Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Damn het is gelukt, alleen nu zit ik weer vast bij een ander raadsel:

uil, beer, nogiets... 3 cirkels, buitenste, middelste, binnenste.. en dan een of andere gouden hand die probeerd te openen...
weer 3 keuzes mogelijk en heb er al 100 geprobeerd :(

dit soort dingen zal je wel vaker tegenkomen, gewoon effe rondkijken en dan zie je meestal ook van die plaatjes in dezelfde kamer op andere plekken... proberen er een systeem in te vinden, tis meestal niet erg moeilijk

Oke thanks man, ik begrijp wat je bedoeld, maar soms is het echt moeilijk om iets te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Damn het is gelukt, alleen nu zit ik weer vast bij een ander raadsel:

uil, beer, nogiets... 3 cirkels, buitenste, middelste, binnenste.. en dan een of andere gouden hand die probeerd te openen...
weer 3 keuzes mogelijk en heb er al 100 geprobeerd :(



Oke thanks man, ik begrijp wat je bedoeld, maar soms is het echt moeilijk om iets te vinden.

bekijk die claw in je inventory, als je dan inzoomt zie je de combinatie als het goed is.
 
het is inmiddels al gelukt, toch bedankt bro.

echt een te vet spel! dat ik dit nog nooit eerder heb ondekt.
 
het is inmiddels al gelukt, toch bedankt bro.

echt een te vet spel! dat ik dit nog nooit eerder heb ondekt.

np.

protip: als je nog weer eens bij zo'n puzzel oid vastzit, kijk dan goed om je heen, of kijk in je inventory bij rare spullen (boeken etc) die je in die dungeon gevonden hebt, staat de oplossing vaak in

of natuurlijk gewoon google :p
 
Je kan altijd zoeken op uesp.net daar staat altijd wel de oplossing en evt. bugs per quest
 
Hehe ja heb ook al een werkende no-clips 'cheat' gevonden, maar wil deze niet teveel gebruiken hehe! :D

Maar vind het spel wel redelijk 'moeilijk'. Ben ook pas level 3 en weet echt niet welke dingen ik moet upgraden enzo.

Maar bedankt voor de tips mannen. Gr
 
Hehe ja heb ook al een werkende no-clips 'cheat' gevonden, maar wil deze niet teveel gebruiken hehe! :D

Maar vind het spel wel redelijk 'moeilijk'. Ben ook pas level 3 en weet echt niet welke dingen ik moet upgraden enzo.

Maar bedankt voor de tips mannen. Gr

Ligt er een beetje aan wat je wilt worden. Als je een sneaky ****er wilt worden is One-handed en Heavy Armor het beste. Je kunt ook voor Light Armor gaan, want die vind ik persoonlijk wat cooler, maar Heavy Armor is een stuk sterker en als je wat verder bent heb je een perk waarmee het niks meer weegt en het je niet langzamer maakt. Dus altijd voor Heavy Armor gaan.

Wil je gewoon raggen, kun je beter voor Two-handed gaan. En als je en tovenaartje wilt worden moet je natuurlijk Destruction en/of Conjuration hoog hebben. Ik vind Conjuration persoonlijk supervet. Dan kan je van die wezens oproepen, die met je mee vechten.

Smithing is ook wel belangrijk overigens.
 
Ik had iets gehoord over een Skyrim uitbreiding die al uit blijkt te zijn? Klopt dat?
 
Dawnguard maar die kost maar liefst 20 euro. Veel te veel voor een spel wat ik nog maar heel af en toe speel en de uitbreiding is ook maar een paar uur.
 
Ik wil het wel weer opnieuw downloaden als de uitbreiding er is.
 
Ik baal dat ik niet op de PC speel. Had graag de mods, gemaakt door de community, gespeeld.
 
Dawnguard maar die kost maar liefst 20 euro. Veel te veel voor een spel wat ik nog maar heel af en toe speel en de uitbreiding is ook maar een paar uur.

Ik denk dat de uitbreiding het wel waard is. Heb zelf ook Oblivion, die ik persoonlijk behoorlijk vet vond, gespeeld en al die steden komen dan dus terug in Dawnguard, een hoop nieuwe quests en nieuwe rassen. Misschien niet enorm veel, maar ik heb die 20 eurootjes er wel voor over.
 
Ik denk dat de uitbreiding het wel waard is. Heb zelf ook Oblivion, die ik persoonlijk behoorlijk vet vond, gespeeld en al die steden komen dan dus terug in Dawnguard, een hoop nieuwe quests en nieuwe rassen. Misschien niet enorm veel, maar ik heb die 20 eurootjes er wel voor over.

Veel reviews zeggen dat Dawnguard gewoon k*t is. Een nieuw ras overigens maar.
 
Veel reviews zeggen dat Dawnguard gewoon k*t is. Een nieuw ras overigens maar.

hm, maat van me heeft het spel en is er nogal weg van en vond het er zelf ook niet beroerd uitzien. Maargoed, meningen verschillen natuurlijk. :)
 
dawnguard is ok maar zijn 20 euro niet waard.

Niet dat ik die betaald heb :trollface:

Ik heb de questline niet uitgespeeld en toch al terug uninstalled. Ms 5 euro ofzo was het waard, aangezien meerdere mods al evenveel content gratis aanbieden.
 
dawnguard is ok maar zijn 20 euro niet waard.

Niet dat ik die betaald heb :trollface:

Ik heb de questline niet uitgespeeld en toch al terug uninstalled. Ms 5 euro ofzo was het waard, aangezien meerdere mods al evenveel content gratis aanbieden.

ah balen man. Ik heb 't spel nog niet gespeeld, maar ik hoorde er juist best veel goeds over en was wel van plan 'm te kopen. Dan maar niet dus, haha.
 
ah balen man. Ik heb 't spel nog niet gespeeld, maar ik hoorde er juist best veel goeds over en was wel van plan 'm te kopen. Dan maar niet dus, haha.

skyrim is imo de beste rpg in de laatste jaren. Dus kopen.

De uitbreiding, meh. Het is gewoon meer van hetzelfde, iets dat je ook in mods kunt vinden ivp 20 euro te geven.

Kan je beter de 20 euro bijhouden, en de gebieden die je nog niet gedaan hebt bezoeken.

oh ja, kruisboog is enorm OP, zeker low lvl. In feite een boog met mindere damage maar een stagger, dus vrijwel stunlock.
 
Laatst bewerkt:
skyrim is imo de beste rpg in de laatste jaren. Dus kopen.

De uitbreiding, meh. Het is gewoon meer van hetzelfde, iets dat je ook in mods kunt vinden ivp 20 euro te geven.

Kan je beter de 20 euro bijhouden, en de gebieden die je nog niet gedaan hebt bezoeken.

oh ja, kruisboog is enorm OP, zeker low lvl.

Kruisboog is enorm traag man, ik vind dawnguard de moeite niet waard, die mainquest speel je uit op 3uurtjes. Maar skyrim is awesome, heb alweer een nieuwe race gestart :p
 
iemand goede torrent die werkt voor pc?
 
Back
Naar boven