere games aanmaken heeft eigenlijk geen nut op de keuzes van de side-q's en perks/race na.

of????????
 
Met fallout had je dat wel volgens mij dat jouw game gedrag en keuzes die jij maakt invloed hebben op de verschillende (side) quests die jij krijgt

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 17:20 ----------

Maar heb je ook zoiets als een profession in Skyrim ???
 
Jongens heb skyrim op de ps3 en tot 2 keer toe loopt de game vast omdat ik de dialogue settings aanpas, iemand hier ook last van ???
 
Hoe kom je aan die golden claw? Ik sta nu bij die deur met die beer enzo, maar ik heb geen golden claw bij me. Heb die hele grot doorgezocht maar kon hem niet vinden...
 
je moet die vent die je uit het spinneweb hebt gehaald, dood maken en dan search je zijn lichaam. Daar heeft hij die dragon claw.
 
mijn vraag: Ik heb nu 2 shouts. de eerste en Fire Breath. Heb ook 2 draken gedood en 2x een dragon soul gepakt. Maar die fire breath is nog niet mogelijk.

hoe kan dit!?:mad:




Hoe kom je aan die golden claw? Ik sta nu bij die deur met die beer enzo, maar ik heb geen golden claw bij me. Heb die hele grot doorgezocht maar kon hem niet vinden...

De man die in het spinnenweb vastzit heeft hem. Gewoon kapot maken die gast en pakken.
 
Ben alweer van de mainquest afgestapt, nu lekker verkennen en sidequests doen. Kwam net random een blood vampire tegen die me net ff te sterk was... wegsprinten dan maar. :D
 
Zakkenrollen en lockpicken tussen het hakken door, geweldige game! Moet alleen erg wennen aan dat first person, is er ook een mogelijkheid om de camera te veranderen ,kan het zo snel niet vinden?
 
Zakkenrollen en lockpicken tussen het hakken door, geweldige game! Moet alleen erg wennen aan dat first person, is er ook een mogelijkheid om de camera te veranderen ,kan het zo snel niet vinden?

moet je op R3 drukken
 
Ik snap het nog niet helemaal met die side missies. Als ik ze active toggle, komt er geen marker op m'n scherm zoals hij Fallout. Gewoon niets?
 
Je moet pijltje naar recht dan, dan kom je bij de misc side quests en kan je ze tracken als je ze daarop selecteert, dan komt die marker en komen de locaties op de map te staan.

Valt bijna niet op omdat als je naar submenu van misc gaat de geselecteerde quest maar heeel lichtjes gehighlight is.

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 18:47 ----------

Dus als je op Misc staat, pijltje naar rechts drukken en dan met naar boven en naar beneden kan je misc quests active togglen enzo
 
Ja, dat deed ik. Maar hij liet geen markers zien op mijn map. Nu ineens wel trouwens. Misschien heeft het te maken met dag/nacht?
 
Iemand al wat bezig geweest met smithing en is het wat ?
 
Wie van jullie heeft al een paar gekocht? En is het wat?
Kan er eentje kopen voor 1000gold

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 19:15 ----------

Iemand al wat bezig geweest met smithing en is het wat ?

Tis wel leuk wat items maken, ik zelf als mage ga meer voor enchanting. Als ik iets van warrior was had ik smithing gedaan en met een homo character alchemy
 
Ga binnenkort wel ff een paardje kopen als ik een flink stuk moet afleggen.
 
Heb nu dualcasting, ene hand flames andere firebolt net die draak bij whitehold gedood
 
Back
Naar boven