XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wie is er al klaar met Winterhold/college? Moet nu een elven mage vinden die ergens in Winterhold zit. Staat iets bij met zwarte magie ofzeuuuww
 
Bepaal eerst hoe je wilt spelen (mage met spells, 2hwep, 1hwep schildje, pijl en boog of iets van een combinatie daarvan) En kijk dan welke rassen hier het beste bij passen.
Yep, en als je aan het kijken bent welk ras je wilt nemen moet je je niet laten afschrikken door de eerste look, je kan er nog zo veel aan veranderen.
 
Iets van elf of imperial is wel goed voor magie. Ben zelf Dark Elf met magie.
Als je char maakt staan wel de sterke punten van het ras erbij.
Ok, dankje bro.

Ziet er op de ps3 wel een stuk lelijker uit terwijl m'n pc al 4 jaar oud is ofzo. :(
 
Zit te denken om 2de save game te maken met een orc 2h warrior met dikke heavy armor en veel stamina. misschien zo nog s over nieuw beginnen.

Weet iemand of 2 saves games op de ps3 werkt?

Ik ga er vanuit dat autosaves zowieso over elkaar heen gaan.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 15:52 ----------

Ok, dankje bro.

Ziet er op de ps3 wel een stuk lelijker uit terwijl m'n pc al 4 jaar oud is ofzo. :(

Wat voor tv heb je? Op mijn 1080p 32inch ding ziet het er beter uit dan op me pc.
 
Ow yeah, steel plate armor gevonden (77), tijd om die shit te craften en te enchanten :D
 
Wie is er al klaar met Winterhold/college? Moet nu een elven mage vinden die ergens in Winterhold zit. Staat iets bij met zwarte magie ofzeuuuww

ik moest daar net 3 gestolen boeken terug krijgen :rolleyes:
 
Wat is fijner als Orc power warrior, 1 dikke 2h weapon of 2 1h weps
 
Eerste indrukken:

Wat een verschrikkelijke UI zeg. Niet normaal. Graphics ook niet best. Muziek is fantastisch. En tis lekker sfeervol. Voorlopig nog wel boeiend. Maar die User Interface, wat een horror. Een spell in de rechterhand kan ik alleen verwisselen door eerst een wapen te selecteren en dan weer te ontwapenen. Hot keys werken ook echt dramatisch. Moet nog een hoop gefixt worden voor de pc versie.
 
Ik ben imperial met sword and shield. Ik ben zelf meer van de melee. Maar ik ga zeker nog een archer en een magier maken in de toekomst.
 
Had niet verwacht dat zo'n spel iets is voor dbb'ers, intredasting.
 
Ik ben imperial met sword and shield. Ik ben zelf meer van de melee. Maar ik ga zeker nog een archer en een magier maken in de toekomst.

Lol, een Imperial=magic/melee, dan had je beter een nord of iets kunnen maken als je denkt dat je in de toekomst nog zoiets gaat maken.

Maakt niet zo gek veel uit, gelukkig kan je met dit spel alle kanten op, ook later in de game :D

Wat een game wat een game!
 
Had niet verwacht dat zo'n spel iets is voor dbb'ers, intredasting.

Had van mezelf ook nooit verwacht dat ik dit zou spelen, laat staan kopen, maar het valt me allemaal echt mee. Zit best een goeie sfeer omheen.
 
hoe is dit spel op de xbox??
 
Heb em net gehaald

MAAR BIGG problemm..
Steam werkt weer eens niet mee en zegt dat ze het te druk hebben en dat ik later opnieuw moet proberen maar op pc beneden doet ie et wel direct met steam..
Iemand soort gelijke problemen gehad?
Heb al eerder last van gehad met mw en toen via FAQ en mailen maar heeft niets opgelost.
Uiteindelijk maar beneden erop gezet maar daar staat een standaard pc en die boven speciaal voor games: Acer predator. Dus wel zonde als die het daar niet op doet..


S.O.S
Help plz
 
Wie is er al klaar met Winterhold/college? Moet nu een elven mage vinden die ergens in Winterhold zit. Staat iets bij met zwarte magie ofzeuuuww

Ik ben klaar met de mage quests, bedoel jij de augur?
 
Ik ben klaar met de mage quests, bedoel jij de augur?

Welke mage quest? Via daar krijg je een aantal shouts te leren etc toch?

Wel handig als je even dikke spell tomes wilt kopen dat je daar heen gaat.
 
ow yeah, dwarven ice mace, 25 damage + 25 cold damage, silent moon camp ladies and gentlemen :D
 
Silent moon camp deed ik in het begin al? toen ik aankwam bij whiterun :eek:



(die elven mage gevonden, moest met chick praten in de college en die verwees me naar hem in de inn:) )

Die draken gaan ook easy dood zeg.
Ben nu lvl 12 met 44 Destruction.

Deed conjured fire elemental. Daarna dual wielded Fireblast3x en hij was dood :roflol:
 
Back
Naar boven