Fitness Seller

the ultimate survival (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kijkcijfers jongen... daar draait het allemaal om. Niet of het waar is of verzonnen. Als er maar kijkcijfers worden getrokken. Zeker in het geval van Bear zou me dat niet verbazen.
okeeuj
 
hoe kom je daar bij man, die aflevering van gister heeft die helemaal niet geslapen hij was de hele nacht op de vlucht voor een grizzly beer

Ik ken dat hele programma niet maar hoe weet je nou dat ie de hele nacht niet geslapen had. Knippen en plakken weetjeniet.
 
Ultimate Survival kijk ik regelmatig en vind het leuk om naar te kijken!

maakt me verder niet uit of het waar is of niet.
 
Ik vond survival met Ray Mears ook altijd tof om naar te kijken. Jammer dat dat niet meer wordt uitgezonden op Discovery.
 
bear grylls rules jong.

ik heb van dien anderen maar 1 of 2 episodes gezien, daarna ermee afgehaakt omdat hem bijna niets te vreten kan vangen
 
gta4jwz, je gelooft serieus dat alles echt is wat bear grylls zegt?
 
gta4jwz, je gelooft serieus dat alles echt is wat bear grylls zegt?
jah absoluut hij wordt natuurlijk ook wel gevolgd door mensen die ook survival experts zijn lijkt mij dus zoveel kan hem niet gebeuren maar hij maakt wel veel risicos enzo dus.
maar hoezo denken jullie dat het nep is dan?
 
trouwens die aflevering dat die op zo'n onbewoont eiland was en de zee opging met een vlotje dat er een haai tegen zn vlotje aan duwde vond ik ook wel lijp
 
Blijf het apart vinden dat hij vanaf een onmogelijke plek afdaalt of ergens opklimt en dat er dan al ergens een cameraman is om het te filmen. Uiteraard doet 'ie dingen die veel 'm niet nadoen, maar dat gebeurt bij Fear Factor ook;)
 
Ik vond survival met Ray Mears ook altijd tof om naar te kijken. Jammer dat dat niet meer wordt uitgezonden op Discovery.

Wordt volgens mij wel nog uitgezonden hoor op discovery channel , heb nog een stuk of 5 afleveringen staan op men digibox van deze maand en verleden maand
 
bear grylls rules jong.

ik heb van dien anderen maar 1 of 2 episodes gezien, daarna ermee afgehaakt omdat hem bijna niets te vreten kan vangen

Hij stond eens op de noorpool stokstijf voor 2 uur aan één stuk om een beest onder water te vangen , ben de naam vergeten . heb er wel respect voor want hij filmt alles zelf , moet ie alsmaar heen en weer lopen
 
Hij stond eens op de noorpool stokstijf voor 2 uur aan één stuk om een beest onder water te vangen , ben de naam vergeten . heb er wel respect voor want hij filmt alles zelf , moet ie alsmaar heen en weer lopen

ja kan zijn dermee ik zeg, heb er maar 2 gezien, kan niet meer zeggen
 
Hij stond eens op de noorpool stokstijf voor 2 uur aan één stuk om een beest onder water te vangen , ben de naam vergeten . heb er wel respect voor want hij filmt alles zelf , moet ie alsmaar heen en weer lopen

Ja dat is Les Stroud. Stuk realistischer en leuker om naar te kijken
 
Ben ook enorm fan van Ultimate Survival, woensdag 21:00 en zondag 22:00 :D
 
Back
Naar boven