AndroidHealthClinic

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Danku buffel

Vanmorgen woog ik 85,7kg omdat ik gisteravond geen honger had en niks calorierijk kon vinden.

De planning van vandaag en woensdag toegevoegd. Max van het Squaten naar 200kg gezet, om wat minder intensiteit te hebben maar wel genoeg volume ivm knie tendinitis. Bench staat op 108kg wat tot nu toe de sweetspot is en mijn dl max maar 230kg verhoogd omdat die al sinds de Fox op 225kg staat en het deadliften op dat 40kg chain avontuur na wel lekker gaan.

Screenshot_20180604-104243.jpg
 
Oooooeeh dat word een leuke squat sessie!!
 
Danku buffel

Vanmorgen woog ik 85,7kg omdat ik gisteravond geen honger had en niks calorierijk kon vinden.

De planning van vandaag en woensdag toegevoegd. Max van het Squaten naar 200kg gezet, om wat minder intensiteit te hebben maar wel genoeg volume ivm knie tendinitis. Bench staat op 108kg wat tot nu toe de sweetspot is en mijn dl max maar 230kg verhoogd omdat die al sinds de Fox op 225kg staat en het deadliften op dat 40kg chain avontuur na wel lekker gaan.

Bekijk bijlage 431378
Bedankt voor schema. App liep niet door anders in de verkeerde week gezeten :o
 
Goed luck! Ziet er echt pittig uit.
Dank u ik had t nodig
Bedankt voor schema. App liep niet door anders in de verkeerde week gezeten :o
Hahha ik red je telkens weer :rofl:

Sheiko advanced medium load W5D1
Bench going hard en makkelijk, maar was wel echt ziek heet en was drijfnat. Squat daarentegen ging ruk en heb de 8 rep maar 4 reps gedaan en toen gezegd t is genoeg voor vandaag. Mijn lichaam begon teveel te protesteren en de reps waren grinders. Dat gewichtverlies merk je toch meteen. Board presses gingen daarna easy dus volgens mij was het een light bench trainingsdag. Flyes 4x8x14kg waren wel zwaar na al dat bench geweld. En abz ga ik binnenkort toch met dat ab
Wheel geval doen. 5/10 tren want vandaag was het even minder, goed slapen en eten en dan komt het wel goed.
 
Squat daarentegen ging ruk en heb de 8 rep maar 4 reps gedaan en toen gezegd t is genoeg voor vandaag.
Met lichter gewicht kon je hem niet afmaken?
Dacht dat ik het niet zou redden vandaag met die 7 en 8 reppers maar ergens diep van binnen nog ietd aangewakkerd waardoor ze best vlot gingen op de 1 of andere manier.
 
Met lichter gewicht kon je hem niet afmaken?
Dacht dat ik het niet zou redden vandaag met die 7 en 8 reppers maar ergens diep van binnen nog ietd aangewakkerd waardoor ze best vlot gingen op de 1 of andere manier.
Nope moest ze eigenlijk met 142,5kgmaar had hem al naar 140kg verlaagd. Ik weet ook niet of het mentaal was of mijn linkerknie die de reps zoveel zwaarder maken. Ik heb deze ladder al eens redelijk makkelijk gedaan, maar is nu meer die knie die even niet wil na het leg press incident. Ik kijk het nog een week aan en anders ga ik naar de dokter.
 
210kg onderin falen en niet deloaden zal ook wel een groot aandeel hebben maar tot de legpress had ik minder pijn iig. En juist net hierom heb ik een coach nodig:roflol:
 
210kg onderin falen en niet deloaden zal ook wel een groot aandeel hebben maar tot de legpress had ik minder pijn iig. En juist net hierom heb ik een coach nodig:roflol:

Zou je de legpress willen vervangen voor een loose-weight oef? Heb het idee dat je loose-weight oefeningen wat beter kan anticiperen mbt. falen, dan machines. Of gewoon ver uit de buurt blijven van falen.

Coach Marvantie?
 
Klote van je knie man. Snap wel dat je daar mee zit en voorzichtig mee bent. Ook onbewust ga je daar opletten (heb ik dan althans) en dat kost je echt je focus.
 
Zou je de legpress willen vervangen voor een loose-weight oef? Heb het idee dat je loose-weight oefeningen wat beter kan anticiperen mbt. falen, dan machines. Of gewoon ver uit de buurt blijven van falen.

Coach Marvantie?
Ik kwam niet eens in de buurt van falen, dat is nog het ergste:roflol: Ik kan ook die hele leg press oefening niet en het is ook een awkward hoek voor mijn knie. Ga hem denk ik vervangen door een andere oefening, nog even kijken wat.
Klote van je knie man. Snap wel dat je daar mee zit en voorzichtig mee bent. Ook onbewust ga je daar opletten (heb ik dan althans) en dat kost je echt je focus.
Ja de hele setup vergeet je zowat, omdat je alleen maar focust op de pijn. Ik heb er gisteravond en vanmorgen nog wat op gesmeerd en nu voelt die wel een stuk fijner. Misschien dat ik vrijdag met minimale pijn kan squaten, even kijken wat de knie kan handelen. Ik ga er zorg voor dragen dat de reps er technisch goed uitzien, dat is in ieder geval de focus. Beter een paar reps met goede techniek van veel reps met slechte.

