XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net gedownload, maar doet het niet :( :(

Krijg een steam error: application load error 50000065434.
Net gegoogeld maar krijg geen duidelijk antwoord. Weet een of ander computergenie hier op dbb wat ik hier aan kan doen? Ik heb de razor gecrackte versie.

Er staat veel karma op het spel.
 
Zie dat ik nog moet cracken, maar ik kan de crack directory niet vinden. Op die cd staat alleen de iso en als ik die mount kom ik recht in de installer en er zijn geen andere opties.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:11 ----------

Laat maar heb het antwoord al gevonden tussen de reacties op de pirate bay. Ik laat zo weten of het werkt.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:18 ----------

Doet utttttt!!!!

Ok tabee losers tot over een paar maanden.
 
Oei, bij oblivion kreeg je dat te horen als je een vampier werd.

Ik ben een weerwolf (gebruik het overigens nooit) en mensen zeggen dat ook elke keer tegen mij.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:38 ----------

Volgens mij loop je af en toe ziektes op als je door het land loopt. Er staat dan ook "You contracted.."

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 14:34 ----------

Kun je trouwens die Dragon Bones en Scales gewoon verkopen?

Ik zou ze bewaren, misschien dat je er later iets mee kan.

Gewoon zsm een huis kopen, dat kan je doen bij avinicci of zoiets, die zit bij die Jarl in Whiterun. Kost 5000, maar dan kan je al je zware en overbodige shit daar in kisten dumpen.
 
Virusje je moet ff naar die temple in whiterun, daar is een shrine en als je die activeert word je cleansed enzo van alles.

ironish btw, virusje heeft last van virus(ziekte) in skyrim
 
Holy shit ik heb nu echt bazen armor en wapen alles is superior (2x fine) door smithing! I love skyrim!
 
Holy shit ik heb nu echt bazen armor en wapen alles is superior (2x fine) door smithing! I love skyrim!

Hoe krijg je je smithing omhoog? Door gewoon shit te maken?
 
Hoe krijg je je smithing omhoog? Door gewoon shit te maken?

Door te smithen ;)

Daarom, gewoon doen, en naast je smithing level (of whatever je doet) gaat ook je main experience ervan omhoog.
 
Hoe krijg je je smithing omhoog? Door gewoon shit te maken?

Ja gewoon maken idd, maar ook je zwaard slijpen op dat wiel en je armor upgraden naar fine op de workbench. Alles bij de blacksmith verhoogt het. OVerigens moet je voor steel armor eerst 1x een perk upgraden.
 
Hoe krijg je je smithing omhoog? Door gewoon shit te maken?

Op deze manier kan je in begin al makkelijk je Smithing en Enchanting tegelijk omhoog krijgen en wat gold verdienen (je moet wel 3k uitgeven, maar als je Fear enchant hebt krijg je meer dan dat terug)


This is how I power skilled my Smithing to 100 and Enchanting currently to 70 in just a few hours. This may require a good starting gold amount roughly 3k. Using a melee character.

On your way to Whiterun after leaving Riverwood, make sure you slaughter all the local fauna along the road and collect as many pelts/skins that can you can.

When you get to Whiterun you'll have access to two blacksmiths and an enchanter/pawn shop that sell petty/lesser soul gems. Their inventory reset ever 48 game hours (You can also take the horse carriage to each town looking for more pawn shops to buy/steal more petty soul gems, you'll need quite a few a little more than 100)

The Drunken Hunter's archery shop sells (atleast in my game it did) a soultrap bow. Buy this (or aquire in anyway you see fit). Disenchant the bow to have access to soul trap enchanting from now on. Use any filled soulgem you want to put this enchant on the best weapon that you have. It doesn't need to be more than 1 second.

After you load up on soulgems and have a soultrap weapon, go outside around Whiterun and slaughter more deer/foxes/rams/cows this will give you skins aswell as trap the souls into your gems. You can also do a quest if you'd like to break up the monotomy and get souls/gold while you do it.

