MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ben nu in de 2de grot

Oke, van deze quest krijg je trouwens dat amulet waar ik 't over had.

Net afgerond maar vond hem niet zo moeilijk eigenlijk.
Gewoon kijken hoeveel health die over heeft nadat je hem 1 x hebt gehit dan zie je het verschil aan dat rode balkje. Verder veel sprinten om die shouts te ontwijken.

Klopt, heb em allang nu.
 
****ing verslavend spel! Ben half magic en half melee!
Waar kan ik het best mijn skills aan uitgeven heb tot nu toe alles opgespaard!

Ben een Imperion
 
****ing verslavend spel! Ben half magic en half melee!
Waar kan ik het best mijn skills aan uitgeven heb tot nu toe alles opgespaard!

Ben een Imperion

Hoe kun je deze game spelen als je alles opspaart? The ****. Het is overigens puur wat jij zelf leuk vind. Ik raad je wel aan om goed na te denken over wat goed bij elkaar past: ik begon met een sneaky archer / destruction dark elf met het idee dat ik runes kon plaatsen, dan een sneak archery crit kon plaatsen en dan de vijanden over mijn runes kon lokken. Dat lukte niet, omdat ik detected was zodra ik een spell ging casten. Ook kon ik geen items voor mijn stijl vinden: alle items waren OF sneaky / archer, OF destruction. Denk dus goed na over wat elkaar goed kan aanvullen voordat je iets doet.
 
Ja daarom heb ik ze ook opgespaard zodat ik er eerst goed over na kan denken.

Ik wil denk in 1 hand Magic en de andere hand melee, Items en skills voor Destruction en melee
 
One handed, eerst ga je voor de eerste perk voor damage increase. Dan kies je een wapen (mace, axe of sword) en ga je daar één van verbeteren, zodat je punten bespaart. Dan zit je wel aan dat wapen vast voor de rest van de game.

Destro: eerst magicka kosten verminderen, dan kies je één type of eventueel twee typen (frost, electricity of fire) om te verbeteren. Wederom punten sparen. Iedere perk tree heeft perks die waardeloos voor jouw speelstijl zullen zijn. Welke dat zijn, zie je snel genoeg. (bijvoorbeeld de backstab perk in stealth voor iemand die puur archer wil spelen, of de bare handed perk in heavy armor voor iemand die wapens gebruikt).

Kies één of twee dingen die je wil doen en gebruik de rest van je punten lekker op alchemy, blacksmithing, of welke support perks je dan ook wil hebben.
 
Ik heb een paar k*t ziektes ofzo.
Rockjoint en Reduced Weapon dmg. weet iemand hoe je daarvan af komt? tering irritant
Cure disease spell of potion kan ook.
 
Cure disease spell of potion kan ook.

Heb je die quest ondertussen al afgerond? Mij is het na mezelf 2 uur sterker maken nog steeds niet gelukt. Ik speel wel op expert though.
 
Is goed thanks voor de tip!

Dan ga ik voor One handed > Sword.
En Magic > Fire.
 
Is goed thanks voor de tip!

Dan ga ik voor One handed > Sword.
En Magic > Fire.


Ik zou nog een tweede vorm van magic nemen. Zo zul je fire resistant vijanden tegenkomen: als je twee vormen neemt zit je eigenlijk wel safe. Als je het slecht doet tegen mages neem je electricity (doet ook magicka damage naast health damage) en als je het slecht doet tegen melee vijanden neem je frost naast fire (doet naast health ook stamina damage).
 
Heb je die quest ondertussen al afgerond? Mij is het na mezelf 2 uur sterker maken nog steeds niet gelukt. Ik speel wel op expert though.
Nee ik ben andere quests gaan doen, kom er later wel trug.
 
Ik zou nog een tweede vorm van magic nemen. Zo zul je fire resistant vijanden tegenkomen: als je twee vormen neemt zit je eigenlijk wel safe. Als je het slecht doet tegen mages neem je electricity (doet ook magicka damage naast health damage) en als je het slecht doet tegen melee vijanden neem je frost naast fire (doet naast health ook stamina damage).

Thanks voor de tips, ga er zo even naar kijken.
 
kan iemand mij zeggen waar je Deadra hearts kan vinden, wil zo graag nieuw armor setje maken :D
 
bepaalde vendors heb je die wel.
Volgens mij heeft dat kleine meisje in de dark brotherhood er ook (minstens) 1.
Staaat eerder in deze threaad ook al wat over, ff terugkijken dus
 
Ik zou nog een tweede vorm van magic nemen. Zo zul je fire resistant vijanden tegenkomen: als je twee vormen neemt zit je eigenlijk wel safe. Als je het slecht doet tegen mages neem je electricity (doet ook magicka damage naast health damage) en als je het slecht doet tegen melee vijanden neem je frost naast fire (doet naast health ook stamina damage).

Ik heb eigenlijk nooit zo op stamina gelet heb er nog 0 punten in gestopt (alles naar hp :o). Is dat stamina zo nuttig dan, dat je echt het verschil merkt?
 
Ligt eraan, als je Mage bent boeit het vrij weinig idd.
Als melee is het wel handig, meer sprinten (geldt voor alle classes i guess) en meer power attacks = meer dmg!
 
Ik doe nooit power attack, ik druk heel snel op de knopjes voor veel attacks :o
Maar is het een power attack wanneer je de tegenstander doodslaat in een soort 'cutscene' zeg maar, of moet je lang je knop ingedrukt houden?
 
Ik doe nooit power attack, ik druk heel snel op de knopjes voor veel attacks :o
Maar is het een power attack wanneer je de tegenstander doodslaat in een soort 'cutscene' zeg maar, of moet je lang je knop ingedrukt houden?

Meer damage en wanneer een tegenstander een block uitvoert kun je zo door die block heen komen. L, R of L en R als je met twee one handers vecht ingedrukt houden.

Over de daedra hearts: ik heb er twee gevonden in de tower bij Dawnstar, bij de nightmare quest.

De quest is vrij eenvoudig en vanaf level 5 ofzo al te doen (op expert). Op den duur kom je in een vertrek met allerlei ingredients en daar liggen op planken in kasten ook 2 daedra hearts tussen. Ook is er een heel eenvoudige quest bij Ivarstead. Praat met de bedelaar daar, hij stuurt je op een quest om zijn zus te vinden. Ze ligt in de rivier (dood) als skelet. Loot haar amulet, breng het naar de bedelaar en je krijgt een daedra heart. Je hoeft voor deze quest geen enkel gevecht te doen, het is een kwestie van 1 minuut.
 
pewpew net weer een 10tal questjes gedaan. gaat lekkah. Straks naar windhelm voor meer questzz
 
dark brotherhood helemaal af nu en ga beginnen aan thieves guild
 
Back
Naar boven