XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het enige wat ik nog doe in skyrim is verkennen en mensen die ik zie vermoorden. Ik kwam vandaag voor het eerst in het verre oosten waar trollen en orks leven. Dat is dan wel weer leuk, al die verschillende soorten rassen in gebieden en soorten natuur en de muziek is ook fijn. Maar missies geen zin in en heb het ook maar een uurtje volgehouden.
 
Wat is de speelduur ? Want ik hoor dat sommige het redelijk rap uitgespeeld hebben en wat is de uitdaging achterna ? Is er een multiplayer ?

Ik heb er 100 uur inzitten. Ik was level 50+ en heb toen besloten om het laatste gedeelte van de mainquest uit te spelen. Heb enorm veel gebieden bezocht, rondgelopen, verkend, gigantisch veel sidemissies gedaan. En ik zat waarschijnlijk pas op 50% ofzo :roflol:

gisteravond een uur skyrim gespeeld, vond het niet zo leuk:o

Dan heb je volgens mij net de intro gehad :roflol:
 
Ik heb er 100 uur inzitten. Ik was level 50+ en heb toen besloten om het laatste gedeelte van de mainquest uit te spelen. Heb enorm veel gebieden bezocht, rondgelopen, verkend, gigantisch veel sidemissies gedaan. En ik zat waarschijnlijk pas op 50% ofzo :roflol:



Dan heb je volgens mij net de intro gehad :roflol:

wat is max level , 60 ? 80 ? Duurt het lang tegen dat je max level bent ?
 
wat is max level , 60 ? 80 ? Duurt het lang tegen dat je max level bent ?

81 geloof ik, dan heb je alle skills op 100, maar volgens mij kan dit ook weer verschillen want als je weerwolf bent heb je geen rest bonuses, dus er is niet echt een max level.

En ja dat kan effe duren.
 
Serieus hoe begin je aan dit spel? Heeft iemand enige tips? Snap er echt geen kloot van :P. Schijnt van tevoren toch belangrijk te zijn welke skills je bij welke classes kiest?? Heb nu maar voor een dark elf gekozen omdat detruction me wat lijkt :)
 
Serieus hoe begin je aan dit spel? Heeft iemand enige tips? Snap er echt geen kloot van :P. Schijnt van tevoren toch belangrijk te zijn welke skills je bij welke classes kiest?? Heb nu maar voor een dark elf gekozen omdat detruction me wat lijkt :)

Gewoon met mensen praten. En vervolgens alles KAPOT maken wat jou aanvalt.
 
Gewoon met mensen praten. En vervolgens alles KAPOT maken wat jou aanvalt.

Ja was ik al mee bezig.. Echt heerlijk om achter zon konijntje aan te rennen en em helemaal te tyfus in te slaan :)
 
Gewoon spelen wat je leuk vind, maakt niet zo heel veel uit.
Wel kan een bepaald ras voordelen hebben met bepaalde skilling, maar dit is niet schrikbarend.

Ben nu 41 en vooral gespecialiceerd in one handed (dual wield zwaarden)
en sneaken (zonder daggers) met heavy armor.
Daarnaast beetje archery voor afstandkills te kunnen maken.

Ben nu enchanten aan het skillen.

Heb ook in het begin een puntje in destrucrion gedaan met me stomme kop, jammer dat je niet kan reskillen.
Spells zijn in dit spel niet mijn ding, (terwijl in wow mijn main char toch echt een mage is :D) behalve dan af en toe healen en muffle aanzetten... Maar daar ga ik niet skillpoint aan spenderen.
 
Als je zo high level bent is dit spel dan niet te easy , ik hou van uberuitdagingen , niet zo mass hack en slash en level up
 
Als je zo high level bent is dit spel dan niet te easy , ik hou van uberuitdagingen , niet zo mass hack en slash en level up

Gaat meer om de equipment die je draagt
 
Heb de ervaring (tot nu toe) nog steeds af en toe te sterven.
Zit je in een dungeon, kill je alle trash makkelijk door sneak attacks enzo, kom je bij een bad ass boss muther****er die je even in 5 sec omlegt.
Vooral met sterke magiers baasjes heb ik last, en zeker als ze me 'vastvriezen'.
 
eerste gardian stone tegengekomen. Warrior stone activated Toch maar voor nord gekozen.wat ziet dit spel er mooi uit zeg!
 
Als je zo high level bent is dit spel dan niet te easy , ik hou van uberuitdagingen , niet zo mass hack en slash en level up

Zet hem maar vanaf lvl 1 op MASTER difficulty! :p
 
lvl 5 net eerste draak vermoord:P Nu een tyfus eind om een berg heen lopen om zo'n shout te leren bij van die bergmongolen. Fus roh da?????:D
 
Whahaha, ik ben fakking lvl 28 en moet nog naar die gaybeards :> Er is zo kapot veel te zien...
 
tyfus spel kzit nu al vast. Kmoest allemaal zooi in een doos doen en dan binnen sneaken bij de Thalmor Embassy. Moet nu met lege handen als een lvl 8 nord warrior door al die bewakers heen. maak geen schijn van kans.
 
Drankje halen achter de bar bij je collega, drankje aan bezopen gast geven.
Die gaat stennis maken, jij kan met je collega door een deur wegsneaken.
Lang een paar gasten sneaken en je gear weer pakken, easy.
Daarna kan je kiezen om verder te sneaken of alles te killen... ik koos het laatste :D
 
tyfus spel kzit nu al vast. Kmoest allemaal zooi in een doos doen en dan binnen sneaken bij de Thalmor Embassy. Moet nu met lege handen als een lvl 8 nord warrior door al die bewakers heen. maak geen schijn van kans.

Drankje halen achter de bar bij je collega, drankje aan bezopen gast geven.
Die gaat stennis maken, jij kan met je collega door een deur wegsneaken.
Lang een paar gasten sneaken en je gear weer pakken, easy.
Daarna kan je kiezen om verder te sneaken of alles te killen... ik koos het laatste :D

Moest je niet tegen zo'n kerel zeggen dat een chick die erbij was em wil, terwijl dat helemaal niet zo was, waardoor hij haar lastig valt en er problemen komen? Daarna kan jij em peren ofzo...
 
Back
Naar boven