XXL Nutrition

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Ez squat. Raar van de vanger dat ie eraan zat dan. Was best ez.
 
Ja, een PR is altijd wel nice om te zetten.

Die 110kg komt er wel. zeker als je al enkele malen 105kg hebt gehaald.
 
Ez squat. Raar van de vanger dat ie eraan zat dan. Was best ez.
Ja, ik legde de stang terug en voelde dat aan beide kanten het gewicht eraf was, maar hij had dus een kant vast. Zoals je ziets viel ik ook bijna omdat ik zo hard omhoog ging. :$

Ja, een PR is altijd wel nice om te zetten.

Die 110kg komt er wel. zeker als je al enkele malen 105kg hebt gehaald.
PR's zijn lekker en vooral zonder deload en die 110kg pak ik binnenkort wel.
 
Gewicht 85,6kg wat een kilo lichter is dan 9 weken geleden verwacht.

Sheiko intermediate medium load 32v2 W1D3

Deadlifts
8x20kg
5x60kg

3x112,5kg
3x135kg
2x157,5kg
1x180kg
1x202,5kg
0x225kg

Dumbell flyes
4x6x16kg

Goodmornings
5x65kg
3x8x70kg PR

Fuck.. ik kreeg die 225kg niet eens van de grond, een complete off day. Kan aan meerdere factoren liggen, zoals die 210kg Squat, niet de ideale week is, ik wat keelpijn heb of dat ik deze cycle te slecht heb gelift. De eerste 3 weken ook niet kunnen dl'en zoals ik wilde. Was ook verre van de ideale cycle op meerdere vlakken. Ben nu ook zo pissig dat ik die mock meet over 3 weken doe en daar wraak ga nemen. Ik weiger niet meer dan 225kg te trekken deze cycle. Plus ik kan de deload na deze week ook wel gebruiken. 5 mei wraak nemen dus.
 
Dat zijn stappen van 10% tussen je singles? (voorgeschreven door Sheiko?)
Ik zie het meer mensen doen en velen komen er ook mee weg. Dus het kan zijn dat het niet daar aan ligt.
Persoonlijk neem ik liever een 5% stap tussen mijn voorlaatste en top single. Dan doe je in totaal wel 1 lift meer, maar ik heb daar wat meer succes mee. Misschien ook eens proberen.

Wel klote dat je die top singles niet haalt op BP en DL.
Een beetje herbronnen nu en over 3 weken stevig knallen!
 
Dat zijn stappen van 10% tussen je singles? (voorgeschreven door Sheiko?)
Ik zie het meer mensen doen en velen komen er ook mee weg. Dus het kan zijn dat het niet daar aan ligt.
Persoonlijk neem ik liever een 5% stap tussen mijn voorlaatste en top single. Dan doe je in totaal wel 1 lift meer, maar ik heb daar wat meer succes mee. Misschien ook eens proberen.

Wel klote dat je die top singles niet haalt op BP en DL.
Een beetje herbronnen nu en over 3 weken stevig knallen!
Die schrijft 90 95 100 105% voor
Deadlift 50% 3 1 113
60% 3 1 135
70% 2 1 158
80% 1 1 180
90% 1 1 203
100%-105% 1 1-2 225-236.25

Dit staat er in mijn schema? Ik vond die jump van 203 naar 225 wel flink.:roflol:

Het was ook niet mijn beste week door dat gezuip en gekots van zaterdag/zondag maarja can;t win them all.
 
Ja zon stap van 22.5kg zou ik niet moeten proberen dan zou ik zoiezo failen die pr range gewichten
 
Helemaal je lifts gemist omdat ik geen email-meldingen binnen kreeg van je topic.
Sicke squat qua gewicht hoor! Jammer van bench en deadlift.
Heb zelf ook met bench dat huidige 1RM op een dag geen eens lukt, erg onvoorspelbaar die lift.
 
In de 3-daagse ga je trouwens inderdaad van 90% > 100-105%.
Bij de 4-daagse is dat 90% > 95% > 100-105%.
 
225 - 202,5 = 22,5kg is wel 10%. Dus ergens klopt er iets niet als die jump maar 5% had moeten zijn.
Of ben je meteen van 95% naar 105% gegaan?
Ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Als de 100% easy gaat, kan je de 105% er nog na doen. Ander laat je die zijn voor wat het is.
 
