XXL Nutrition

The System - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Je traint hard. Je geeft elke keer weer het uiterste. Dan wil je ook resultaten zien! Dit is het punt waar voor veel mensen frustratie zit. Dag in dag uit, elke week weer geef je alles in je trainingen. Je streeft naar een mooi gespierd lichaam maar het wil maar niet lukken.

    The System™ is een nieuw systeem om jouw te helpen dit afgetrainde, maximaal gespierde lichaam te bereiken. Met
    the The System™ pomp je jouw spieren voor, tijdens en na de training optimaal vol met de juiste (voedings-)stoffen om maximaal te groeien in spiermassa. Elke training weer. Maximale resultaten is wat je wilt en wat je kunt bereiken met The System™!

    Train je met The System™ dan zorg je dat je lichaam elke training maximaal kan groeien. Resultaten die hiervoor altijd onmogelijk leken bereik je met The System™!

    The System™ bevat 3 specifiek afgestemde super fomules!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk!
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke trainingsdag
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 59,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja waarschijnlijk wel.

Mijn review:

Mijn review:

Ik was altijd een grote fan van het superduo (nr1+magnifcent) en wou wel eens kijken of deze topper overtroffen kon worden door The System. Vaak had ik daar dan nog los een product bij voor amino's tijdens het trainen. Vandaar dat ik dit erg makkelijk vond.

Kenmerken The System:

-3 exact afgestemde super formules
-Optimale afstemming voor-, tijdens en na de training!
-Uniek 7 weken Bodybuilding totaal plan
-Maximaal gespierd in weken
-Resultaat vanaf dag 1
-Onmogelijk bestaat niet meer!
-Elke training maximale spiermassa winst

Ingrediënten:

Samenstelling Pre-Workout:
Energie en Power blend 25.7 gram
Palatinose, maltodextrine, waxy maize starch, dextrose
Proteine - Muscle blend 14.4
Whey Protein Concentraat, Whey Protein Hydrolisaat, Peptopro
MCT olie 4 gram
Caffeine 200mg

Samenstelling During Workout:
Instant Energy en Endurance blend 38.4 gram
Maltodextrine, dextrose, waxy maize starch en palatinose
Peptopro 2gram
BCAA 5 gram

Samenstelling Post-Workout:
Glycogen Recover blend 19.3 gram
Maltodextrine, dextrose, waxy maize starch, palatinose
Instant Muscle Protein blend 20.0 gram
Whey eiwit concentraat, Whey eiwit isolaat, Whey eiwit hydrolisaat
Creatine Creapure 5 gram
Mineralen blend 200mg
Sodium Chloride, Potassium Sulphate, Calcium Di Phosphate, Magnesium Oxide

Als je het zo bekijkt zit er alles in wat je nodig heb rondom het trainen. Een uitstekende combi dus!

Smaak:

De smaken zijn verfrissend en lekker. Voor de Lemon van de "during workout" vond ik erg lekker tijdens het trainen.

Structuur:

Het poeder is heel fijn wat velen als prettig zullen ervaren.

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt om de shake te maken. Smaak en structuur zijn goed en geen brokken oid.

Prijs & conclusie:

Ik weet niet of het "beter" werkt dan het superduo + een los aminoproduct. Maar daar had ik wel vaak 2/3 verschillende losse producten. Vandaar dat ik dit erg makkelijk vind. Je besteld 1 product en je bent gewoon klaar :) Als je 3x per week traint doe je hier 2 maanden mee en kost het je dus 30,- per maand, prima prijs!

TS.jpg
 
Bedankt voor je review. The System is een hele complete "stack" zodat je op elk moment rondom de training alles neemt. Je voorziet je lichaam dan van de allerbeste bouwstenen :wl:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
beetje jammer van de slechts 2 gram Pepto Pro , het idee erachter is leuk , maar zelf los samenstellen heeft

meer effect en is stukken goedkoper
 
beetje jammer van de slechts 2 gram Pepto Pro , het idee erachter is leuk , maar zelf los samenstellen heeft

meer effect en is stukken goedkoper
Losse producten zijn in verhouding vaak goedkoper. Echter merken we dat veel klanten ook kiezen voor gemak. Een totale blend, met de juiste hoeveelheid bouwstenen op elkaar afgestemd. Dat hebben we met The System gedaan en onze klanten waarderen het. Vandaar we deze toegevoegd hebben. Uiteraard bieden we alle ingrediënten ook los aan, dus kan altijd je eigen blends maken.

