Fitness Seller

The Guy Was F*cking Huuuuugeeee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bouwer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
98
Waardering
0
Hey,

laatst was de film: The Green Mile, op sbs6 met o.a. Tom Hanks in de hoofdrol.

In die film speelde een man die een gedetineerde speelde die wonderbaarlijke krachten had. Maar besides that, die gast was gewoon F*CKING HUGE, echt hij zag eruit als de broer van Ronnie Coleman of zo :D. Twee meter lang, misschien langer en echt damn breed en gespierd.

Weet iemand wie dit is? Pictures? Is ie Pro???
 
Laatst bewerkt:
Re: The Huy Was F*cking Huuuuugeeee

Originally posted by Bouwer

In die film speelde een man die een gedetineerde speelde die wonderbaarlijke krachten had.

Misschien had ie die wonderbaarlijke krachten gebruikt om breed te worden :D :D
 
hij lijkt in the green mile idd 2m50 ofzo. maar in die film is hij geanimeerd ofzo met een computer, waardoor hij een stuk langer (breder?) lijkt.
op een site stond dat hij 6'5" was. dat is omgerekend ong 1m95. dan ben ik blijkbaar nog stukje langer!
 
check this

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Iedereen heeft het over die film. Moet nogal goed zijn geweest ?
 
Goed en lang. Wel een verhaal appart, het lijkt een beetje op dead man walking, maar dan een betere versie.
En af en toe best hard, bijvoorbeeld als er iemand wordt geelectrocuteerd enzo. Maar wel een goeie film, met goeie acteurs die niet allemaal even bekend zijn.
 
Is voor een ieder persoonlijk natuurlijk, maar 'the green mile' moet je wel gezien hebben hoor. Hij is echt goed.
 
Resisted drugs and alchohol

Sure... :D
 
Originally posted by Zwier
Iedereen heeft het over die film. Moet nogal goed zijn geweest ?

Ja op zich wel een leuke film, het is een soort drama-achtige film slash film waarin wonderen gebeuren.
Het komt er in het kort op neer dat een grote big bad guy (die spierbundel) een misdrijf heeft gepleegd en een 'wonder' van god is, hij zit in de dodencel. Voor de rest, see it yourself :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Bouwer


Ja op zich wel een leuke film, het is een soort drama-achtige film slash film waarin wonderen gebeuren.
Het komt er in het kort op neer dat een grote big bad guy (die spierbundel) het misdrijf toch niet heeft gepleegd en een 'wonder' van god is. [censuur :D]
nu heb je het hele plot al onthuld, en daardoor is de film gelijk niet meer het kijken waard :D , hehe.
nee het is een zeer goede film, eentje die je wel gezien moet hebben. (hij is bijna even goed als "the shawshank redemption" --> my all time favorite!, en cker een vergelijkbare film)
 
Originally posted by zoutzak

nu heb je het hele plot al onthuld, en daardoor is de film gelijk niet meer het kijken waard :D , hehe.

Je hebt gelijk, heb ik helemaal niet aan gedacht. Sorry guys:mad:

Ik heb m maar even ge-edit

stom van me
 
shawshank redemption is van dezelfde writer-director-producer FRANK DARABONT
 
Micheal Clarke Duncan speelt ook mee in 'The Scorpion king' met 'the Rock'. Het viel me wel op dat hij naast flinke spierbundels ook een flinke buik had.
 
Originally posted by Bouwer


Je hebt gelijk, heb ik helemaal niet aan gedacht. Sorry guys:mad:

Ik heb m maar even ge-edit

stom van me
Nu moet Zoutzak, T of een modje hier het ook nog ff editen .. Ik heb hier geen rechten, anders zou ik het wel ff gedaan hebben.
 
Persoonlijk vind ik hem veel sterker dan the shawshank redemption!
 
Is de film niet naar een verhaal van Stephen King? Ik heb anders een verhaal van hem gelezen dat exact overeenkomt...
 
Ik geloof het wel, Byron...
 
Originally posted by wateengedoe2

Nu moet Zoutzak, T of een modje hier het ook nog ff editen .. Ik heb hier geen rechten, anders zou ik het wel ff gedaan hebben.


Daar twijfel ik niet aan!! :D
 
Ik ben groot fan van M.C. Duncan :D

De man in kwestie:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er redelijk fors uit :p
 
Back
Naar boven