XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lol, hoor juist van iedereen het tegenovergestelde, dat het precies hetzelfde is als de vorige delen en de graphics zuigen zwaar, het is misschien alleen leuk als je nog nooit een CoD hebt gespeeld.

Neen, de multiplayer ja, die is klakhetzelfde en lijkt slechter en gewoon hetzelfde als voorafgaande delen.

Allez ja, toegegeven, de storymode speelt zoals mw2, ook gewoon als een epic film, dus wat daar slecht aan is, mag jij me dan eens mooi uitleggen. Don't see why that's a bad thing; plus het maakt de story mooi compleet en het einde is op z'n minst bevredigend

En eerlijk vind ik de graphics best nog te doen, ik snap niet waarom iedereen altijd loopt te koekwauzen over de graphics, tziet er redelijk uit, meer hoeft niet voor me
 
Neen, de multiplayer ja, die is klakhetzelfde en lijkt slechter en gewoon hetzelfde als voorafgaande delen.

Allez ja, toegegeven, de storymode speelt zoals mw2, ook gewoon als een epic film, dus wat daar slecht aan is, mag jij me dan eens mooi uitleggen. Don't see why that's a bad thing; plus het maakt de story mooi compleet en het einde is op z'n minst bevredigend

En eerlijk vind ik de graphics best nog te doen, ik snap niet waarom iedereen altijd loopt te koekwauzen over de graphics, tziet er redelijk uit, meer hoeft niet voor me

Ga Battlefield kopen :)

Ik weet het niet ik wou eerst MW3 halen, toen maar voor BF3 gekozen omdat de reacties van mensen op internet zo slecht waren over MW3, en over BF3 was iedereen positief, toen maar BF3 gehaald, geen spijt van moet ik zeggen.
 
Already own battlefield, sinds een maandje nu dacht ik...vind er niet veel aan. MW3 speelt lekker arcade en battlefield heeft een meer realistische minder over the top aanpak..Maar beiden staan al in de kast te stoffen

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 10:56 ----------

Was denk ik meer te vinden voor de over the top movie van mw3 dan de story van battlefield..
 
Already own battlefield, sinds een maandje nu dacht ik...vind er niet veel aan. MW3 speelt lekker arcade en battlefield heeft een meer realistische minder over the top aanpak..Maar beiden staan al in de kast te stoffen

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 10:56 ----------

Was denk ik meer te vinden voor de over the top movie van mw3 dan de story van battlefield..

Heb het dan ook over de multiplayer, als het me om de single player zou gaan had ik geen van beiden gekocht, maar ik wilde juist een spel die ik altijd weer kan pakken als ik al mn andere spellen heb uitgespeeld.
 
Heb het dan ook over de multiplayer, als het me om de single player zou gaan had ik geen van beiden gekocht, maar ik wilde juist een spel die ik altijd weer kan pakken als ik al mn andere spellen heb uitgespeeld.

Wij spelen hier in huis nog steeds Black Ops. Ik vind MW3 online echt k*t. En Battlefield is niets voor mij. Ik ben niet zo tactisch. Gewoon rennen en knallen, rambo style.
 
Wij spelen hier in huis nog steeds Black Ops. Ik vind MW3 online echt k*t. En Battlefield is niets voor mij. Ik ben niet zo tactisch. Gewoon rennen en knallen, rambo style.

Kan bij Battlefield ook hoor, no prob ;)
 
Ja, maar dan word je achter elkaar afgeknald. Al geprobeerd en het was geen succes, haha.

ja je moet natuurlijk ook niet midden op een open stuk gaan rennen he :p maar ik ren regelmatig de map rond en dan kom je nog wel eens mannetjes tegen die met hun rug naar je toe staan, hakkie tjakkie is 't dan :p
 
Ga potverdomme ergens anders zeiken over je k*t Shootertjes... Skyrim Dovah'kin k*t!

Level 17 main quest afgerond...
 
Ga potverdomme ergens anders zeiken over je k*t Shootertjes... Skyrim Dovah'kin k*t!

Level 17 main quest afgerond...

Mijn topic, ik bepaal :cool:
 
Ga potverdomme ergens anders zeiken over je k*t Shootertjes... Skyrim Dovah'kin k*t!

Level 17 main quest afgerond...

Congratulations je hebt nu 1% van het spel voltooid! ga eens trots op je zelf wezen.
 
Iemand wat goeie tips waar je Ebony Ingots/Ores kan halen?
Heb al genoeg Daedra Hearts etc voor full daedric, maar kan die ebony zooi nergens vinden.. :o op m'n andere character had ik er al genoeg door random quests denk ik, maar deze is nog low lvl :p
 
Whiterun bij de wapenhandelaar. Zit gelijk rechts naast de grote poort.

Man, hoe vet zou het zijn als dit online was, zou ik zeggen "Kom even langs m'n huis, heb er nog wel een paar, kunnen we daarna gelijk wat draken gaan doden"

"D"D
 
Congratulations je hebt nu 1% van het spel voltooid! ga eens trots op je zelf wezen.

Maakt geen donder uit ook want hoe lager je eigen level hoe zwakker de enemies zijn.
 
Level 37 sneaky thief, en moet nog steeds met de greybeards praten van de main quest line :o, had de main quest al uitgespeeld op me vorige char, maar die had ik per ongeluk verwijderd :D
 
Skyrim sucks...beter haal je DARK SOULS, de opvolger van demon souls...
 
Back
Naar boven