Fitness Seller

The Inbetweeners topic [Nieuwe serie!] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1993_4

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2010
Berichten
4.888
Waardering
373
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
the-inbetweeners.jpg

Hallo iedereen,

Niet veel mensen kennen deze serie, ikzelf ken hem pas sinds gisteren maar het is een van de leukste shows die ik ooit heb gezien. Elke aflevering zit vol met humor en coïtus, het is wel een beetje een film voor pubers maar iedereen is hier volgens mij stiekem een puber van binnen.

Het gaat over de hoofdrolspeler Simon die op zijn eerste dag naar een nieuwe school en uiteindelijk nieuwe vrienden. 95% Van de tijd gaat om drinken nken en elkaar uitschelden.

Grappig scene bijvoorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=16m-Sc2FA-o&feature=player_embedded

Het is wel natuurlijk een beetje nieuw dus je moet niet meteen denken wat een k*t serie, je moet echt een paar aflevering hebben gezien. Je hebt tot nu toe 3 seasons.

Hier staat de 1e episode van season 1 waar je mee moet beginnen.

The inbetweeners season 1 episode 1
http://www.youtube.com/watch?v=icuw4utJDJg


Welcome to The Inbetweeners
 
heb ze allemal gezien, was ok maar niet zo super
 
is geen nieuwe serie, bestaat al uberlang:)

valt overigens wel mee, kan wel lachen om britse humor. Vind het wel niet zo geweldig om helemaal te downloaden en te kijken, maar wanneer het op tv komt zap ik er af en toe wel eens naar:)
 
ik heb alles ook een tijd geleden gekeken. ik vond het echt geweldig.
 
Heb pas geleden de film gezien. Er werd me toen verteld dat er ook een serie was. Heb alle series "voor zover ik weet" op youtube gekeken. Wow die shit was echt nice. Humor was geweldig en heel herkenbaar. Ik dacht van " waarom maken ze niet meer van zulke series"
Heb me echt kapot gelachen toen ik de series had gekeken.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond de film best grappig, wist niet dat er ook een serie van was. Maar even downen die hap!
 
Toch ook maar is de serie kijken. Heb dit weekend de film gezien
 
Vind het ook geweldig.. :D FIlm ook supervet, ondanks dat het een beetje 12 jarigen humor is heb ik me kapot gelachen :D :D
 
Is het niet wat puberaal voor een man van jou leeftijd?

We zijn toch allemaal jong geweest of niet? Het is gewoon omdat het wat herkenbaar is. En er zijn natuurlijk nog wat factoren die het grappig maken.
 
Je moet eerst de serie kijken en dan de film. Dan lig je nog meer dubbel
 
Je moet eerst de serie kijken en dan de film. Dan lig je nog meer dubbel

Klopt dan begrijp je het ook meer, helaas wist ik pas van de series af na de film.
 
Back
Naar boven