Fitness Seller

Intellectual Dark Web

Bezoekers in dit topic

Ik vind Peterson altijd een beetje genant in discussies over religie. Vooral in deze:

An Evening With Matt Dillahunty & Jordan Peterson
 
Al is ie dan wel weer erg vermakelijk in zijn interacties met SJWs.

Zijn interview door Cathy Newman van Channel 4 mag dan ook niet ontbreken in dit topic vind ik. Ook bijzonder dat Channel 4 dacht dat ze er beter uit zouden komen als ze het hele interview op youtube zouden zetten.

Jordan Peterson Channel 4 interview
 
Ik weet niet man maar zodra die Ben Shapiro begint te praten, tja ik ben geen fan om het zo te zeggen.
 
Gelukkig staan er nauwelijks namen tussen die geassocieerd worden met het Intellectual Dark Web. Anders was dit een behoorlijke afgang geworden voor The Guardian. :emo:
Report van Data&Society https://datasociety.net/about/#funding gesteund door o.a. Soro's Open Society Foundations

Ik vind Peterson altijd een beetje genant in discussies over religie. Vooral in deze:

An Evening With Matt Dillahunty & Jordan Peterson
Dat stuk over scientific evidence :( meestal is hij daar toch wel een stuk meer terughoudend en objectief over. Z'n psychology of the bible talks vond ik ook wel goed en z'n personality classes zeker, hier en daar moet je er een beetje rekening mee houden dat hij het vanuit dat perspectief benadert, maar die jij linkt is wel erg ja :o

Deze vind ik dan weer een stuk sterker

Jordan Peterson vs Susan Blackmore - Do we need God to make sense of life? (Jun 8, 2018)
 
Laatst bewerkt:
Report van Data&Society https://datasociety.net/about/#funding gesteund door o.a. Soro's Open Society Foundations

Ik vraag me af of ze eerst individuen gelinkt aan het I.D.W. in diskrediet wilden brengen, en zich realiseerden dat ze niet te linken zijn aan 'white nationalism'. :roflol: Niemand heeft het ooit over een 'alternative influence network' gehad.

De meeste 'leden' van het I.D.W. zijn links. Een aardig percentage is ook nog eens joods. :nanner:
 
ZeitgeistMinds: Can Europe survive the new wave of populism? Bernard Henri-Lévy & Douglas Murray (mei 2017)

Populisten, overal populisten!
 
What is Killing Western Civilisation? With Douglas Murray, Claire Fox and Yaron Brook (Sep 21, 2018)

Materiaal/talks van the Ayn Rand Institute en Yaron Brook zijn ook de moeite waard eens wat van te bekijken. Is ook bij Rubin langs geweest maar vond 'm daar de materie zelfs als algemene introductie niet echt tot z'n recht laten komen.

Ook grappig dat Yaron erg anti-Trump is en vervolgens een halve MAGA speech uit en eigenlijk heel sterk dezelfde standpunten op immigratie, amerikaanse politiek, en amerikaanse cultuur heeft. :o

De denkwijze (en het schrijven) van Ayn Rand, objectivism, is sowieso geweldig interessant. Stefan Molyneux is nogal fan van haar en heeft er een paar erg goede urenlange videos over. Lekker extreem libertarianism.
 
Rubin: Niall Ferguson: Intellectual Dark Web, Brexit, & Trump (mei 2018)

Shapiro: Christina Sommers (sep. 2018)
 
Jordan Peterson Channel 4 interview
12 miljoen weergaven :eek:

fLM8TNR.jpg


Waarvan 9,3K SJWs

78912i48be598da4b2e254-v-1-gif.gif
 
Europe on the Edge (jun. 2017)

Panel: Douglas Murray, Paul Collier, Christine Ockrent, Elif Shafak, Luigi Zingales & Jonathan Freedland
 
Rubin: Bret Weinstein & Steve Simpson: Free Speech in America (sep. 2017)

Rubin: Eric Weinstein: The Future of The Intellectual Dark Web (sep. 2018)
 
Pangburn Philosophy: Matt Dillahunty & Sam Harris (feb. 2018)

Pangburn Philosophy: Matt Dillahunty & Douglas Murray (mei 2018)
 
Het debat waarover Dave Rubin het had:

TYT: Cenk Uygur vs Sam Harris (2014)

Een Turkse-Amerikaan: bestaat er een ergere combinatie?
 
Die glimmende, vettige, groezelige kop van Cenk nadat bekend werd dat Trump won.

Epic
 
Knettergek worden destijds toen ik op een video klikte en het er weer één van TYT bleek te zijn. Gelukkig heb ik dat nu niet meer voor.
 
Ik zie telkens bij mn aanbevolen vids op yt dat verbaasde hoofd van Tucker.
 
Cenk is tenenkrommend in dat debat, en ik zit pas aan een uur.
 
Rubin: Richard Dawkins (aug. 2017)

Rubin: Claire Lehmann (sep. 2018)

Aspen Institute: Jordan Peterson: From the Barricades of the Culture Wars (jun. 2018)
 
The Coddling of the American Mind: Haidt/Lukianoff
 
Back
Naar boven