Ralf
 
moet zeggen dat ik liever enkel in mn post workout snelle carbs heb zitten. Dat is de voornaamste reden dat
ik dit niet zon handig product vind.
 
Losse producten zijn in verhouding vaak goedkoper. Echter merken we dat veel klanten ook kiezen voor gemak. Een totale blend, met de juiste hoeveelheid bouwstenen op elkaar afgestemd. Dat hebben we met The System gedaan en onze klanten waarderen het. Vandaar we deze toegevoegd hebben. Uiteraard bieden we alle ingrediënten ook los aan, dus kan altijd je eigen blends maken.

Ralf

Dit is vele malen makkelijker en het minieme prijsverschil weegt niet op tegen het gemak vind ik. Vroeger had ik echt 12 verschillende potjes en deed ik het allemaal zelf. Ik vind dat geen doen en betaal dan liever iets meer zodat het al voor me wordt gedaan :D
 
moet zeggen dat ik liever enkel in mn post workout snelle carbs heb zitten. Dat is de voornaamste reden dat
ik dit niet zon handig product vind.
Het is heel persoonlijk wat je handig vind. We bieden naast de pre-workout nu ook onze nieuwe Insane! aan :) Een heftige formule net voor het trainen met weinig carbs. Er zijn ook heel veel sporters die juist op snelle energie voor de training goed presteren. Doordat het om een spieropbouwende stack gaat, staat alles in het teken daarvan. Dus herstellen, herstellen herstellen doe je met The System.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vind het nogsteeds perfect werken! Ook heerlijk dat ze alle 3 een andere smaak hebben waardoor je niet de hele tijd met dezelfde smaak in je mond zit :D
 
Vind het nogsteeds perfect werken! Ook heerlijk dat ze alle 3 een andere smaak hebben waardoor je niet de hele tijd met dezelfde smaak in je mond zit :D
Dankje. The System is een zeer compleet pakket met allemaal ingrediënten voor rondom de training om optimaal te herstellen en te groeien.:eek:

Unieke voordelen The System™:
-3 exact afgestemde super formules
-Optimale afstemming voor-, tijdens en na de training!
-Uniek 7 weken Bodybuilding totaal plan
-Maximaal gespierd in weken
-Resultaat vanaf dag 1
-Onmogelijk bestaat niet meer!
-Elke training maximale spiermassa winst

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/the-system/
 
Ik ben geïnteresseerd in dit product maar heb wat vragen:

1. Als ik de samenstellingen optel, kom ik aan +/- 45 gram per dosering. Echter is een dosering 50 gram. Ik ga ervan uit dat de overige 5 gram antiklontermiddel, bewaarmiddel en dergelijke is?
2. Wat is de exacte voedingswaarde van de drie stoffen? Je mag het ook voor het totaal opgeven, je gebruikt toch altijd alles op dezelfde dag.
3. Bij creatines staat vaak dat je ze voor de training moet nemen. Hier zit de creatine net in de post workout. Verklaar.
4. Is dit combineren met creatine overkill? Of dan crea alleen op rustdagen nemen?

Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geïnteresseerd in dit product maar heb wat vragen:

1. Als ik de samenstellingen optel, kom ik aan +/- 45 gram per dosering. Echter is een dosering 50 gram. Ik ga ervan uit dat de overige 5 gram antiklontermiddel, bewaarmiddel en dergelijke is?
2. Wat is de exacte voedingswaarde van de drie stoffen? Je mag het ook voor het totaal opgeven, je gebruikt toch altijd alles op dezelfde dag.
3. Bij creatines staat vaak dat je ze voor de training moet nemen. Hier zit de creatine net in de post workout. Verklaar.
4. Is dit combineren met creatine overkill? Of dan crea alleen op rustdagen nemen?

