Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je moet toch een keer die soort fontijntjes cleansen voor een mage. (college)
Bij 2 krijg je gems en bij de andere infinite magicka als je in de college bent. :D

Hoe doe je dat cleansen? Want er staat press "x" en dan doe ik dat en dan gebeurd er niks :mad:
 
Ben echt even klaar met al die side missions. Tering :roflol:

Ik dacht ze ook even te doen maar ze blijven maar opstapelen :fuu:


Ik heb 6 shouts. allemaal unlocked ook. U mad?



3 draken vlogen naar me toe toen ik wou fast-travelen vanuit college :)


Same here. 2 daarvan op level 2. Vanmiddag een blood dragon tegengekomen, daar had ik nog wel even moeite mee.
 
nvm, infinite magicka nu, muwwhahahahaha
 
nvm, infinite magicka nu, muwwhahahahaha

Bij wie haal je die quest?

I don't think its a glitch. I think its the result of the Fortify Magicka active effect you get from cleaning the magic fountains. It lasts 2 hours in real life. My infinite magicka just wore off.

Mmm jammer.
 
Laatst bewerkt:
cheese

5ahlrd.jpg
 
:(

.. hmmm, northern lights

2w1yrmd.jpg
 
Laatst bewerkt:
lol ben lvl 13 orc met 2h wep en kan geen dragons doden xD xD
 
godver die housebitch die je in dragonreach krijgt is ook fokking dom

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 00:27 ----------

blijft maar draak aan vallen terwijl ik verder wil en die draak land ook niet

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 00:28 ----------

draak dood, k*t fight
 
Ik ben nu level 26 met legendary dragon armor en een of andere ancient nordic greatsword met 82 damage. Maar volgens mij kan die Orc Greatsword nog een stuk beter worden als je hem gaat Grindstonen. Dus daar ga ik voor.

En misschien wat meer main quests spelen. Heb nu net pas de missie gedaan waarbij je begint zonder je gear en dan van die elf je gear krijgt en al die Thalon homo's af slacht.
 
Main story sschiet bij mij ook niet echt op.
Moet nog steeds een missie van de greybeards doen.
Ik heb me ondertussen wel bij de stormcloacks gevoegd en whiterun al overgenomen.

Ik heb er net een over over gedaan een cave met necromancers leeg te ruimen, mofo's komen steeds weer tot leven.
 
hoe verdedigen jullie tegen spellcasters? word echt ingemaakt door die lijers
 
zit nu eindelijk in de mine met orichalcum ore, lastig om daar te komen en duurt lang, beter zitten er veel veins want het is ook enige mine waar je die ore kan krijgen

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 02:03 ----------

uiteindelijk 27 ores eruit gehaald, had al 3 orcish ignots, dus heb nu genoeg om full orcish set te maken als ik wil, wapen heb ik niet nodig eigenlijk, die van steel is net zo goed



Net frost breath shout erbij :D nice is me 2de shout

Ben nog niet veel dragonwords tegen gekomen, heb nog 2 dragonsouls om te spenderen
 
Laatst bewerkt:
K*t tis al bijna 3 uur xD

Heb trouwens nog steeds geen huis, in dat kamertje van die mage in DragonSearch staat een dresser, daar bewaar ik me dragonbones en die andere dragonding in :roflol:
 
Heb nu full orcish armor and dwarfen greatsword (was beter dan orcish versie) ga nu maar s slapen :P

Ik wacht nog ff met ebony armor en verder te maken, als ik nu al dragonarmor zou doorlevelen dan vind ik na een paar dagen de game niks meer aan omdat ik hele tijd zelfde aan heb xD dus denk dat ik dinsdag of woensdag ebony ga maken. Heb de ignots er al voor.

pics in flawless orcish armor en flawless dwarfen greatsword

Fotos genomen met me telefoon, ff op me 32inch full hd monitor gericht, 2de is k*t omdat beeld draaide.
359cu51.jpg


2mhfzar.jpg



hmm heb nu ook zin om weer verder te gaan met me dark elf dual spellcaster
 
Hoe kan ik giants verslaan, of iig vanaf welk level?

En waarom kan ik die frost troll op high hrothgar niet verslaan (ben lvl 9) :(
 
Bij wie haal je die quest?

I don't think its a glitch. I think its the result of the Fortify Magicka active effect you get from cleaning the magic fountains. It lasts 2 hours in real life. My infinite magicka just wore off.

Mmm jammer.

Bij mij ging 't ook weg, maar ik dacht omdat ik gerest had, dus ik had een oude save geload, gvd :mad:
 
Jullie gaan btw veel te hard man k*t nerds :P ik ben pas lvl 9
 
Jullie gaan btw veel te hard man k*t nerds :P ik ben pas lvl 9

Ik ben ook ingehaald zie ik, en ik had em 2 dagen voor de release, stelletje nerdos :p
 
Must.. get.. this game. Maar pc kan het niet aan dus het zal playstation 3 worden. Big disadvantage? Of speelt het toch lekker op ps3?
 
Back
Naar boven