AndroidHealthClinic

Game: The Walking Dead

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd voor beide!
 
Ep 3 TWAU is ****ing goed, beste tot nu toe. Mocht ook wel na die tegenvaller van ep 2.
 
Eerste seizoen uitgespeeld, was heel erg onder de indruk! Nog nooit zo'n goeie adventure/point&click gespeeld, heel sterk. Kijk dus zkr uit naar seizoen 2, ga het spelen wanneer het compleet is.
 
Hij is al een tijdje uit maar eindelijk eens aan Episode 2-4 TWD toegekomen.
Voelde niet kort aan en erg goed verhaal, diepgang. Ik zet deze gelijk met 1-5 (meesterlijk einde van seisoen 1).
 
Hij is al een tijdje uit maar eindelijk eens aan Episode 2-4 TWD toegekomen. Voelde niet kort aan en erg goed verhaal, diepgang. Ik zet deze gelijk met 1-5 (meesterlijk einde van seisoen 1).
Vond seizoen 1 toch beter. Veel meer connectie met de personages en Clementine. Ws omdat je een verantwoordelijkheid hebt als Lee en je verplicht voelt op Clem te passen. Vond ook The Wolf Among Us net wat boeiender dan seizoen 2 van Twd.
 
Mee eens seizoen 1 van TWD was over alle episodes goed. Begin van seizoen 2 was stukken minder, vanaf episode 3 werd het weer leuk.
Ik had gelezen dat episode 5 ook al weer bijna uitkomt.

Moet TWAU nog uitspelen, ben erg benieuwd hoe dat einde is.
 
Momenteel in korting op Steam.... Toch verleidelijk om te kopen, maar ga nog effe wachten
 
Deze week laatste deel van het 2e seizoen van TWD. Heb IOs dus moet nog ff wachten op de release.
TWAU heb ik gisteren uitgespeeld, ook een erg goed deel.
 
Finale van seizoen 2 TWD was vet. Eerste twee delen waren minder maar al met al toch een goed seizoen.
Kijk nu weer uit naar het 3e seizoen. :D

Ben wel benieuwd hoe ze seizoen 3 aan gaan pakken met dit einde.
Let op spoiler.
5 verschillende eindes. Het eerste deel van seizoen 3 zal op deze manier telltale wat werk kosten om uiteindelijk alle verhaallijnen weer samen te laten komen.

Jammer dat je maar 4 save opties hebt. Heb nu laatste optie niet kunnen saven.
 
Laatst bewerkt:
Seizoen 3 TWD is eindelijk uitgekomen (paar maanden geleden). Heb nu episode 1 t/m 3 gedaan.
Clementine is er weer bij maar niet de hoofdpersoon dit seizoen. Episode 1 werd goed ontvangen (reviews) maar ik vond deze persoonlijk net iets minder.
Episode 2 was imo de betere versie en ook deel 3 vond ik vet om wraak te nemen op bepaalde hufters.

Merk wel dat mijn ipad (air) wat te traag is geworden voor deze game. De graphics zijn blurry en soms aardig wat lag.
 
Back
Naar boven