MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lol what, level 30 en nog geen huis? Ik heb er meestal genoeg geld voor zo rond level 6. En dan paar levels later alle decorations. Ik wacht wel altijd met het kopen van training tot na het huis.

Indd, storage is echt een must met dit soort spellen.
 
Gewoon ergens dumpen in een ton of kist in een gebouw. Blijft er gewoon in zitten.
 
Gewoon ergens dumpen in een ton of kist in een gebouw. Blijft er gewoon in zitten.
Niet gegarandeerd.

Ik had al m'n dragon scales enzo in een ton naast een trader gestopt. Ging lang goed en er zaten er heel wat in maar toen ik dus m'n armor wou craften was hij leeg. :(

Alles in die straat afgezocht maar uiteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat een willekeurige regenton buiten op straat niet de meest betrouwbare storage unit is. :o
 
Niet gegarandeerd.

Ik had al m'n dragon scales enzo in een ton naast een trader gestopt. Ging lang goed en er zaten er heel wat in maar toen ik dus m'n armor wou craften was hij leeg. :(

Alles in die straat afgezocht maar uiteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat een willekeurige regenton buiten op straat niet de meest betrouwbare storage unit is. :o

Volgens mij @ dragonreach heb je die lul die magic dingen verkoopt, die heeft ergens een nachtkastje waar je ook al je shit kan dumpen, redelijk betrouwbaar.
 
Lol what, level 30 en nog geen huis? Ik heb er meestal genoeg geld voor zo rond level 6. En dan paar levels later alle decorations. Ik wacht wel altijd met het kopen van training tot na het huis.

''Level'' 30 smithing heb ik het over. Heb Dragon bones verkocht en daarvan een huis gehaald voor 5k. Ben nu met leer armour aan het maken om die daarna te enchanten en door te verkopen. Heeft iemand nog tips voor lucratieve handel? Bv waar je gold ignot en toebehoren kan halen om dure sieraden te smithen.
 
''Level'' 30 smithing heb ik het over. Heb Dragon bones verkocht en daarvan een huis gehaald voor 5k. Ben nu met leer armour aan het maken om die daarna te enchanten en door te verkopen. Heeft iemand nog tips voor lucratieve handel? Bv waar je gold ignot en toebehoren kan halen om dure sieraden te smithen.

Wat draag je? heavy of light armor
 
''Level'' 30 smithing heb ik het over. Heb Dragon bones verkocht en daarvan een huis gehaald voor 5k. Ben nu met leer armour aan het maken om die daarna te enchanten en door te verkopen. Heeft iemand nog tips voor lucratieve handel? Bv waar je gold ignot en toebehoren kan halen om dure sieraden te smithen.

Een van die quests dat de Steward van Dragonreach je geeft moet je een bandit leader gaan doden in een mijn een beetje in het noorden. In die mijn is vrij veel ore, maar nog beter, een spell tome: transmute. Hiermee word een iron ore getransmute in silver ore, of een silver ore in gold ore.
Dan amulets maken met garnets dat je ondertussen beslist al hebt gevonden en goede smithing skill + goede verkoopprijs.
 
Iron ore/ignots kopen in whiterun, iron daggers maken, in mages guild goedkoopste soul gems kopen, iron daggers enchanten, daggers verkopen 300-500 per stuk.
 
Iron ore/ignots kopen in whiterun, iron daggers maken, in mages guild goedkoopste soul gems kopen, iron daggers enchanten, daggers verkopen 300-500 per stuk.

Tja, alleen waar verkoop je ze? al die merchants hebben max 1500 gold ofzo, zwaar irritant was dat
 
Tja, alleen waar verkoop je ze? al die merchants hebben max 1500 gold ofzo, zwaar irritant was dat

In Whiterun alleen al heb je 3 handelaars die het kopen. Dat is dan 4500gold. 48 uur wachten (48 seconden dus:D) en repeat.
 
In Whiterun alleen al heb je 3 handelaars die het kopen. Dat is dan 4500gold. 48 uur wachten (48 seconden dus:D) en repeat.

3? die 2 blacksmiths, en welke nog meer?
 
Is skyrim zo goed ? aan het twijfelen tussen deus ex human revelation en skyrim
 
Is skyrim zo goed ? aan het twijfelen tussen deus ex human revelation en skyrim

Ooit eerder een bijna 100 tellend pagina topic over een spel gezien behalve Battlefield 3?

Kopen dus.
 
Wat is de speelduur ? Want ik hoor dat sommige het redelijk rap uitgespeeld hebben en wat is de uitdaging achterna ? Is er een multiplayer ?
 
Wat is de speelduur ? Want ik hoor dat sommige het redelijk rap uitgespeeld hebben en wat is de uitdaging achterna ? Is er een multiplayer ?

Pff ga het niet allemaal uitleggen hoor.

Als je wil kan je er +- 300 uur uit halen, uitspelen kan niet, je hebt een main quest die je kan uitspelen maar daarnaast is er nog zat te doen. Er is geen multiplayer.

Ik was er na ongeveer 120 uur klaar mee, dat zijn een hoop potjes online playing. Ik ken gasten die er nog steeds mee bezig zijn en over de 200 uur zitten, wat jij wil.
 
gisteravond een uur skyrim gespeeld, vond het niet zo leuk:o
 
Over 30 mins is mijn torrent klaar! heb er zoveel over gehoord dat ik het maar is ga proberen...
 
ah jammer hoor.

Zo'n dijk van een game en dan nog torrents :-(

:disappoint:
 
Man man wat een pokke end lopen steeds... en ik zit constant vast in die bergen lol.. Verder wel erg mooi spel!!
 
Iron ore/ignots kopen in whiterun, iron daggers maken, in mages guild goedkoopste soul gems kopen, iron daggers enchanten, daggers verkopen 300-500 per stuk.

Welke enchants gebruik je dan? Met petty gems krijg ik er uiteindelijk nooit meer dan 300ish voor.

Man man wat een pokke end lopen steeds... en ik zit constant vast in die bergen lol.. Verder wel erg mooi spel!!

Whaha gast, hier knapte ik ook op af in Oblivion maar je kan gewoon fasttravellen via je minimap naar locaties die je al ontdekt hebt ;) Paard kopen helpt ook (of jatten, wat jij wil).
 
Back
Naar boven