XXL Nutrition

The lord of the rings: wapens en veldslagen

braadkip

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Dit boek geschreven door Chris Smith is egt een must voor elke lord of the rings fanaat :D De hele geschiedenis + wapens en taktieken staat erin. Niet alleen van datgene wat besproken is in de films maar veel meer. Beschrijvingen van de veroveringen van Sauron in de eerst era, het onstaan en de ondergang van vele rijken die het verhaal nog boeiender maken! Biografien van de vele karakters enz. Tis egt te veel om op te noemen en het laat zoveel diepgang en details zien dat het net een geschiedenis boek lijkt :D Als je er van houd dan moet je dit boek egt hebben :D

kun je niet beter gewoon de boeken lezen.....?

LEZEN!? Hoor je wel wat je zegt, D.!! Het is anno 2004 helemaal uit om nog te lezen, boeken dan he! Sites mag je nog wel lezen....

Lees liever andere boekies

hehe frietbakker, het was maar een idee. Voor mij sowieso niet te realiseren, langer dan 4zinnen kan ik me niet concentreren:nut:
(jouw post lukt nog net :cool: )

braadkip zei:
Dit boek geschreven door Chris Smith is egt een must voor elke lord of the rings fanaat :D De hele geschiedenis + wapens en taktieken staat erin. Niet alleen van datgene wat besproken is in de films maar veel meer. Beschrijvingen van de veroveringen van Sauron in de eerst era, het onstaan en de ondergang van vele rijken die het verhaal nog boeiender maken! Biografien van de vele karakters enz. Tis egt te veel om op te noemen en het laat zoveel diepgang en details zien dat het net een geschiedenis boek lijkt :D Als je er van houd dan moet je dit boek egt hebben :D

lijkt me zker top, ga het zeker aanschaffen , mooi hoe die ene man dat allemaal zo uit ze duim heeft gezogen!
ben zwaar lotr fan en boekverslaafd;)

• Topic Starter Topic Starter
hahaa idd :D Tis bijna een egte wereld :D dat vind ik juist het mooie ervan :)

LOTR heeft echt zo'n verhaal van: of je HAAT et (zoals ik) of bent er echt helemaal weg van(zoals velen anderen :P) persoonlijk ken ik niemand die er tussenin zit :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik wel! me moeder namelijk, want die snapt het niet. hoe dom kan je zijn ???

Terug
Naar boven