Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dit soort spellen moet je kopen man. No j/k.
 
skyrim is imo de beste rpg in de laatste jaren. Dus kopen.

De uitbreiding, meh. Het is gewoon meer van hetzelfde, iets dat je ook in mods kunt vinden ivp 20 euro te geven.

Kan je beter de 20 euro bijhouden, en de gebieden die je nog niet gedaan hebt bezoeken.

oh ja, kruisboog is enorm OP, zeker low lvl. In feite een boog met mindere damage maar een stagger, dus vrijwel stunlock.

Helemaal eens, skyrim is zeker een van de betere games. Heb er dan ook al behoorlijk wat uren op staan. Maar als de 20 euro, zoals veel gezegd wordt, het echt niet waard is, dan wacht ik wel tot er een leuke mod of iets dergelijks uitkomt.
Kruisboog vind ik over het algemeen niet fijn werken. (In elke game, btw) Dus daar begin ik niet eens aan, haha. Ik hou het wel bij andere wapens.
 
wat een gezanik om 20 euro :roflol:
 
wat een gezanik om 20 euro :roflol:

Nouja, jij gaat toch ook geen 20 euro voor een envelop betalen? Of voor een rol WC papier? Het moet wel in verhouding liggen voor wat je krijgt. Ik ga Dawnguard ook echt niet aanschaffen voor 20 euro. Nu ben ik overigens sowieso wel klaar mee na meer dan 250 uur gameplay :roflol:
 
Kennen jullie nog wat vette mods? Heb nu dawnguard binnen en de mod manager.
 
Vet spel, laatst gekocht.

Echt wel mijn geld waard voor zo veel uur gameplay.
 
Weer beetje aangekloot met mn ouwe character (blocking/heavy armor/destruction magic). Beetje 1 handed fixen enzo. Wil opzich ook wel een keer een sneak duder met bow maken. Moet toch wat zonder internet ivm verhuizing :)
 
Ben toevallig gisteren ook weer eens een nieuwe char begonnen met Skyrim.
Was een beetje klaar met D3 van het weekend, vandaar.
Ben nu ook een sneaker met pijl en boog aan het maken.
 
Ben toevallig gisteren ook weer eens een nieuwe char begonnen met Skyrim.
Was een beetje klaar met D3 van het weekend, vandaar.
Ben nu ook een sneaker met pijl en boog aan het maken.

Is t wat?
 
Is in het begin wel k*t, maar zodra je wat talent punten in archery en sneak hebt gaat het wel beter.
 
Epic bump, i know.

Het enige nadeel van het spel tot nu toe vind ik dat je elke keer zo ****ing lang moet lopen. Ik ben nog maar level 8, komt er ook een keer dat je sneller kan 'reizen'? Ik lees dat jullie het elke keer hebben over hulpjes, waar kan je die krijgen?

En welke quests zijn het vetst? Ik ben nu bezig met the imperial campaign.
 
Is dit spel wat voor de PS3?
Lees veel kritiek op deze versie, veel bugs and glitches.
 
Dit spel is niet goed voor me, het sloopt mijn sociale leven en alles daarom heen.
 
Spel is super vet.
Heb het toevallig pas weer opgepakt.

Heb een lvl 54 Darkelf met volle Legendary Deadric armor en 2x 1 handed axen.
Overal dubbele enchants er op en alles.

Ben nu ook bezig met een Woodelf, vol op archery. (nu lvl 42)

Kan niet wachten tot die ook lvl 100 met blacksmithing en enchanten is.
Dan mats verzamelen voor Deadric, een partij potjes naar binnen werken dat je skill met blacksmithing nog hoger is voor 60 sec en snel alles maken.
Idem met potjes voor enchanten en alles dubbel enchanten.
Dan is het spel wel ineens niet leuk meer omdat je dan alles gewoon omnuked. :)

Jammer dat er geen gebieden zijn waar je met zulke goed uitgeruste chars nog wat uitdaging heb.
Kan ook niet wachten op The Elder Scrolls Online begin volgend jaar.

Kan trouwens via de map reizen tussen de plekken waar je al geweest bent @ Jeffa040.
 
Epic bump, i know.

Het enige nadeel van het spel tot nu toe vind ik dat je elke keer zo ****ing lang moet lopen. Ik ben nog maar level 8, komt er ook een keer dat je sneller kan 'reizen'? Ik lees dat jullie het elke keer hebben over hulpjes, waar kan je die krijgen?

En welke quests zijn het vetst? Ik ben nu bezig met the imperial campaign.

Overal waar je al bent geweest kan je naartoe fast travelen, gewoon klikken op de plaats en accepteren of wat bij jou 'ok' is.
 
Back
Naar boven