Fitness Seller

The natural health company Weightgainer. Bad or Good??

Bezoekers in dit topic

GD84

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 aug 2009
Berichten
5
Waardering
0
Ik was op zoek naar goeie weightgainer en ging naar deze winkel en vroeg naar XXL...nee die hebben we niet, je kan beter ons eigen merk gebruiken.
Wat ik ook zei, dit zou het beste voor mij wezen.
Nu is mij vraag, iemand ervaring met hun huismerk weightgainer??
 
Dat is ook hetzelfde als vragen naar het huismerk van de ALDI in de C1000.

Als je het etiket eens vergelijkt kan je al veel leren. Maar producten van de sponsors zijn allen gewoon van de betere kwaliteit. Zeg ik gewoon omdat het zo is.
 
dus beter niet gebruiken en gewoon goeie halen zonder al te veel toegevoegde suikers..??

waar moet ik nog meer opletten als ik weigtgainer haal??
 
Kijk welke weightgainer jij nodig hebt hangt echt van je doel af, wat je ermee wil doen dus.

Wil jij meer een post workout gainer dan zal je meer hebben aan snelle suikers. Wil jij meer een maaltijdvervanger / toevoeging kcal dan zal je meer hebben aan complexere koolhydraten.

En dan is er nog het budget dat je ervoor wilt vrijmaken...
 
mn doel is meer massa aanmaken
en niet opzoek naar een maaltijd vervanger want ik eet genoeg.
(Bezig met voeding schema)

Train nu zn 3 tot 4 x per week
 
Wat Big-T zegt, kijk goed naar de labels. Er zijn goede gainers op de markt, maar ook rommel.
Eerst kijken naar de voedingswaarden of die wel passen bij je doelstelling, dan kijken waar die voedingstoffen uitgehaald worden.

De prijs van een goede weightgainer wordt vooral bepaald door het eiwitgehalte en de eiwitbron. Let ook goed op de koolhydraat bronnen.

Wij hebben zelf de RAW IRON Professional Weightgainer laten ontwikkelen volgens alle juiste herstel-en groeiprincipes voor specifiek Bodybuilding. Kijk gerust naar de voedingswaarden en de bronnen waaruit ze gewonnen worden.:)
 
Thnx for the comment's :)
ik zal me er in gaan verdiepen.
 
Kijk welke weightgainer jij nodig hebt hangt echt van je doel af, wat je ermee wil doen dus.

Wil jij meer een post workout gainer dan zal je meer hebben aan snelle suikers. Wil jij meer een maaltijdvervanger / toevoeging kcal dan zal je meer hebben aan complexere koolhydraten.

En dan is er nog het budget dat je ervoor wilt vrijmaken...

mn doel is meer massa aanmaken
en niet opzoek naar een maaltijd vervanger want ik eet genoeg.
(Bezig met voeding schema)

Train nu zn 3 tot 4 x per week
Meer massa aanmaken = meer eten = toevoeging Kcal. Dan zou ik adviseren (zoals al gezegd) een weightgainer zonder toegevoegde suikers, complexe koolhydraten en wellicht voedingsvezels.
 
welke bedoel je van TNHC? ze hebben er 2. de ene is met isolaat en maltodextrine de andere is met alleen complexe carbs. puur om te vullen en na je training te pakken zou ik de eerste pakken, als zijnde maaltijd vervangend product zou ik voor de 2e gaan.

wat hier gezegd word dat de sponsors de beste hebben is natuurlijk dikke BS, er zijn maar weinig gainers waar whey isolaat in zit en waarbij alleen natuurlijke zoet en kleur stoffen worden gebruikt. het is zelfs zo dat TNHC betere producten heeft dan doorgaans verkocht worden als eigen merk alleen zijn ze over het algemeen een klein beetje duurder.
 
Whey Isolaat in een gainer klinkt natuurlijk magisch, maar bij een weightgainer heb je het meeste aan een veelvoud van complexe carbs die hun energie gedurende vele uren afstaan in het bloed, maar ook aan een veelvoud aan eiwitten die je spieren ook uren na inname blijven voeden en herstellen.
Isolaat gaat vrij snel je bloedbaan in en weer uit. Goed voor het eerste snelle herstel natuurlijk, maar wat minder geschikt voor langdurige opbouw.

Dat de sponsoren de beste producten hebben staat natuurlijk open ter discussie. Ik weet alleen wel dat onze eigen lijn en dat van een aantal andere sponsoren hier op DBB ontwikkeld zijn vanuit een Bodybuilding achtergrond en niet alleen vanuit een puur commerciele verkoop achtergrond.
Zo zijn onze RAW IRON producten zo ontwikkeld dat we ze als (ex)-wedstrijdbodybuilders ook zelf willen en kunnen gebruiken.
Dat ze daardoor goed verkopen is natuurlijk wel de bedoeling!;)

Maar gelukkig is er aanbod genoeg voor iedereen om zelf een eigen weloverwogen keus te maken.:)
 
Bedankt voor de comments, ik ben er idd achter dat ik meer Complexe koolhydraten nodig heb. Ja en wat ik dan nu in de kast heb , gebruik ik gewoon voor en na- het trainen en dan complexe koolhydraten (Die ik nu ga halen) gebruik voor de opbouw.

mijn dank is groot, handig en informatief forum. :d
 
Back
Naar boven