MuscleMeat

The Vault: a decade of PR-shattering training tips by Dave Tate (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GillesBE

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2010
Berichten
25
Waardering
6
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Dave Tate en EliteFTS.com geven op hun website 'gratis' (je moet je gegevens achterlaten) een E book weg. Eén van de meest volledige teksten die ik tot nu toe rond trainen ben tegengekomen. Het boek bevat 200 pagina's, links naar video's en zo voort.

Link:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Nice, thanks!
 
wat is het?
k krijg iets en dan gaat die naar me outlook. wat ik nie heb :p
heb k wel maar niet aangemeld.
 
Je hebt geen outlook nodig. Je krijgt eerst een mailtje om je email te bevestigen, daarin hoef je alleen op de link te klikken die erin staat. Het vcf bestand dat erbij zit kun je negeren. Na het klikken op de link krijg je een mailtje met een link naar de ebook.
 
Same old in a different package of heeft iemand het al gelezen?
 
Je hebt geen outlook nodig. Je krijgt eerst een mailtje om je email te bevestigen, daarin hoef je alleen op de link te klikken die erin staat. Het vcf bestand dat erbij zit kun je negeren. Na het klikken op de link krijg je een mailtje met een link naar de ebook.

Aaah.. een 2e mailtje.
 
Same old in a different package of heeft iemand het al gelezen?

Zie het als een heel uitgebreide uitleg van westside barbell, en wat Amerikaanse verhalen tussendoor. Voor de doorwinterde Powerlifter waarschijnlijk niets nieuws, maar een mooi basiswerk voor mensen hun training naar een nieuw level willen brengen. Op 9/10 vragen die voorbij komen op het board ivm bench/deadlift/squat techniek worden in dit boek wel beantwoord... En je kan nooit genoeg lezen ;)
 
Back
Naar boven