Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja, maar je kan moeilijk teveel dingen tegelijk gaan doen, niets is even sterk natuurlijk. Ik gebruik sinds gister heel soms pijl en boog en ik suck er keihard in, en als ik 1 vuurbal schiet knal ik de hele zooi overhoop.

Beter gewoon je aandacht steken in dingen zoals Alchemy/Enchantment/Smithery etc.

Maakt het ook nog uit wat je maakt. Bijvoorbeeld als je tien appeltaarten hebt gebakken, zal je meer exp. krijgen als je een worteltaart bakt, dan nóg een appeltaart?
 
Hm.. kan me herinneren uit een filmpje dat je rustig naast een Giant kon lopen enzo. Ik denk ik ga eens kijken, wapen op de rug... Giant draait zich om en slaat me zo half Skyrim door lol. wtf?
 
Maakt het ook nog uit wat je maakt. Bijvoorbeeld als je tien appeltaarten hebt gebakken, zal je meer exp. krijgen als je een worteltaart bakt, dan nóg een appeltaart?

Maakt volgens mij niet uit. Ik maak elke keer Iron Daggers en m'n Smithery zit nu op level 45. M'n geld is alleen ook op :roflol:
 
Voor wie het herkent: hier ligt wellicht de basis voor de Dark Brotherhood.. :)

257humf.jpg
 
lol kom er net achter dat je ook aan mining kan doen als je een mijn tegekomt, zit nu in Embershard Mine helemaal aan begin, ff pickaxe pakken die er ligt en je kan los.

In o.a. Whiterun staat een smelt ding waarmee je die ores in ignots kan veranderen.
 
pfff dit spel is te groot.... Heb al weer 20 uur erop zitten, maar heb het gevoel alsof ik nog niks aangeraakt heb. Ik heb nog alleen maar quests gedaan in windhelm en random quests die ik tijdens het exploren ben tegengekomen.

Ben al langs 4 andere grote steden geweest, bij de poort wordt je meteen al doodgegooid met quests, elke keer weer meteen weggegaan.

Mind is blown.
okay2.jpg
 
pfff dit spel is te groot.... Heb al weer 20 uur erop zitten, maar heb het gevoel alsof ik nog niks aangeraakt heb. Ik heb nog alleen maar quests gedaan in windhelm en random quests die ik tijdens het exploren ben tegengekomen.

Ben al langs 4 andere grote steden geweest, bij de poort wordt je meteen al doodgegooid met quests, elke keer weer meteen weggegaan.

Mind is blown. http://1.bp.blogspot.com/_5B1mtBzSiDQ/TJQLv0ifRwI/AAAAAAAAAVs/bVdOdYTI9hI/s320/okay2.JPG

Dat is toch juist vermakelijk aan de game... ellenlange uren gameplay waarin genoeg is om te ontdekken. :)
 
Voor degenen die de main quest in Markarth gaan doen, pas op dat wanneer je klaar bent je niet weer de Shrine of Talos ingaat. Op de ps3 versie kwam ik weer dezelfde guards tegen in die kamer maar ze vallen je hoe dan ook aan, als er iets is wat je over het algemeen niet wil in dit spel is het guards achter je aan. Ik heb ze niet kunnen afschudden en toen een save moeten pakken van halverwege die quest.. Heb hem niet weer gedaan :P
 
Die draken zijn niet zo moeilijk, zolang ze maar niet vliegen.

Iemand die trouwens een goede merchant weet met veel geld? Ik wil al me Amethysts etc verkopen maar die armoedzaaiers hebben allemaal max 1000 gold...

Op select drukken en dan kun je 48 uur wachten. dan is geld/mats gerespawnd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Silence, my brother

65gi.jpg
 
Weten iemand van jullie ook of dungeons respawned kan er niet veel over vinden.
 
Weten iemand van jullie ook of dungeons respawned kan er niet veel over vinden.

nee. Cleared is Cleared. Net alsdat bloemetjes niet terugspawnen als ze geplukt zijn :)


Ik ga naar richting Riften. Onderweg ff mensen helpen met draak doden :p
ben bijna lvl 14. 50 Destruction jwtz. dikke dubbele fireball en die konijn vloog 400m die andere kant op.
 
nee. Cleared is Cleared. Net alsdat bloemetjes niet terugspawnen als ze geplukt zijn :)


Ik ga naar richting Riften. Onderweg ff mensen helpen met draak doden :p
ben bijna lvl 14. 50 Destruction jwtz. dikke dubbele fireball en die konijn vloog 400m die andere kant op.

Dat is wel fokking gay dat er geen respawn is

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 23:02 ----------

k*tspel
 
Ben ff bezig met die enchanting en smithing guide, in 1,5-2uur 5 lvls erbij enchanting op 36 nu en smithing 46, ga door met smithing tot 50 voor die orcish gear, dan weer quests doen.

Net 100 arrows op vliegende draak geschoten, volgens mij ging alles mis want hij kwam maar niet naar beneden.

k*tspel



:trollface:

lvl 12 nu en ik heb nog geen sidequests van whiterun enzo gedaan, alleen die main quest met die draak bij die toren. dus dik 6 levels gekregen met smithing en enchanting te trainen.

u jelly?
 
Laatst bewerkt:
Heb net voor de college of Winterhold zo'n quest gedaan dat je een staff terug moet halen uit Labyrinthian ofzo, aan het einde een lich gekilled, kreeg ik een masker van (lees, maker, geen helm, dus je houdt je helm ook op) die me 100% mana regen geeft :D ftw! vlak daarvoor ook al bij zo'n draken berg een ander masker gevonden met 20% archery, lockpicking en alchemy (Shearpoint, op de berg ten westen van Windhelm, boven Fellglow Keep, for those interested :D)
 
Wait what? Heb ik nu al de hele tijd zonder hoed rondgelopen? Ik dacht dat masker en hoed hetzelfde was in dit spel :o

edit--

Als ik een scaled helmet aan doe dan worden mijn arch-mage robes en masker allebei unequipped :(
 
Laatst bewerkt:
Oh :<

Tja, heb ook geen helmet iig, had altijd zo'n Hood op. Heb nu arch-mage robes + dat masker, volgens mij heeft arch-mage robes automatisch een hoed erop :o

M'n mana regen is echt ****ing retarded nu :p
 
Bij mij ook, ik heb er zelf ook nog eens een keer een 20% mana regen ring bij gecraft :>
 
Wat je disenchant is dus niet het uiteindelijke level wat je qua standaard items kan uitgeven. Daar heb je dus enchantment lvls voor.

Dit zal dus mn laatste sociale post voor voorlopig zijn.

Ik ga nu vlees bakken waarna ik me volledig over geef aan Skyrim :p good luck, ik ben hooked :(
 
Wat je disenchant is dus niet het uiteindelijke level wat je qua standaard items kan uitgeven. Daar heb je dus enchantment lvls voor.

Dit zal dus mn laatste sociale post voor voorlopig zijn.

Ik ga nu vlees bakken waarna ik me volledig over geef aan Skyrim :p good luck, ik ben hooked :(

haha om 3 uur 's nachts je bent gek!
 
Back
Naar boven