AndroidHealthClinic

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lydia kan niet eens dood in mijn game, vraag me af hoe jullie dat geflikt hebben :P
 
Is deze game echt zo verslavend?
 
Vroeger was ik gruwelijk verslaafd aan rpg's, maar heb het al tijden niet gespeeld. Als ik deze game koop voor de xbox, ga ik hem dan leuk vinden?

Lees even mijn gedachten aub
 
Vroeger was ik gruwelijk verslaafd aan rpg's, maar heb het al tijden niet gespeeld. Als ik deze game koop voor de xbox, ga ik hem dan leuk vinden?

Lees even mijn gedachten aub

yup. zit op 100 uur speeltijd. Altijd wat te doen en nog lang niet klaar.
 
Ik heb het veelste druk voor zo'n game joh, volgens mij moet je dat echt elke dag spelen anders ben je er weer helemaal uit, ik ben elke week wel een paar dagen niet thuis dus denk niet dat dat gaat werken
 
Ik heb het veelste druk voor zo'n game joh, volgens mij moet je dat echt elke dag spelen anders ben je er weer helemaal uit, ik ben elke week wel een paar dagen niet thuis dus denk niet dat dat gaat werken

laptop
 
Ik heb het veelste druk voor zo'n game joh, volgens mij moet je dat echt elke dag spelen anders ben je er weer helemaal uit, ik ben elke week wel een paar dagen niet thuis dus denk niet dat dat gaat werken

Ik speel het ook niet elke dag. Je gaat gewoon verder met je avontuur wanneer je wil. ff opslaan en goan. heb ook wel eens paar dagen niet gespeeld. noproblem
 
Ik speel het ook niet elke dag. Je gaat gewoon verder met je avontuur wanneer je wil. ff opslaan en goan. heb ook wel eens paar dagen niet gespeeld. noproblem

idd

MMORPG's zijn echt verslavend, dit kun je zo laten staan en later weer oppakken.
 
hmmmm ik twijfel
 
idd

MMORPG's zijn echt verslavend, dit kun je zo laten staan en later weer oppakken.

yup. Geen gevoel dat je achterloopt. Anders moet je alles snel snel doen voor iedereen anders bne je noob :p
 
http://i.imgur.com/GdDL2.jpg

Blijkbaar is smithing/enchanting of hoe dit ook gedaan is tering retarded?
Dit is niet mijn plaatje, heb het zelf ook niet, en ben het ook niet van plan, dus vraag me niet hoe dit moet :p
 
In morrowind was er een easy bug.

Je maakte 100 alchemy+potions, dronk die, kreeg een ontzettende skill boost, en elke potion die je dan maakte was gewoon absurd sterk.

Zoiets kan je dus ook met enchanting+ smithing doen.

Maak een enchantment + 10 helm.
Draag hem en maak dan een nieuwe enchantment+ helm, etc etc.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon dat mensen die items gemaakt hebben in de construction set(als die ook bij skyrim zit).
 
lol, dat faalt best hard.

sowieso niet van plan om dat te doen, geen zak aan...

Bedankt voor het uitleggen though :d
 
Wat ik wel jammer vind is dat sommige skills gewoon te makkelijk te trainen zijn. Bij smithing bijvoorbeeld, kun je gewoon heel veel iron daggers maken (500 ofzo) en dan ben je al lvl 100. Als je dan een ebony warhammer (lvl 70 smithing) maakt, dan is het evenveel experience als iron dagger. Dat vind ik een beetje raar. Motiveert je ook gewoon niet om dan duurdere en betere weapons/armor te maken omdat je toch evenveel 'exp' erbij krijgt.

Ook dat je niet echt een makkelijk overzicht hebt van hoeveel experience je nog moet voor combat-skills. Je kunt het alleen maar afleiden bij het menu met al die sterrenbeelden. Maar ook bij Smithing enzo moet je het maar zien hoeveel je nog moet. Daar zouden voor mijn part best harde getallen mogen staan zodat je gewoon kan berekenen hoeveel 'exp' je nog moet.
 
Dat wordt te ingewikkeld voor de massa ben ik bang. Cijfertjes.
 
Wat ik wel jammer vind is dat sommige skills gewoon te makkelijk te trainen zijn. Bij smithing bijvoorbeeld, kun je gewoon heel veel iron daggers maken (500 ofzo) en dan ben je al lvl 100. Als je dan een ebony warhammer (lvl 70 smithing) maakt, dan is het evenveel experience als iron dagger. Dat vind ik een beetje raar. Motiveert je ook gewoon niet om dan duurdere en betere weapons/armor te maken omdat je toch evenveel 'exp' erbij krijgt.

Ook dat je niet echt een makkelijk overzicht hebt van hoeveel experience je nog moet voor combat-skills. Je kunt het alleen maar afleiden bij het menu met al die sterrenbeelden. Maar ook bij Smithing enzo moet je het maar zien hoeveel je nog moet. Daar zouden voor mijn part best harde getallen mogen staan zodat je gewoon kan berekenen hoeveel 'exp' je nog moet.

Lekker belangrijk, alsof je dat continu in de gaten moet houden hoeveel xp je nog moet. Als je het dan zo graag wilt weten, kijk je gewoon bij je skills menu.
 
Back
Naar boven