Fitness Seller

The Ugly truth behind the break up

  • Topic starter Galen
  • Startdatum
  • Reacties 86
  • Weergaven 9K
  • Volgers 31

Bezoekers in dit topic

Nog geen reden om dat meisje haar hele leven af te pakken.
Tavi heeft natuurlijk geld nodig voor nieuwe photoshopcursus.

True.

Maar zo iemand als tavi zie je toch dwars doorheen?

Liefde maakt blind kennelijk.
 
Die gasten interesseren mij vrij weinig.
Die meiden die zich laten naaien door die knakkers verdienen niet beter.
 
hnnnggg Sandra

ja die 18 minuten ga ik niet kijken iemand cliffs ?

Tavi? Kleinzoon van Fidel die zwemmend vanuit Cuba naar de USA is gevlucht op 1 jarige leeftijd, daar via de Rocky Mountains naar Canada gehiked om op 4 jarige leeftijd drie universitaire studies af te ronden. Op zijn 10de vond hij koude kernfusie uit maar helaas zijn de stukken van die studie verbrand toen Tavi met een bus haarlak aan de slag ging in het lab. Heeft op 14 jarige leeftijd het Higgsdeeltje gevonden. Vond het op 16 jarige wel welletjes met al die wetenschap. Zwom daarna de Atlantische oceaan als eerste mens ooit over om uit te komen bij Kaap de Goede Hoop, kwam er achter dat hij verkeerd zat maar ontmoette daar wel zijn latere fitness collega Jaco de Bruyn toen hij de weg naar de UK vroeg.

Eenmaal gezwommen naar de UK bleken zijn papieren nog bij de Kaap de Goede Hoop te liggen. Na veel problemen met de Britse autoriteiten zwom hij de Noordzee over om in Scheveningen uit te komen. Na een kort verblijf in Nederland werd hij opgepikt door een talentscout van Vitesse, waar hij 83 goals scoorde binnen een half seizoen. Des te knapper omdat hij 53 goals maakte vanaf de reservebank.

Vitesse werd een maatje te klein voor hem waarna hij verkaste naar het grote Cambuur. Daar maakte hij door alleen te denken aan goals in totaal 136 goals in 1 seizoen. Ook Cambuur werd te klein voor hem dus lag de weg open naar de club die Champions League plaatsing op een haar na miste, Fc Dordrecht. 173 goals in een kwart seizoen was niet voldoende uitdagend.

Een nieuwe uitdaging gloorde aan de horizon, het combineren van een studie ruimtevaartkunde en het bouwen aan een ripped maar zeer gespierd lichaam zonder enige hulpmiddelen (buiten water dan). Na 1 maand trainen was hij volledig afgetraind genoeg voor de Musclemania competitie waar hij op het podium stond met 80kg en 1% lichaamsvet. Door vriendjespolitiek won hij niet de overall titel maar gelukkig kon hij wel de Junior titel binnen slepen.

Na deze competitie won Tavi nog 4 competities Photoshop pro zodat hij zijn klanten goed kon bijstaan en hun fysiek het beste kon presenteren op zijn site. Onnodig te vermelden natuurlijk dat Tavi zijn diensten gratis aanbiedt, wat hem een nominatie opleverde voor een Nobelprijs voor de vrede. Deze nobelprijs nominatie was de derde nominatie al omdat hij reeds nominaties verdiend had voor zijn werk als raketgeleerde en filosoof.

Dat is in een notendop Tavi, inmiddels is hij bezig om een raket te bouwen waarmee hij een tour kan maken langs andere beschavingen zodat deze ook weten wie de werkelijke Master of the Universe is.

roflol
 
gvd haar account op fb is offline al die pics weg :(
 
Tavi kon de tren gewoon niet aan
 
Op zijn fb maken de volgers hen compleet af :p


 
Als je nou niet iedere wakkere minuut jezelf zou aandachtshoereren voor de wereld, zou je dit lekker persoonlijk kunnen oplossen.
Helaas helaas.
 
Als je nou niet iedere wakkere minuut jezelf zou aandachtshoereren voor de wereld, zou je dit lekker persoonlijk kunnen oplossen.
Helaas helaas.
als ik dat lichaam had zou ik ook aandachtshoeren srs

maar dromen zijn bedroooooggg
 
als ik dat lichaam had zou ik ook aandachtshoeren srs

maar dromen zijn bedroooooggg
https://en.wikipedia.org/wiki/Hormone_replacement_therapy

hqdefault.jpg
 
Weer een leuk voorbeeld dat de sociale atleten wereld niet altijd is wat het lijkt. Op instagram lijkt het allemaal rozenkleur en manenschijn, maar er zit ook een persoon achter met gevoelens, emoties enzo..

Lijkt allemaal zo leuk maar schijn bedriegt.
 
Was ik tavi maar
 

zelf heeft ie hem inmiddels verwijderd, gelukkig staat ie nog online :P
 
1500 euro per maand is toch wel om te huilen..
 
Back
Naar boven