XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Iemand die de quest Forbidden Legend al gedaan heeft? Wat een *#$*(#&%R(#* quest, die eindbaas is echt achterlijk moeilijk (die zich in 5en opsplitst) waarvan er 1 de echte is, en ze kunnen ook allemaal die shout dat je weg vliegt en neer valt, waarna het 15 seconde duurt om op te staan en in de tussentijd krijg je 16 pijlen in je reet.

Als je denkt dat je de goeie te pakken heb kan je 1 keer slaan want daarna verdwijnen ze weer en begint het feestje opnieuw :mad:

Iemand tips?
 
k*t ik heb iets teveel whiterun guards gedood, nu kan ik geen bounty meer afkopen en word ik gelijk aangevallen door hun ook in dragonsearch. kan dus geen quests inleveren daar xD
 
k*t ik heb iets teveel whiterun guards gedood, nu kan ik geen bounty meer afkopen en word ik gelijk aangevallen door hun ook in dragonsearch. kan dus geen quests inleveren daar xD

Met guards moet je niet ****en, x per ongeluk in 't veld een mannetje van Riften gekilled en toen was ik gelijk niet welkom meer in die stad, en die guards waren ****ing sterk. Dus toen maar een oude save geload.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 15:36 ----------

iemand die de quest forbidden legend al gedaan heeft? Wat een *#$*(#&%r(#* quest, die eindbaas is echt achterlijk moeilijk (die zich in 5en opsplitst) waarvan er 1 de echte is, en ze kunnen ook allemaal die shout dat je weg vliegt en neer valt, waarna het 15 seconde duurt om op te staan en in de tussentijd krijg je 16 pijlen in je reet.

Als je denkt dat je de goeie te pakken heb kan je 1 keer slaan want daarna verdwijnen ze weer en begint het feestje opnieuw :mad:

Iemand tips?

heeeeelp
 
Markrath is echt k*tplek.
Wel veel questen daarbinnen. Kreeg alleen weer kriebels toen ik spinnen bij die digsite zag hihi:o

Moet nu nog ff teruggaan naar Eltyr ofzo om moord op te lossen maar die guards staan daar te wachten en willen me naar JAIL BRENGUH... SHIIIIIT
 
me laatste save is van half 8 gisteravond lol
 
Pas op dat je na die quest niet weer die shrine in gaat Arydan, bij mij zaten die guards er toen nog steeds en vielen me zonder pardon aan
 
[Bribe guards] is ook een vette perk. Gewoon iemand kapotknallen en dan 350g betalen waarna je vervolgens de corpse loot met waarde van 1-2k. U mad guards? hihi


Pas op dat je na die quest niet weer die shrine in gaat Arydan, bij mij zaten die guards er toen nog steeds en vielen me zonder pardon aan

haha ik weet.
Ze staan me op te wachten. Dus eerst ff alles verkopen en in me huis stoppen omdat ik alle gestolen spul kwijtraak daarna.
 
Heeft iemand Kvenel al dood gekregen? Die gap 2hit me terwijl ik 200hp heb.
 
eindelijk weer eens spelen:D
 
Hahaha amuletje gevonden: +30 health, magicka en stamina :D
 
Heeft iemand Kvenel al dood gekregen? Die gap 2hit me terwijl ik 200hp heb.

Zelfde probleem hier. Ik ga nog even m'n armor upgraden, frost resist potions maken, wat frost resist enchanten en die vuur dragon shout gebruiken zodra ik het weer probeer. Echt ****ing ziek hoe moeilijk hij is.
 
Wie zit er al te cheaten op de pc versie?
 
Iemand die de quest Forbidden Legend al gedaan heeft? Wat een *#$*(#&%R(#* quest, die eindbaas is echt achterlijk moeilijk (die zich in 5en opsplitst) waarvan er 1 de echte is, en ze kunnen ook allemaal die shout dat je weg vliegt en neer valt, waarna het 15 seconde duurt om op te staan en in de tussentijd krijg je 16 pijlen in je reet.

Als je denkt dat je de goeie te pakken heb kan je 1 keer slaan want daarna verdwijnen ze weer en begint het feestje opnieuw :mad:

Iemand tips?

ben nu in de 2de grot
 
Iemand die de quest Forbidden Legend al gedaan heeft? Wat een *#$*(#&%R(#* quest, die eindbaas is echt achterlijk moeilijk (die zich in 5en opsplitst) waarvan er 1 de echte is, en ze kunnen ook allemaal die shout dat je weg vliegt en neer valt, waarna het 15 seconde duurt om op te staan en in de tussentijd krijg je 16 pijlen in je reet.

Als je denkt dat je de goeie te pakken heb kan je 1 keer slaan want daarna verdwijnen ze weer en begint het feestje opnieuw :mad:

Iemand tips?

Net afgerond maar vond hem niet zo moeilijk eigenlijk.
Gewoon kijken hoeveel health die over heeft nadat je hem 1 x hebt gehit dan zie je het verschil aan dat rode balkje. Verder veel sprinten om die shouts te ontwijken.
 
cheaten in een spel is dit... not done. weg gameplezier :o
 
Ik heb een paar k*t ziektes ofzo.
Rockjoint en Reduced Weapon dmg. weet iemand hoe je daarvan af komt? tering irritant
 
Ga naar die kapel in whiterun en pray aan het altaar. Tussen battleborn en die andere familiehuis staat hij.
 
Ga naar die kapel in whiterun en pray aan het altaar. Tussen battleborn en die andere familiehuis staat hij.

Het is ook van belang waar je het doet. Zo geeft: shrine van Mara +10% restoration spells effects totdat je ergens anders een prayer doet. En Talos geeft xx? reduction time on shout cooldown. Wat de andere shrines doen heb ik nog niet ondervonden, maar het is dus afhankelijk van hoe je speelt waar je het beste naartoe kan gaan om jezelf te genezen. Mara: Riften en de toren bij Dawnstar. Talos: ergens random in de bergen bij riverwood en wederom Riften. Die van whiterun is van Falkreath, maar geen idee wat dat doet. Check "magic" en "active effects" om de passieve effecten die je hebt te bekijken.


Om de effecten daadwerkelijk te krijgen moet je denk ik trouwens een quest voor de god in kwestie gedaan hebben. Ik kreeg die +10% increase restoration pas toen ik die toren bij Dawnstar gecleared had, voor die tijd stond er "0%". Bij Talos' blessing heb ik ook nog steeds "0% reduced cooldowns".
 
Back
Naar boven