Ja zon stap van 22.5kg zou ik niet moeten proberen dan zou ik zoiezo failen die pr range gewichten
Ik weet niet of dat de oorzaak is of gewoon dat het er vandaag niet was.
Helemaal je lifts gemist omdat ik geen email-meldingen binnen kreeg van je topic.
Sicke squat qua gewicht hoor! Jammer van bench en deadlift.
Heb zelf ook met bench dat huidige 1RM op een dag geen eens lukt, erg onvoorspelbaar die lift.
Welkom back! Squat heeft inderdaad een grote glimlach op mijn gezicht getoverd. Bench had ik wel verwacht en deadlift verraste me toch een beetje. Ik had verwacht dat ik die 235kg wel even zou pakken. Nog even wachten en we weten echt waar ik sta, ik zal heus niet zwakker zijn geworden dus die 110kg bench en 235kg dl ga ik sws pakken.
In de 3-daagse ga je trouwens inderdaad van 90% > 100-105%.
Bij de 4-daagse is dat 90% > 95% > 100-105%.
Hmm apart dat die jump op de 3 daagse zo groot is dan. Ik zit qua gewichten onderhand ook meer in de 4 daagse range dan de 3. Merkte deze cycle ook dat alles veel makkelijker ging dan de vorige. Wel echt flink benieuwd hoe ik op die 4 daagse ga reageren.
225 - 202,5 = 22,5kg is wel 10%. Dus ergens klopt er iets niet als die jump maar 5% had moeten zijn.
Of ben je meteen van 95% naar 105% gegaan?
Ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Als de 100% easy gaat, kan je de 105% er nog na doen. Ander laat je die zijn voor wat het is.
Volgens schema verhoogd en zoals proudpizza zegt is dat in het 4 daagse schema niet. Was achteraf mss beter.
 
Volgens schema verhoogd en zoals proudpizza zegt is dat in het 4 daagse schema niet. Was achteraf mss beter.
Ah, OK. Ik was even in de war.
Dus jouw 3 daags schema schrijft die sprongen gewoon voor. Vind ik vreemd, maar 't is dan wel te begrijpen dat je 't zo gedaan hebt.
Onthouden voor volgende keer en dan een beurtje extra doen met een sprong van 5% ipv 10%. Komt wel goed dan. :)
 
Gewicht was vanmorgen 86,1kg nadat ik gisteren uiteten ben geweest.

Sheiko intermediate medium load 32v2 W2D1
Squats
12x20kg
5x60kg

3x100kg
3x120kg
3x140kg
4x2x160kg

Ging niet super lekker, maar ben dan ook flink op na vorige week.

Bench press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
3x75kg
5x2x85kg

Squats
3x100kg ipv 110kg
3x130kg
3x2x150kg (pins gedaan omdat ik zo scheef ga)

Ging zin meer in flyes en good mornings, had ook last van mijn schouder. Ben even compleet rip, dit weekend ook 2x op rij 11-12 uur geslapen en kan nog wel een paar uurtjes extra gebruiken. 2/10 tren.
 
Soms zou ik echt 7 dagen per week 10 uur kunnen slapen, maar idd goede slaap = gains.

Same here. Verschilt wel per week hoe ik me daarin voel. Eens in de zoveel tijd pak ik ook een weekenddag waarin ik geen wekker zet en gerust 10-11 uur slaap.
 
De pomp van de 3x8x70kg goodmornings zit er nog goed in, maar voor de rest voel ik mij vandaag redelijk fit. Ook ben ik na een paar vieze cheatdagen aka bulkdays deluxe uitgekomen op een gewicht van 87,1kg:o Alle broeken zitten nu weer retestrak en ik voel mij een lopende vochthoop. Heb zin om vandaag eens goed te deadliften en die hookgrip goed onder controle te krijgen zodat ik snel eens die 225kg ga verbeteren. Motivatie schommelt de afgelopen dagen wel, aan de ene kant ben ik flink pissig en gemotiveerd om die testdagen snel te verbeteren, maar aan de andere kant besef ik mij wel dat dit geen goede trainingcycle was en ben kritisch op mezelf dat ik het gevoelsmatig heb laten lopen. Wat weer demotiveert. Vooral de bench is toch een tegenvaller, maar gezien de keuze eerst 105kg te doen, wat een absolute grinder was op de fox en nu vrij soepel ging om daarna pas de 110kg te proberen, had ik eigenlijk niks anders verwacht. Nu even rond de 86,5-87kg blijven zodat ik op 5 Mei wraak kan nemen. Al vind ik in mijn eigen gym PR'en veel minder motiverend dan op een meet.
 
maar aan de andere kant besef ik mij wel dat dit geen goede trainingcycle was en ben kritisch op mezelf dat ik het gevoelsmatig heb laten lopen. Wat weer demotiveert.

Des te meer motivatie om jezelf te overtreffen en je cycle nu wel naar wens te doorlopen toch :)
 
Back
Naar boven