MuscleMeat

The One Inch Punch - Bruce Lee

Bezoekers in dit topic

boerenkool zei:
Toch kan Chuck Norris alleen maar lachen om dit soort demonstraties. Waar Bruce Lee de ontvangers van zijn punches het gevoel gaf dat ze door een auto werden aangereden, laat Chuck Norris na enkele punches en kicks een auto total loss achter, alsof er een sloopkraan aan te pas is gekomen.

:roflol: haha die chuck...

btw boerenkool, het heeft meer met concentratie,techniek en explosiviteit te maken..en in veel mindere mate met kracht!

Ik ken een jongen die Wing Chun doet. Doet het al vanaf kleins af aan. Verschrikkelijk irritant want hij was altijd die irritante oefeningen aan het doen. Heeft ook weleens die punch voorgedaan bij een jongen.

ik heb het ook 4 jaar gedaan!

respect karma hiervoor ben zelf groot bruce lee aanbidder

Haha, al die gezegdes over hem omdat ie zo een fad is geworden zijn lachen:

Chuck Norris sleeps with his light on not because he is scared of the dark but the dark is scared of him

Helaas is hij overleden :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pat21 zei:
Ik ken een jongen die Wing Chun doet. Doet het al vanaf kleins af aan. Verschrikkelijk irritant want hij was altijd die irritante oefeningen aan het doen. Heeft ook weleens die punch voorgedaan bij een jongen.

Wing Chun lijkt me super. Een maat van me zegt dat je die shit na 7 maanden al onder de knie hebt mits je elke dag oefent. Daarna is het perfectioneren. Volgens mij hebben lange mensen of mensen met lange ledematen wel een gigantisch voordeel met Wing Chun...

innocent abroad zei:
Wing Chun lijkt me super. Een maat van me zegt dat je die shit na 7 maanden al onder de knie hebt mits je elke dag oefent. Daarna is het perfectioneren. Volgens mij hebben lange mensen of mensen met lange ledematen wel een gigantisch voordeel met Wing Chun...

wing chun is juist heel moeilijk..de basisbewegingen heb je misschien geleerd, maar het duurt heel lang voordat je kunt zeggen dat je het goed kunt..

je stand moet goed zijn, je ellenbogen op het midden, je shift moet vloeiend zijn etc, vervolgens moeten je armen ook ontspannen zijn..voordat je dit allemaal goed doet, ben je jaren verder!!

[Link niet meer beschikbaar]

wing chun filmpjes..wel kort, maar dan zie je de snelheid!

echt bruut!!

bruce lee toen hij net met Wing Chun startte :

http://www.wtkungfu.com/Pages/Gallery/Video/BruceLee.mpg

Wing Chuck is pas bruut. Al het andere is daar van afgeleid.

kleine kindertjes vol nostalgie.. dat jullie dat nog geloven..

Terug
Naar boven