MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik moet bounty ophalen bij een of andere "Skald". Geen idee hoe of wat. Geeft niet eens een marker aan :roflol:

Ik moet trouwens nog Dark Brotherhood en Stormcloaks quests doen. Maar Dark Brotherhood is niet te doen zonder overal opgepakt te worden en ik weet niet of ik de Stormcloaks missies zonder consequenties te doen. Iemand een idee?
 
Ik moet bounty ophalen bij een of andere "Skald". Geen idee hoe of wat. Geeft niet eens een marker aan :roflol:

Ik moet trouwens nog Dark Brotherhood en Stormcloaks quests doen. Maar Dark Brotherhood is niet te doen zonder overal opgepakt te worden en ik weet niet of ik de Stormcloaks missies zonder consequenties te doen. Iemand een idee?

Weet niet wat je build is, maar de DB is prima te doen zonder al teveel consequenties.
 
Bij mij staat er niet eens een quest actief voor the companions.

Baal er wel van hoor, snap ook niet dat ze dat niet effe fixen, maargoed.

lees dit, en 2 minuten later heb ik door dat mijn mainquest gefoked is met een gelijkaardige bug. En geen save meer die het niet heeft, tenzij ms een van 10 levels terug...

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 22:21 ----------

Weet niet wat je build is, maar de DB is prima te doen zonder al teveel consequenties.

DB is wel stevig anti-rping in beide factions, voornamelijk...


wanneer je de emperor moet mollen. Wordt trouwens geen enkele vermelding over gedaan in die questchains als je dat doet
 
Weet niet wat je build is, maar de DB is prima te doen zonder al teveel consequenties.

Mijn sneak was niet eens zo hoog, het lukte redelijk, maar ik heb uiteindelijk wel bij de stad moorden moeten rennen voor vaderland :D

lees dit, en 2 minuten later heb ik door dat mijn mainquest gefoked is met een gelijkaardige bug. En geen save meer die het niet heeft, tenzij ms een van 10 levels terug...

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 22:21 ----------



DB is wel stevig anti-rping in beide factions, voornamelijk...


wanneer je de emperor moet mollen. Wordt trouwens geen enkele vermelding over gedaan in die questchains als je dat doet

Bij mij wel hoor, dan ben je gewoon bugged, je moet em 2x killen hé, 1x is het een decoy en daarna in dat schip wel de ekte.
 
Lijkt me wel aardig om als je de main quest line uitgespeeld hebt gewoon de hele wereld uit te moorden, gewoon dorp voor dorp. (sick mind? :p)

Komen vendors eigenlijk terug als je ze gekillt hebt?
Had er gisteren 1 omgelegd omdat ik net een duur item gekocht had, en dacht mooi me geld op deze manier terug te kunnen pakken. (werkte dus niet zo)
Vroeg me dit toen af en had voor de zekerheid maar even laatste savegame geload... kom ik weer bij de vendor heeft ie dat item niet. :mad:
 
Lijkt me wel aardig om als je de main quest line uitgespeeld hebt gewoon de hele wereld uit te moorden, gewoon dorp voor dorp. (sick mind? :p)

Komen vendors eigenlijk terug als je ze gekillt hebt?
Had er gisteren 1 omgelegd omdat ik net een duur item gekocht had, en dacht mooi me geld op deze manier terug te kunnen pakken. (werkte dus niet zo)
Vroeg me dit toen af en had voor de zekerheid maar even laatste savegame geload... kom ik weer bij de vendor heeft ie dat item niet. :mad:

Lol @ items van vendors kopen, ben je level 4 ofzo?
 
Lol @ items van vendors kopen, ben je level 4 ofzo?

Nee lvl 15 :cool: (nog wel pussy dus denk ik, heb het vorige week in me schoen gekregen van de lieve sint :D)

Maar een vendor had gewoon wel een aardige neck item, en dacht als ik hem nou kill nadat ik het item heb scoor ik het geld terug.
Heb wel eens een spel gehad waarbij het zo werkte, was Fable volgens mij als ik me niet vergis.
 
Nee lvl 15 :cool: (nog wel pussy dus denk ik, heb het vorige week in me schoen gekregen van de lieve sint :D)

Maar een vendor had gewoon wel een aardige neck item, en dacht als ik hem nou kill nadat ik het item heb scoor ik het geld terug.
Heb wel eens een spel gehad waarbij het zo werkte, was Fable volgens mij als ik me niet vergis.

Ooh dat was jij :p

Enige wat je op later level nog van merchants koopt, zijn boeken, en items om mee te smithen etc.
 
Moet zeggen dat ik tot nu toe nog maar weinig lekkere items gekregen heb uit dungeons.
Allemaal rommel.
1x leuk zwaardje gehad, maar inmiddels ook al vervangen voor een standaard zwaard.
Maar wel leuk spelletje.
 
Moet zeggen dat ik tot nu toe nog maar weinig lekkere items gekregen heb uit dungeons.
Allemaal rommel.
1x leuk zwaardje gehad, maar inmiddels ook al vervangen voor een standaard zwaard.
Maar wel leuk spelletje.
Je krijgt pas goede shit als je hoger lvl bent.
 
Hoppa!
Hoofd van de thiefs guild:cool:

Op ps3? heb je daar een trophy voor gekregen? Als laatst moest je je armor inruilen of zoiets, die had ik alleen niet in mn inventory.

Vind het nog steeds irritant dat mn companion quest line gebugged is, zoiets zouden ze toch wel mogen fixen met zo'n patch.
 
Op ps3? heb je daar een trophy voor gekregen? Als laatst moest je je armor inruilen of zoiets, die had ik alleen niet in mn inventory.

Vind het nog steeds irritant dat mn companion quest line gebugged is, zoiets zouden ze toch wel mogen fixen met zo'n patch.

wat was er bugged aan?

Ben opnieuw begonnen nu mijn mainquest ge****ed is met main char.

Ik dacht dat op 1/12 ik er wel genoeg van zou hebben. Nope :roflol:
 
Op ps3? heb je daar een trophy voor gekregen? Als laatst moest je je armor inruilen of zoiets, die had ik alleen niet in mn inventory.

Vind het nog steeds irritant dat mn companion quest line gebugged is, zoiets zouden ze toch wel mogen fixen met zo'n patch.

Op de PC.
 
wat was er bugged aan?

Ben opnieuw begonnen nu mijn mainquest ge****ed is met main char.

Ik dacht dat op 1/12 ik er wel genoeg van zou hebben. Nope :roflol:

Nou, nadat Kodlak Whitemane (hun leider) dood op de grond ligt met iedereen er omheen, zegt Vilkas wraak te willen nemen, echter ik krijg geen nieuwe quest meer en ik kon met niemand meer praten of iets doen. Gister heb ik iemand van hun een klap verkocht en toen kon ik ineens jobs krijgen van Farkas en Vilkas, maar geen nieuwe quest line. Ze praten ook over Skjor ofzo, en die is allang dood.

Erg vervelend want ik wil 100% platinum halen op ps3 :D

Denk dat ik voor die quests dan maar overnieuw begin, en de rest op deze save haal. Ben nu level 57 overigens, zelfs me sneak is nu hoog :D

Iemand al geprobeerd om een townguard te bashen en dan in een hoekje te blijven staan met je schild omhoog? Binnen no time is je block op 100 :D
 
Back
Naar boven