Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wel cheap, meeste winkels ligt ie nog gewoon voor 60.

Sowieso een groot verschil waar je een game haalt, soms zie je em ergens liggen voor 60 en 2 winkels verder ligt ie voor 50, mediamarkt is sowieso wel altijd het goedkoopst in zn algemeen, daar haal je een spel wat ergens anders voor 60 ligt meestal altijd voor 55.
 
Wel cheap, meeste winkels ligt ie nog gewoon voor 60.

Sowieso een groot verschil waar je een game haalt, soms zie je em ergens liggen voor 60 en 2 winkels verder ligt ie voor 50, mediamarkt is sowieso wel altijd het goedkoopst in zn algemeen, daar haal je een spel wat ergens anders voor 60 ligt meestal altijd voor 55.

op amazon.co.uk 27 pond, is iets meer dan 30euro. Ga 'm dan gewoon van daar bestellen:)
 
Kan je een tegenstander van achter 'besneaken' en dan neer steken? Of kan dat alleen bij friendly ai?

Kan bij vijanden, als je van achter ze besneakt snij je hun keel door (werkt ook met sword (misschien meer weapons?)) maar ik gebruik daggers voor die dmg bonus (sneak perk).
 
Hoe hoog moet je sneak zijn ? Als je ze stabbed, krijg je dan een animatie te zien of zo ?

Ja, kan alleen met daggers, met sword sla je em gewoon neer, je sneak hoeft daar niet hoog voor te zijn je krijgt sowieso een x zoveel damage bonus, tenzij je die perk hebt gekozen, dan kan 't oplopen tot x15, hetzelfde voor bows.
 
Ik zag hier iemand die achter al die maskers aanging. Ik ben er ook maar aan begonnen. Dat vind ik dan wel weer leuk. Ik ben benieuwd wat ik krijg als ik ze allemaal inlever.

Hoeveel plekken hebben jullie ondertussen ontdekt? Ik zit nu op 178 en ik heb het gevoel dat er nog VEEL meer is :roflol:
 
Ja, kan alleen met daggers, met sword sla je em gewoon neer, je sneak hoeft daar niet hoog voor te zijn je krijgt sowieso een x zoveel damage bonus, tenzij je die perk hebt gekozen, dan kan 't oplopen tot x15, hetzelfde voor bows.

Hoeft niet alleen met daggers, kan ook prima met een sword (net nog ff getest met m'n daedric sword), je moet alleen wel een one-shot kill hebben, anders doet ie idd geen animatie.
 
Hoeft niet alleen met daggers, kan ook prima met een sword (net nog ff getest met m'n daedric sword), je moet alleen wel een one-shot kill hebben, anders doet ie idd geen animatie.

Zeker weten? Bij mij slaat ie diegene dan gewoon in 1x dood, er staat ook onder die perk "with daggers".
 
Ik krijg ook nooit animaties met stealth dagger attacks, heb wel sneak 100.
Archery trouwens ook, is een leuke maar wel een beetje makkelijke combi :)

btw ben nu in blackreach, echt belachelijk groot :eek:
 
Zeker weten? Bij mij slaat ie diegene dan gewoon in 1x dood, er staat ook onder die perk "with daggers".

Ja man, ligt er ook aan of je genoeg damage doet natuurlijk, want die animations krijg je ook alleen maar bij one-hit kills. Als ik met een sword een giant attack is ie ook dood, dus ik doe iig genoeg dmg met sword sneak attacks ook :) Net weer ff getest, want ging toch twijfelen, maar lukte idd.
 
Main quest uitgespeeld. Deze game gaat de kast in tot er waardige DLC komt.
 
Holy shit, hier zitten echt wel wat RPG lovers blijkbaar :) Ik heb hier elder scrolls oblivion maar kon me eerlijk gezegd nooit boeien. Dus blijkbaar geen skyrim life meer voor tractortje..wel grappig, een game die kan blijven gaan en gaan, maar gewoon uiteindelijk niet meer zo interesting is
 
En nu battlefield halen :p

Hahaha, nee, ik ga eerst Uncharted 3 eens uitspelen. Daarna nog de singleplayer van MW3, want die schijnt echt geniaal te zijn. Daarna moet ik Resistance 3 nog halen en uitspelen. Gears of War 3 moet ik ook nog aan beginnen. Na al dit geweld wordt het tijd voor Football Manager tot SSX Deadly Descents uitkomt, waarna de titel van de eeuw voor mij persoonlijk uitkomt: Mass Effect 3.

Nog genoeg te doen :roflol:

Holy shit, hier zitten echt wel wat RPG lovers blijkbaar :) Ik heb hier elder scrolls oblivion maar kon me eerlijk gezegd nooit boeien. Dus blijkbaar geen skyrim life meer voor tractortje..wel grappig, een game die kan blijven gaan en gaan, maar gewoon uiteindelijk niet meer zo interesting is

Haha, op een gegeven moment ben ik er wel op uitgekeken. Ik heb er nu een kleine 100 uur inzitten en ik vind het wel genoeg geweest. Elke vijand is makkelijk te verslaan en er zit niet echt een uitdaging meer in.

Overigens lees ik hier en daar dat mensen op level 21 de game uitspelen. Jezus, level 21 :roflol: - Dan heb je nog geen 10% van de game gezien :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Uncharted staat ook nog bij mij op de lijsten, maar eerst batman arkham city nog wat doen..vermaak me er enorm mee...Singleplayer van MW3 is idd pure kick..vooral als je de vorige gespeeld hebt.
 
lol ik was level 14 toen ging ik een avondje smithing naar 100 grinden voor die dragonplate armor, en diezelfde avond nog de main quest uitgespeeld was blijkbaar al een heel eind :o
 
lol ik was level 14 toen ging ik een avondje smithing naar 100 grinden voor die dragonplate armor, en diezelfde avond nog de main quest uitgespeeld was blijkbaar al een heel eind :o

Waarschijnlijk gedownload?
 
Ik heb het spel nu ook 2 wekenin huis. 10 minuten gespeeld. Gamen is toch niets meer voor mij haha. Alleen ut99 kan mijn aandacht er bij houden. Gelukkig vind mijn vriendin het helemaal tof :)
 
Uncharted staat ook nog bij mij op de lijsten, maar eerst batman arkham city nog wat doen..vermaak me er enorm mee...Singleplayer van MW3 is idd pure kick..vooral als je de vorige gespeeld hebt.

Lol, hoor juist van iedereen het tegenovergestelde, dat het precies hetzelfde is als de vorige delen en de graphics zuigen zwaar, het is misschien alleen leuk als je nog nooit een CoD hebt gespeeld.
 
Back
Naar boven