Fitness Seller

The new guy

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
geweldig leuke film!!!:P

echt een aanrader. Ik heb m gehuurd bij een kleinere videotheek want bij videoland hebben ze die niet. kan je er aankomen..huren!!!

http://us.imdb.com/Title?0241760

ook heerlijk vrouwtje wat erin meespeelt, Eliza Duschku..niet anders verwacht bij die highschoolmovies he.

ohja, ik heb zelf qua naam ook nog een klein rolletje op t einde vd film..nou ja bijna dan. spreekt wel voor zich als je t hoort:)

wou t ff meedelen:thumbup:
 
Ik had heb gedownload. Lag dubbel van het lachen!!
 
Thnx voor de tip Dandy,ik zet hem bij mijn lijstje nog te kijken films :)
 
Die film heb ik een tijdje geleden ook gezien :)
Echt een aanrader :thumb:

(Deze film maakt maar weer eens duidelijk dat de ratings op imdb crap zijn :( )
 
FraGGo zei:
(Deze film maakt maar weer eens duidelijk dat de ratings op imdb crap zijn :( )

idd, ga daar zowiezo nooit van uit. zag m liggen in de videotheek en leek me wel lachuh. maar bleek leuker dan ik dacht:P

wel voorspelbaar maar hey, dat zijn al die highschoolmovies

nne mooi vrouwtje he
en die nerd is gewoon perfect gecast
 
Laatst bewerkt:
Don't make me do CRAZY EYE'S !!! ... :D
 
Ik heb hem gisteren gehuurd. Entjah, wat moet ik zeggen dandy, ik geef nooit negatieve karma, dus.... Maaruh.... anders..... ;)


Ghehe, neej joh, zo erg was hij nou ook weer niet. Maar ik vond het toch zekers wel een doorsnee highschool film met een (zoals bij 99 vd 100 comedie's) een veels te groot emotioneel gehalte.
Er zaten een aantal goede grappen in (crazy eyes, dat hij die kerel de hele tijd wil afslaan maar niemand ziet het), maar ook heel veel slechte (die speech die zijn team tot overwinning lijd is echt lauw, de standaard cliche's in de film -nerd laat vrienden vallen voor ruigere vrienden, je kan niet veranderen hoe je bent, blabla- zijn TE standaard). Al met al een redelijke comedie, maar niet mijn smaak.
 
dandyman zei:
wel voorspelbaar maar hey, dat zijn al die highschoolmovies

dont make me do crazy eyes Rob:D

maar kom op man. echt wel een vd leukere high school movies

:sad:
 
o o o Rob... je hebt mijn hart gebroken.... :no:
 
Back
Naar boven