Fitness Seller

The Mister -"X"- Thread (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Voor diegenen die hem kenden aan diegenen die hem niet kenden, vertel ons es wat meer over die geheime figuur.. Wie of wat was mister X? Wat maakte hem zo berucht? Wat is er met hem gebeurd? Ik ben er zekers van dat er meer mensen zijn die er het fijne van willen weten :D
 
Info over Mister X...
- hij heeft een tattoo
- hij gebruikt AS
- hij heeft aparte filosofische gedachten
- hij is een klootzak

:D
 
en hij is gay :D een echte ex-forum nicht, maar het mooiste van hem was zijn fylosofie hij is trouwens nog steeds te bewonderen op een ander forum
 
Originally posted by Bodyman
en hij is gay :D een echte ex-forum nicht, maar het mooiste van hem was zijn fylosofie hij is trouwens nog steeds te bewonderen op een ander forum

ah staat hij daar ook bekend onder de naam "X"... ?? Dan ben ik hem al es een keer tegengekomen op een ander forum.. Het is wel een gare haan niet? Zo een mysterieus personage, de vreemde eend in de bijt..

Waarom is hij niet meer hier aanwezig?
 
Ja die ja
Hij gedraagt zich daar totaal anders als hij hier deed maar hij bracht wel leven in de brouwerij :p
 
Ja ze hebben hem verbannen naar een donkere plaats met alleen maar vrouwen
 
Originally posted by Bracke
Voor diegenen die hem kenden aan diegenen die hem niet kenden, vertel ons es wat meer over die geheime figuur.. Wie of wat was mister X? Wat maakte hem zo berucht? Wat is er met hem gebeurd? Ik ben er zekers van dat er meer mensen zijn die er het fijne van willen weten :D

Het was gewoon iemand met een goed gevoel voor humor. Jammer genoeg hadden de mods hier toen nog totaal geen gevoel voor humor en werd hij ernstig genomen met een ban tot gevolg.... Het was ook enorm lollig om te zien hoe de andere members als een kudde schoothondjes admin en de mods volgde!!

Persoonlijk vond ik zijn sterkste grap de voor en na AS foto met bij de voor foto triomfantelijk het doosje met de Dbol in zijn rechterhand en in zijn andere hand een blow....
Een andere sterke grap van hem was dat hij direct na zijn ban zelf een bodybuildingboard maakte juist hetzelfde als dit hier (ikzelf was daar moderator).
Ook sterk was zijn gedicht: "Ik ben een spuiter tot het eind der tijden!", maar de orginele versie is van het board gegooid en hij is de inhoud zelf vergeten. Eigenlijk jammer want het was goed gevonden!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Re: The Mister -"X"- Thread

Originally posted by Oom Oli
Jammer genoeg hadden de mods hier toen nog totaal geen gevoel voor humor en werd hij ernstig genomen met een ban tot gevolg....
:rolleyes:
 
jij wil echt beroemd worden als de tweede mr X hé? :d
 
Originally posted by Spike
jij wil echt beroemd worden als de tweede mr X hé? :d



Nou nee, elke mens is uniek.... :D
 
Zowel met X als met Oli is niks mis het gaat erom hoe je het instrument bespeelt ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Maar daarvoor moeten ze wel eerst een paar lessen nemen :p
 
Originally posted by Bodyman
Maar daarvoor moeten ze wel eerst een paar lessen nemen :p


Inderdaad, maar daar word volop aan gewerkt, toch Bodyman??
:p
 
Originally posted by smalluser
Zowel met X als met Oli is niks mis het gaat erom hoe je het instrument bespeelt ;)

Groet Smalluser :thumb:
Je hoeft het nu niet op dit board af te schuiven, op fitnessnet was hij ook bezig zoals hier. Omdat hij op de overige nu wel moet gedragen anders blijft er geen meer over.

Valt me beetje tegen van je...

Zie verder geen nut meer van deze thread, hij was terecht geband en dat blijft zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven