MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zo'n Giant is log natuurlijk, die ren je er zo uit. Genoeg spannende gevechten als Archer hoor, als ze je eenmaal gespot hebben en er geen uitweg meer is dan moet je aardig aan de wandel (ik pak er iig nooit een zwaard bij oid). Maargoed het is zeker een aanrader voor degenen die een volgende run gaan doen.

Hoe heette die archer armor van je ookalweer?
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Ik gebruik die magie chick van de college om me te helpen. Ik geef haar al mijn pijlen en staffs en geen melee wapens zodat ze een beetje uit de buurt blijft. Daarnaast summoned zij altijd wel een atronarch om te helpen. Denk dat zij wel de beste companion is.

Een paar andere companions hebben hun hoofd verloren of zijn geëlektrocuteerd omdat ze in de weg stonden.
 
Ik gebruik die magie chick van de college om me te helpen. Ik geef haar al mijn pijlen en staffs en geen melee wapens zodat ze een beetje uit de buurt blijft. Daarnaast summoned zij altijd wel een atronarch om te helpen. Denk dat zij wel de beste companion is.

Een paar andere companions hebben hun hoofd verloren of zijn geëlektrocuteerd omdat ze in de weg stonden.

:roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 15:51 ----------

Zo'n Giant is log natuurlijk, die ren je er zo uit. Genoeg spannende gevechten als Archer hoor, als ze je eenmaal gespot hebben en er geen uitweg meer is dan moet je aardig aan de wandel (ik pak er iig nooit een zwaard bij oid). Maargoed het is zeker een aanrader voor degenen die een volgende run gaan doen.

Ja maar bij Archery hoort sneaken, en sneak is imo veel te overpowered op wat hogere levels, geen enkele enemy of baas kan je nog zien, ik ken iemand die het doet en ik vind er geen flikker aan. Je hebt zelfs een perk dat je gewoon zonder sneak langs enemies kan rennen zonder dat ze je zien. Als dit een online RPG geweest zou zijn zouden ze hier 100% zeker vroeg of laat een patch voor maken.
 
Hoe heette die archer armor van je ookalweer?

Nightingale Armor. Is overigens niet speciaal een Archer armor.


Ja maar bij Archery hoort sneaken, en sneak is imo veel te overpowered op wat hogere levels, geen enkele enemy of baas kan je nog zien, ik ken iemand die het doet en ik vind er geen flikker aan. Je hebt zelfs een perk dat je gewoon zonder sneak langs enemies kan rennen zonder dat ze je zien. Als dit een online RPG geweest zou zijn zouden ze hier 100% zeker vroeg of laat een patch voor maken.

Ja hier zit zeker wat in. Het sneaken is overpowered en vind het ook niet interessant om alle combat te ontwijken door te sneaken. Van veraf een sneak attack proberen te maken vind ik dan wel weer vermakelijk. Tegen een grotere mob kan als Archer wel een uitdaging zijn, vooral als je net zoals ik geen npc meeneemt.

Weet iemand btw hoe ik Saarthal binnenkom (waar ik de sleutel kan verkrijgen dus)!?
 
Nightingale Armor. Is overigens niet speciaal een Archer armor.




Ja hier zit zeker wat in. Het sneaken is overpowered en vind het ook niet interessant om alle combat te ontwijken door te sneaken. Van veraf een sneak attack proberen te maken vind ik dan wel weer vermakelijk. Tegen een grotere mob kan als Archer wel een uitdaging zijn, vooral als je net zoals ik geen npc meeneemt.

Weet iemand btw hoe ik Saarthal binnenkom (waar ik de sleutel kan verkrijgen dus)!?

Haha, die dungeon heb ik allang gedaan, er was iig iets met een amulet.

En over dat sneaken, je bent al gauw geneigd om het continu te gebruiken. Mocht ik hierna nog een poppetje maken dan ga ik toch voor archery of maak ik een dual wield ninja aan met sneak, effe kijken nog :D
 
not sure if griep, or skyrim afkick...
 
52 pagina's, is this real life?
 
HP G62-470SD notebook pc, die heb ik.

Kan iemand mij vertellen of ik skyrim kan draaien, ben er bang voor :(
 
Laatst bewerkt:
skyrim op een laptop? trololo
 
Ben het spel net begonnen. Ik kwam onderweg een hunter tegen en heb hem gedood en ik kreeg toen 'Bounty' bij, in het dichtsbijzijnde dorp werd ik dan aangevallen door de townguard... Ik veronderstel dat ik die "onschuldige" hunter niet had mogen doden?
 
Ben het spel net begonnen. Ik kwam onderweg een hunter tegen en heb hem gedood en ik kreeg toen 'Bounty' bij, in het dichtsbijzijnde dorp werd ik dan aangevallen door de townguard... Ik veronderstel dat ik die "onschuldige" hunter niet had mogen doden?
Ja, tenzij niemand het ziet of als je de getuigen vermoordt.
 
Ja, tenzij niemand het ziet of als je de getuigen vermoordt.

Zie het nu :D

Ik zit nu bijvoorbeeld in whiterun en hier staat een guard, alleen, dus geen getuigen. Is het verstandig om hem te doden voor wat extra skill points ofzo, of is het niet slim?
 
Zie het nu :D

Ik zit nu bijvoorbeeld in whiterun en hier staat een guard, alleen, dus geen getuigen. Is het verstandig om hem te doden voor wat extra skill points ofzo, of is het niet slim?
Euh, doe maar niet hehe :rolleyes:
 
Ja ik heb ook een character met 100 sneaking en die 15x dagger damage bij sneak attack, heb daar ook nog eens een keer dat dark brotherhood item bij aan van 2x backstab damage (30x dagger damage :') ) en ook dat dark brotherhood item met +35% sneak. Niemand die me ziet en bijna alles is in 1 backstab dood.

Alleen bossfights waarbij ze niet in 1 hit dood gaan zijn eigenlijk nog interessant, zal ook niet lang meer duren voordat ik de illusion perk heb dat calm op atronarchs en undead gebruikt kan worden. Het mooie van calm is dat je die backstab bonus van sneak weer krijgt :)

PS. Dat is op standaard (adept) difficulty
 
Ben ondertussen te sterk voor het spel en nog niet eens op de helft van de quests.
Er zit geen uitdaging meer in dus ik denk dat ik maar overnieuw begin.
 
Je kan hem ook altijd een graadje moeilijker zetten ;)
 
Wie spelen er op Master difficulty?
 
Back
Naar boven