Fitness Seller

The Legend Rises (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Strict 132,5 haha Tjeu let op mijn woorden op de kwalificatie sta je er wel zo knetterhard!!!
 
Ga je naar t strand Tjeu?? ;)
Haha... ja lekker zuipen op een bootje :p Nee gewoon ff iets anders, goed voor het czs

Ben nooit gestopt. :D

Gaat wel aardig hoor, beetje blessures tussendoor gehad, nu weer aardig in de opbouw. Enkel sinds Midden Delfland 2009 al geen onderdelen meer aangeraakt.

Goed om te horen pik. Hoe is het nu kwa kracht dan?


Strict 132,5 haha Tjeu let op mijn woorden op de kwalificatie sta je er wel zo knetterhard!!!
Haha, we zullen zien Niels. Ik ga er wel volle bak voor!
 
Goed om te horen pik. Hoe is het nu kwa kracht dan?

QUOTE]

Ik denk dat als ik dit vol kan houden (heel blijven) dat ik binnenkort wellicht sterker ben dan ooit tevoren, helaas valt het in het niet bij jouw huidige stats :cool:

Overigens wel bij een stuk lager vet%.
 
:fire::fire::fire::fire::wl::lifter:

Modus = Legend! :fire:
 
Succes aankomende zaterdag.
 
Succes morgen lange!
 
Succes morgen ! :D
 
succes man! wat is je doel? de 7e plaats van 2009 verbeteren of heb je grootsere plannen?
 
Tnx all!

succes man! wat is je doel? de 7e plaats van 2009 verbeteren of heb je grootsere plannen?

Plaatsen. Maar dat zal er morgen nog niet inzitten.
 
Plaatsen. Maar dat zal er morgen nog niet inzitten.

Tijdens de Noord is het lastiger als niet fries om je te kwalificeren (en niet omdat ze op friese bodem nou ineens sterker zijn ofzo)dan waar dan ook, ga daar verder maar geen uitspraken over doen is me al vaker verweten in het verleden.
 
succes he!!!
 
Die Nek moet naar de finale! succes baardmans
 
succes en ik verwacht dat.......
 
Succes Legend !!
 
Tnx all!

Het mocht niet baten jongens...

Vandaag dus de sterkste man van noord nederland. De eerste kwalificatie dus.

Truckpull, harnas met touw
Redelijke start.. daarna ging het mis. Ik gleed ietsje weg en durfde daardoor niet laag te zakken. En met een touw erbij is al niet mijn ding.
Iets van 25sec en daarmee achterin het veld.

Loglift
120 op reps

4 reps. Allemaal met weinig legdrive. Ik denk dat het komt door m'n knie die erg gevoelig is.. Voor nu tevreden. Normaal moet 5 reps wel lukken.

Tireflip
10 flips in 52sec.

Tevreden voor nu. Ik was de eerste met een beetje scherpe tijd. Er doken nog wel wat lui onder en Dennis deed het zelfs in iets van 38 seconden. Vooral tussen de reps kan ik nog tijd winnen.

Hooggooien
Zak van 22,5kg. Waardeloos. Wel de 3,5m gehaald, maar daarna alle explosiviteit weg.

Timbers
De 100kg ondingen van Wout. Iets van 55 meter. Er had iets meer ingezeten, maar bij de 3e turn liep ik er tegen met m'n linkerbeen waardoor de farmer weggleed in m'n hand. Maar ook voor nu weer prima.


Al met al 10e van de 16. Niet tevreden, maar voor nu ook niet ontevreden. Ik ben nog niet op m'n top en heb alles op met de rem erop gedaan.
 
Truckpull was imo te licht voor een kwali, wedstrijdje hardlopen met handgeklokte tijden doet geen eer aan een dergelijk belangrijke wedstrijd.

Vond Wheelflip echt impressive lange, als je ziet hoeveel mensen echt moeite met het onding hadden en jij ineens komt en dat ding 10x als een mini band flipt was cool.

Hooggooien boeit niet, snel vergeten hoef je in andere wedstrijden niet te doen.
Boom is uber in mijn ogen maar idd je miste wat explosiviteit leek het, maakt het jezelf moeilijk!

Bij de timbers was ik al weg.

Goed gedraaid, op naar de volgende!
 
Mooi resultaat iig Mathieu toch 6 mensen achter je gelaten.
Op naar de volgende
 
Mooi gestreden maat! Ik moedig je aan bij elke andere kwali!!!!!
 
Back
Naar boven