XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is smithing de moeite waard om perks in te besteden als mage/melee hybrid? Of is het niet zo belangrijk dan?
 
Is smithing de moeite waard om perks in te besteden als mage/melee hybrid? Of is het niet zo belangrijk dan?

Ja, je kan als mage ook gewoon heavy armor dragen. Smithing levelen maakt het spel wel veel gemakkelijker omdat je al snel over het beste gear beschikt.
 
Zoals ik al zei, je kan 't spel niet uit spelen. Als je de main quest voltooid heeft dan gebeurd er niets anders dan bij een normale quest.

Nouja, de main quest uitspelen is voor mij hetzelfde als de game uitspelen. Er is dan niet echt een doel meer vind ik.
 
Ja, je kan als mage ook gewoon heavy armor dragen. Smithing levelen maakt het spel wel veel gemakkelijker omdat je al snel over het beste gear beschikt.

Ja, maar waarom zou ik heavy armor dragen? Ik heb nu de arch mage's robes, die zijn gewoon epic :D
 
Je kan sowieso ff de perk halen dat je enchanted items kan upgraden?!
 
Je kan sowieso ff de perk halen dat je enchanted items kan upgraden?!

Ik begrijp enchanting en smithing niet echt zo goed eigenlijk.

Bedoel je dat ik van deze enchanted robes heavy armor kan maken? Of dat ik op heavy armor deze enchant kan zetten?
 
Ja, maar waarom zou ik heavy armor dragen? Ik heb nu de arch mage's robes, die zijn gewoon epic :D

omdat pure mages veruit de slechtste survivability hebben.

stevig geupgrade heavy armor en je wordt tenminste niet ge1shot door elke bandit op lvl 30+
 
omdat pure mages veruit de slechtste survivability hebben.

stevig geupgrade heavy armor en je wordt tenminste niet ge1shot door elke bandit op lvl 30+

Ik heb nu bijvoorbeeld een robe die me 100% magika regeneration geeft, +50 magika en dan nog iets, ik weet niet meer wat.

Als ik die dan disenchant, krijg ik dan een enchant waarmee ik exact dezelfde enchant kan zetten op heavy armor? Ik veronderstel van niet?
 
Ik heb nu bijvoorbeeld een robe die me 100% magika regeneration geeft, +50 magika en dan nog iets, ik weet niet meer wat.

Als ik die dan disenchant, krijg ik dan een enchant waarmee ik exact dezelfde enchant kan zetten op heavy armor? Ik veronderstel van niet?

magika regen is relatief waardeloos. In combat werkt het amper.

Je kan als je enchanting hoog genoeg is in totaal 2 hele spellschools op -100% magika cost zetten. Maw free casting. Je wordt dat in feite een zwakke versie van een archer.
 
Laatst bewerkt:
magika regen is relatief waardeloos. In combat werkt het amper.

Je kan als je enchanting hoog genoeg is in totaal 2 hele spellschools op -100% magika cost zetten. Maw free casting. Je wordt dat in feite een zwakke versie van een archer.

Free casting? Damn, dat wist ik niet eens, ik heb nog veel te leren dus :D

Maar dus, als ik eenmaal mijn dragon armor heb moet ik enchanting ook nog eens levelen, anders is het vrij nutteloos lijkt me. Ik heb toch wel mana nodig ook lijkt me.
 
Ik heb nu bijvoorbeeld een robe die me 100% magika regeneration geeft, +50 magika en dan nog iets, ik weet niet meer wat.

Als ik die dan disenchant, krijg ik dan een enchant waarmee ik exact dezelfde enchant kan zetten op heavy armor? Ik veronderstel van niet?

Ja als je die disenchant ben je de robe kwijt maar leer je dat enchant. Dan kan je bijvoorbeeld heavy armor craften en dat met dat enchant enchanten.
 
Ja als je die disenchant ben je de robe kwijt maar leer je dat enchant. Dan kan je bijvoorbeeld heavy armor craften en dat met dat enchant enchanten.

Nice :D dan zie ik niet in waarom er zelfs clothes bestaan in dit spel. Dan neemt toch gewoon iedereen heavy armor uiteindelijk? ???
 
Nice :D dan zie ik niet in waarom er zelfs clothes bestaan in dit spel. Dan neemt toch gewoon iedereen heavy armor uiteindelijk? ???
Bent zwaarder, gebruikt meer stamina en kan minder goed sneaken. Wel is het zo dat als je enchant met een lager echanting-skill de enchants zelfs ook minder goed worden (dus ipv 100% regeneration 67% of zo).
 
Ik wissel altijd heel veel van uiterlijk tijdens vechten.
Eerst magie in magie kleding en dan heavy armor met dual sword
 
Ik wissel altijd heel veel van uiterlijk tijdens vechten.
Eerst magie in magie kleding en dan heavy armor met dual sword
Dat lijkt me nou echt k*t spelen.
 
Ja ik had eerst ook verschillende spullen met andere enchants enzo maar vond t k*t. Wil zo min mogelijk bij mn snelkeuzes, speelt t lekkers. Lekker underpowered heavy armor + shield + 1h magic op 2/5 difficulty :P Eens uitrekenen of ik aan t eind van de rit nog perks ga overhouden, dan misschien 1h levelen, kan ik sword and board of spellblade proberen.
 
Nouja, de main quest uitspelen is voor mij hetzelfde als de game uitspelen. Er is dan niet echt een doel meer vind ik.

Dus jij speelt heel 't spel om de main quest?

Bij mij was 't doel een zo hoog mogelijk level behalen en voor ps3 alle trophies behalen. Helaas was je bij Fallout klaar op level 20 en ben ik op 80% gebleven. Maar het toffe van dit spel is juist is dat elke quest gelijkwaardig is, en het lijkt me sterk dat je na de main quest klaar bent met 't spel ;)
 
Godver. Je moet de hele tijd zo'n grot in, waarbij je drie ringen moet draaien, waarbij de grot open moet. Nou bij de vorige grotten probeerde ik gewoon alle mogelijkheden, maar nu word ik steeds afgeschoten als ik het probeer.
Ik begrijp dat er hints zijn, iemand enig idee?
Het is de eerste quest van de stormcloaks.
 
Godver. Je moet de hele tijd zo'n grot in, waarbij je drie ringen moet draaien, waarbij de grot open moet. Nou bij de vorige grotten probeerde ik gewoon alle mogelijkheden, maar nu word ik steeds afgeschoten als ik het probeer.
Ik begrijp dat er hints zijn, iemand enig idee?
Het is de eerste quest van de stormcloaks.
:google:
 
GOED kijken, achter de draai stenen.

OF, goed kijken op dat die klauw sleutel. Achterop staat de oplossing (in je inventory dus)
 
Back
Naar boven