MuscleMeat

The sounds of beresteyn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DBZ is de bom.. zou echt vet zijn als dat weer op tv kwam
 
Ach ze gillen daar net zo hard geloof ik. :P
 
"Beresteyn is een landhuis op het zuidwestelijk deel van Berbice dat in 1828 werd verkocht aan jonkheer Hugo van Beresteyn. In 1893 werd Beresteyn verkocht en werd er het 'Instituut Wullings', een chique jongenskostschool met HBS, gevestigd. Het huis kreeg toen een nieuwe gevel en werd uitgebreid. Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd het instituut gesloten. Na de oorlog werd Beresteyn seminarie en klooster van de paters Kapucijnen en in 1954 ging het over naar de paters Montfortanen. Na hun vertrek in mei 2001 bood het huis onderdak aan diverse stichtingen, kunstenaars en buitenlandse werknemers."

[Link niet meer beschikbaar]
 
ik begrijp nu hoe jullie die zware gewichten tillen daar... het spookt daar als de tering... en die spoken helpen jullie met liften... ik weet het zeker.. ik lieg niet... ik zweer het !!!!
 
Volgens mij is het een oud hotel of restaurant.... JP (ironsport) die trainde daar al een tijdje en heeft toen op het forum gevraagd of mensen interesse hadden om te komen. Elke keer als je gaat trainen betaal je 5 euro "abbogeld", we hebben een jaarcontract moeten tekenen en gratis sauna zit erbij. :D

"Beresteyn is een landhuis op het zuidwestelijk deel van Berbice dat in 1828 werd verkocht aan jonkheer Hugo van Beresteyn. In 1893 werd Beresteyn verkocht en werd er het 'Instituut Wullings', een chique jongenskostschool met HBS, gevestigd. Het huis kreeg toen een nieuwe gevel en werd uitgebreid. Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd het instituut gesloten. Na de oorlog werd Beresteyn seminarie en klooster van de paters Kapucijnen en in 1954 ging het over naar de paters Montfortanen. Na hun vertrek in mei 2001 bood het huis onderdak aan diverse stichtingen, kunstenaars en buitenlandse werknemers."

[Link niet meer beschikbaar]



Thx. Dat topic van Ironsport had ik toen wel gelezen, maar ik wist niet meer dat het beresteyn heette. Nu gaat er idd een lichtje branden.

Toepasselijke naam trouwens.

Maar op google kwam ik dit tegen:
Ontruiming huize Berensteyn wegens onveiligheid.
http://www.peeters.luna.nl/diversen16.htm
Dus pas maar op! ;)
 
ik zou er niet graag snachts door de gangen willen lopen nee
 
ik zou er niet graag snachts door de gangen willen lopen nee

Idd volgens mij kan je je daar best vermaken met een groepje vrienden(innen) wat drank en spook verhalen :D
 
ja zeker als je door die ene gang loopt en weer dwars door de grond zakt met je voet
 
door de grond zakt? did i miss something
 
ja zeker als je door die ene gang loopt en weer dwars door de grond zakt met je voet
Of dat er Mischien iemand onverwacht met z'n hersenpan door een deur komt,en zegt graaaaaaaaaaaaaaaawraaaaaaaaauuuuuwww,of er flikkert je een 420 kilo Yoke door het plafond heen.
Nee daar komen rare geluiden vandaan uit dat Beresteyn,(van Horen vertellen!!!).;)
 
door de grond zakt? did i miss something

lucas op dave... volgens mij lucas.. we liepen door die ene gang naast de ruimte waar de stones liggen enzo, *krak* zo dwars door de vloer :D

Of dat er Mischien iemand onverwacht met z'n hersenpan door een deur komt,en zegt graaaaaaaaaaaaaaaawraaaaaaaaauuuuuwww,of er flikkert je een 420 kilo Yoke door het plafond heen.
Nee daar komen rare geluiden vandaan uit dat Beresteyn,(van Horen vertellen!!!).;)

whehehe :D
 
Stay on the concrete :P
 
Back
Naar boven