MuscleMeat

The Only Naturel Left..

Bezoekers in dit topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 nov 2002
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
sanniejj zei:
Nu ca. 95KG op een nuchtere maag. BF zal iets van +/- 12% zijn. Rug ziet er heel droog uit, evenals benen. Buik, armen en borst zien er nog wat bulked uit. Voorlopig hou ik mn huidige voedingsschemaaan (+/- 200gram carbs, +/- 300gram eiwit, 40/50 gram vet) En dat vooralsnog erg goed. Heb alleen weinig tijd voor cardio. Hometrainer aanschaffen is voor mij de oplossing :o

Pics, tja op mn piek denkik :) Moet ook nog kleurtje pakken, dan oog je VEEL groter.
Ben benieuwd :) Tot hoe diep wil je gaan?

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Ryu zei:
nee zit normaal in bodyfat% ik heb geen idee maar zie me abs gewoon.

Ik heb wel foto van me 71 kg bij 1.78 met 6.8%. Het is geen bb pose, maar geeft lichte indicatie hoe ik was toen. Me nieuwe foto komt na me cut. Ik houd namelijk niet van half werk dus maak liever foto's als ik op mijn top ben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind je er op deze foto al best netjes uitzien, ben benieuwd hoe die extra kilo's eruitzien.

OP
Ryu

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
ach netjes voor de breezers ja toen der tijd :P

Maar bedankt iedereen voor de complimenten

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 nov 2003
wat zijn je stats nu?

omvang armen, benen etc...

En die foto ziet er al veel belovend uit moet ik je zeggen en 90 kg heb je goed gedaan. En klasse dat je van de AS tot nu toe bent af gebleven.

psycho_b

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 aug 2004
Wel k*t...maja veel succ6 met voorbereiding voor wedstrijd in Delfzijl? toch? ???

Naar boven