Ook nog goed nieuws qua gewicht 86,7kg vanmorgen :D Coach marvin werpt zijn vruchten al af.
 
Krijg zelf veelste snel lichte pijntjes als ik een goede full rom leg press wil doen.
Walking lunges deed ik ipv de leg presses.
 
Krijg zelf veelste snel lichte pijntjes als ik een goede full rom leg press wil doen.
Walking lunges deed ik ipv de leg presses.
Ja leg presses zijn voor bodybuilders:o

Gewicht 86,8kg gewicht gaat goed, weer rustig richting de 87kg.

Sheiko advanced medium load w5d2

Deficit deadlifts
12x20kg
5x60kg

3x115kg
3x137,5kg
4x2x160kg

Alles overhand gedaan en ging easy.

Balista bench press
Ik moest eigenlijk met chains maar heb besloten +10% op de lifts te doen en met balista aan te benchen. Ging verrassend lekker en minder werk met die klote chains.

12x20kg
5x65kg
5x75kg
5x85kg
4x2x92,5kg

Deadlift from boxes below knee
3x137,5kg
3x160kg
2x3x185kg
3x3x195kg

185kg hook gedaan en als het niet meer ging mixed. Was wel even zweten maar uiteindelijk alles vrij gemakkelijk gehaald.

Lat pulldown
6x5x70kg

Beetje pompen en zo

Dips
5x5xbw+20kg

Lekkere oefening en goed voor mijn zwakke chest.

Good mornings
5x5x70kg

Lange tijd geleden dat ik deze heb gedaan en miste hem stiekem wel, wat een lekkere oefening is het ook. 7/10 tren die lekker en pijnloos (op het hookgrip gedeelte) verliep. :D
 
Godver vieze ecto dat ik ben, gisteren te weinig gegeten en weeg 86kg... Vandaag flink gecompenseerd.

Sheiko advanced medium load W5D3
Bench press
12x20kg

5x60kg
4x70kg
3x80kg
4x2x92,5kg

Een light training of zo? Waren allemaal wel makkelijke reps.

Squat
12xbw with bands on knees
12x20kg
5x60kg

5x80kg
4x100kg
3x120kg
4x2x140kg

Bewust 10% (20kg) eraf gehaald om mijn knieën wat deload te geven en lijkt de goede keuze te zijn geweest. Voor het eerst weer pijnvrij maar merk dat de kracht er nog niet volledig is. Ik haal maandag er nog 5% af en dan hoop ik op volle sterkte te kunnen draaien

Bench press
4x55kg
4x65kg
4x4x75kg

Gingen ook easy, ga toch alles met minimaal 1 sec pauzeren en de eerste rep blijft 2 sec. Dit omdat mijn chest het zwakke punt is en het pauzeren dit punt versterkt.

Dumbell flyes
5x6x16kg

Lekkere stretch en merk altijd wel een lekkere chest pomp na de oefening. De bro in mij liket dit.

Abz machine
3x10x65kg

Kon het niet laten, had echt geen zin in die andere wheel zooi te doen.:o sorry, not sorry.

Was een makkelijke training en de Squat wat lager inzetten heeft daar zeker zijn aandeel in gehad. 7/10 tren.
 
Vanmorgen woog ik weer wat zwaarder, een redelijke 86,4kg om precies te zijn.

Sheiko advanced medium load W5D4
Deadlift from boxes
8x20kg
5x60kg
3x100kg

3x137,5kg
3x160kg
2x3x185kg
4x3x195kg

Hookgrip hield t vandaag best goed, tot de derde set met 195kg alles hook grip gedaan met 4 sec hold op t einde. De derde set 2 reps hook, 1 mixed en de laatste set 1 hook en 2 mixed. Vrij content met de hookgrip progressie en denk dat ik vrij 'pijnloos' 200kg een aantal reps kan houden.

Incline shoulder press
8x20kg
5x40kg
3x60kg
5x3x75kg

Lekkere reps ging nog vrij makkelijk allemaal maar is dan ook geen indrukwekkend gewicht.

Dumbell Side raises
4x6x14kg per Kant

Hypertensions
4x8xbw

Doe ze nu vooral als rehad/prehab met bw, kan sws niet zwaarder gaan dan 20kg dus weet niet goed of ik deze zwaarder moet doen of niet.

Hammer curls
4x8x14kg
10x20kg PR:roflol:
8x20kg

Ego lifting got the best of me, doe deze puur voor de onderarmen en als prehab ellebogen maar vandaag dus iets zwaarder. 8/10 tren de goede flow zet weer even door.
 
Back
Naar boven