When you've got a sufficient amount of filled soulgems, head back to Whiterun and begin a crafting run. Disenchant any magic weapons you might have found. (Anything with Fear will yield you quite alot of profit.)

Head to the Skin tanner and turn your pelts into Leather than leather into Leather Strips (Alternatively you can just make Hide armor with leather + strips but I didn't want to balance the two). Buy as many Iron Ingots/Ore from Warmaiden and Skyforge and craft Iron Daggers (This will cost 1 Iron Ingot + 1 Leather Strip).

You will level up very fast from this. Place perks into Smithing/Enchanting. When you've used all your Iron Ingots, head to the Jarl's court mage room to the Enchanting table and enchant the new Iron Daggers you've made with any spell you've got using your petty soulgems. (If you have the Fear spell you should be able to yield 120-150 gold per dagger selling them back to the Blacksmiths) This will keep your Gold even if not more while leveling Enchanting/Smithing at the sametime.

Rinse repeat the process until you have your Dragon Armor and badass enchanted Ebony War Axes.
 
Hij doet 't. :D Zelfs op high quality, had ik niet verwacht. Als het wat is ga ik hem zeker voor de PS3 halen, lijkt me veel relaxter om dat gewoon vanuit bed te doen.

Haha **** dit, ga hem nu ff halen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn bij mij al 29 days passed en ik moet nog steeds naar de Greybeards :roflol:
 
Hij doet 't. :D Zelfs op high quality, had ik niet verwacht. Als het wat is ga ik hem zeker voor de PS3 halen, lijkt me veel relaxter om dat gewoon vanuit bed te doen.

Haha **** dit, ga hem nu ff halen.

haha weer een fan erbij, echt chill om hele weekend op bed te liggen en te gamen. Op pc kan ik me altijd minder lang focussen op zo'n game dan wanneer ik m op de ps3 speel en chil op me bed of de bank. zit/lig
 
haha weer een fan erbij, echt chill om hele weekend op bed te liggen en te gamen. Op pc kan ik me altijd minder lang focussen op zo'n game dan wanneer ik m op de ps3 speel en chil op me bed of de bank. zit/lig

Indd, dit soort spellen moet je vanuit volle beleving en relaxation meemaken, pc is meer voor shooters imo.
 
haha net een draak in the middle of nowhere vermoord, komt er een kip heel langzaam aan lopen zo van: haters gonna hate. :roflol:
 
Iemand nog tips voor een gastje of dingen die ik moet weten?

Binnenkort ff nieuwe tv en surround set halen, damn wat een dure maand. :roflol:
 
Zie dat ik nog moet cracken, maar ik kan de crack directory niet vinden. Op die cd staat alleen de iso en als ik die mount kom ik recht in de installer en er zijn geen andere opties.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:11 ----------

Laat maar heb het antwoord al gevonden tussen de reacties op de pirate bay. Ik laat zo weten of het werkt.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:18 ----------

Doet utttttt!!!!

Ok tabee losers tot over een paar maanden.

Waar heb je die download vandaan?
 
Iemand nog tips voor een gastje of dingen die ik moet weten?

Binnenkort ff nieuwe tv en surround set halen, damn wat een dure maand. :roflol:

Bepaal eerst hoe je wilt spelen (mage met spells, 2hwep, 1hwep schildje, pijl en boog of iets van een combinatie daarvan) En kijk dan welke rassen hier het beste bij passen.
 
Waar heb je die download vandaan?
http://thepiratebay.org/torrent/6808051/The_Elder_Scrolls_V_Skyrim-Razor1911
Doet het perfect.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 15:41 ----------

Bepaal eerst hoe je wilt spelen (mage met spells, 2hwep, 1hwep schildje, pijl en boog of iets van een combinatie daarvan) En kijk dan welke rassen hier het beste bij passen.
Geen idee. :roflol: Ik denk dat ik gewoon vol gas magie ga doen ofzo.
 
Back
Naar boven