Bedankt
Je krijgt maandag op alle vragen een antwoord van mij :) Ik pak dan de potten er even bij en zoek alles voor je uit!

Ralf
 
Ik vraag mij inderdaad ook af of dit te combineren is met creatine. En het lijkt me dat je naast deze shake ook gewoon je whey blijft drinken?
Is dit trouwens ook goed te gebruiken als je wilt cutten?
 
Wij wachten geduldig. :fluit:
Dat is mooi :)

1. Goede vraag, dat moest ik even navragen. De doseringen die je op de site ziet is correct. Echter is het zo dat er geen maatscheppen zijn van iets meer dan 45 gram. Vandaar er extra in zit en is de pot afgevuld op 1250 gram. Er zit natuurlijk altijd een minimale toevoeging in.
2. De voedingswaarden heb ik even voor je geupload: http://i58.tinypic.com/wm1rms.png. Bovenin in de titel zie je de productnamen.
3. Het maakt eigenlijk helemaal niet uit wanneer je creatine neemt. Als je dat voor, tijdens of na neemt maakt eigenlijk niet uit. Het gaat erom dat je jouw spieren telkens optimaal gevoed hebt met creatine, waardoor je een optimaal effect eruit haalt.
4. Het is zeker te combineren met creatine, alleen zou ik deze alleen op rustdagen nemen in de ochtend. Op trainingsdagen pak je met The System voldoende creatine.
 
Ik vraag mij inderdaad ook af of dit te combineren is met creatine. En het lijkt me dat je naast deze shake ook gewoon je whey blijft drinken?
Is dit trouwens ook goed te gebruiken als je wilt cutten?


Whey hoeft na je training niet meer met deze supp.
Je hebt namelijk 14gram voor je training, aminos tijdens je training, en 20gr Whey na je training. Dat is zat voor rondom je training.

Enige waar je voor moet zorgen is dat je gedurende de dag ook constant eiwitten in je lichaam hebt.
Dus 's ochtends is vaak te prefereren en voor t slapen gaan Cassein. De rest van de dag haal je meestal wel uit je voeding.

Kan sowieso ook gebruikt worden tijdens de cut.

Ook creatine kan je blijven nemen alhoewel er ook al redelijk wat creatine in de supp zit.
 
Ik vraag mij inderdaad ook af of dit te combineren is met creatine. En het lijkt me dat je naast deze shake ook gewoon je whey blijft drinken?
Is dit trouwens ook goed te gebruiken als je wilt cutten?
Ik meende dat jouw antwoord al in de vraag van je andere dbb-collega beantword had :D ja hoor, dit kan je heel goed combineren en je eiwitten te blijven gebruiken. Creatine neem je dan enkel op rustdagen, omdat je op de andere momenten jouw creatine pakt met de producten. Je kan het in je cut ook gebruiken, maar persoonlijk raad ik dan The System af. Andere producten zijn dan veel aantrekkelijker, zoals aminozuren :)

Ralf
 
Deze ook maar weer eens bestellen! Je leest tegenwoordiger weer zoveel vragen over wat neem ik voor het trainen en wat erna, hier is het antwoord in 1 makkelijke stack :D
 
Deze ook maar weer eens bestellen! Je leest tegenwoordiger weer zoveel vragen over wat neem ik voor het trainen en wat erna, hier is het antwoord in 1 makkelijke stack :D
The Sytem is nu even niet compleet, maar met 1-2 weken is de gehele stack weer voorradig. The System is een goed afgestelde formule met ingrediënten. Het bevat alles voor, voor, tijdens en na de training. Ideaal voor mensen wie twijfelen voor de juiste stacks :)

Ralf
 
The Sytem is nu even niet compleet, maar met 1-2 weken is de gehele stack weer voorradig. The System is een goed afgestelde formule met ingrediënten. Het bevat alles voor, voor, tijdens en na de training. Ideaal voor mensen wie twijfelen voor de juiste stacks :)

Ralf

Weer helemaal compleet zag ik net :thumb:
 
Back
Naar boven