AndroidHealthClinic

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga proberen zo snel mogelijk Smithing op 100 te krijgen om een Dragon Armor te kunnen bouwen. Like a boss.
 
Ik heb een ubermace gevonden :D alleen ben ik niet zo van de maces dus ik twijfel of ik deze of mijn ubersword moet gebruiken. Maar de mace is iets beter.. SKYRIM Y U MAKE SO HARD TO CHOOSE FOR ME?!
 
Ik doe nu quests bij de thieves guild, ****ing vet is dat.
 
Zojuist een expert poort + master chest opengemaakt met 23 pickpocketing en nu heb ik opeens 29 hahaha
 
IS er een NZB al beschikbaar van Skyrim?
 
Ik ga proberen zo snel mogelijk Smithing op 100 te krijgen om een Dragon Armor te kunnen bouwen. Like a boss.

+1 heb het nu op 51, zit nu in een orc mine in het oosten, teeeeeeeeeeering veel ebony ore daar.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Mining

Hier is lijst met waar je ores kan vinden.

Gebruik voor quests nooit een guide alleen wel voor smithing en enchanting enzo, kan je veel tijd en vooral ook gold besparen.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 14:50 ----------

haha net 47 ebony ore uit die mijn gehaald.
 
Heeft iemand een link voor een goede pc versie?
 
Je kan met smithing geen light gear maken toch?
 
Heeft iemand een link voor een goede pc versie?

http://thepiratebay.org/torrent/6808...yrim-Razor1911

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 14:52 ----------

Je kan met smithing geen light gear maken toch?

Ja kan wel, moet je dat linker pad kiezen bij skilupgrade ding

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 14:53 ----------

oh lol, huisgenoot heeft gister via steam skyrem voor pc gekocht voor 50 euro. Ik was 42 kwijt voor ps3 versie.

feeeels goed :D

Heb maar niet gezegt dat hij ook pc versie kon krijgen voor 32 euro
 
Ik ga proberen zo snel mogelijk Smithing op 100 te krijgen om een Dragon Armor te kunnen bouwen. Like a boss.

Nice, dan ook enchantment hoog om er een dikke magic enhancement bij te doen, en gaan.
 
Nice, dan ook enchantment hoog om er een dikke magic enhancement bij te doen, en gaan.

Hoe werkt dat eigenlijk met die enchantments? Ik heb echt vier miljoen van die gems. Maar ik heb geen idee wat ik er nu precies mee moet?
 
Waar kan je ores vinden voor smithing krijg soms alleen ignots als random drops :D
 
Back
Naar boven