Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

  • Topic starter DiZoR
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 81K
  • Volgers 122

Bezoekers in dit topic

Wat een tenenkrommend slechte aflevering.
10 man die met vol automatische wapens op iemand schiet die nog geen 10 meter ver staat, en dan missen. De pastoor die zogenaamd bang is op het laatst, terwijl hij een assault rifle heeft en Negan alleen een knuppel. Het moment dat ze een clear shot hebben, Rick gaat aftellen, en ze vervolgens allemaal mis schieten. Die gast die zo voorspelbaar de auto steelt van de pastoor.

Man man man
 
Laatst bewerkt:
Beter pakt Negan Rick en z'n hele familie erbij.
 
Wat een tenenkrommend slechte aflevering.
10 man die met vol automatische wapens op iemand schiet die nog geen 10 meter ver staat, en dan missen. De pastoor die zogenaamd bang is op het laatst, terwijl hij een assault rifle heeft en Negan alleen een knuppel. Het moment dat ze een clear shot hebben, Rick gaat aftellen, en ze vervolgens allemaal mis schieten. Die gast die zo voorspelbaar de auto steelt van de pastoor.

Man man man
Exact de punten waar ik echt van moest janken ja, tering wat kut.

waarom zag je op t einde rick nou weer die speech doen, en wat waren die stukkenwaar je rick met rode betraande ogen ziet? Ik zit dr niet echt in nog
 
Die priester blijft echt een rat.
 
niemand kijkt meer?
 
niemand kijkt meer?

Mijn vrouwtje en ik zijn volop aan het kijken, we zitten halverwege seizoen 5 dus we moeten nog wat inhalen.

We vinden het nog steeds heel goed maar blijkbaar verwatert de serie een beetje vanaf seizoen 6?
 
Hier wordt ook nog steeds gekeken. Jammer dat Rick vorig en dit seizoen beetje een watje is geworden, de "we're gonna kill them all" Rick vond ik in de vorige seizoenen veel lekkerder ....euh leuker. Verder ben ik nog steeds dol op m'n walkers :)
 
Hier wordt ook nog steeds gekeken. Jammer dat Rick vorig en dit seizoen beetje een watje is geworden, de "we're gonna kill them all" Rick vond ik in de vorige seizoenen veel lekkerder ....euh leuker. Verder ben ik nog steeds dol op m'n walkers :)
I can be ur diehard rick or be ur walker :o
 
Hier wordt ook nog steeds gekeken. Jammer dat Rick vorig en dit seizoen beetje een watje is geworden, de "we're gonna kill them all" Rick vond ik in de vorige seizoenen veel lekkerder ....euh leuker. Verder ben ik nog steeds dol op m'n walkers :)

Hahahaha rick is cucked!!!!!!
 
Ik heb ep 8.03 per ongeluk overgeslagen. En na 8.04 hoeft 't van mij niet meer.
 
Ik heb ep 8.03 per ongeluk overgeslagen. En na 8.04 hoeft 't van mij niet meer.

Na het zien van de laatste aflevering van seizoen 7 was het voor mij echt al helemaal klaar.

Het was die aflevering waarin ze in mijn optiek in de laatste 15 minuten de ijzersterke karaktervorming van met name Rick, VOLLEDIG om zeep hebben geholpen.

Zo ontzettend jammer....

Om de herinnering aan de eerdere goede seizoenen intact te houden, ben ik dus bewust niet aan S8 begonnen.
 
Het is dat Jeffrey Dean Morgan iedereen de moeder acteert met zijn vertolking van Negan dat ik blijf kijken.
 
blijf t ook wel kijken, maar vind t echt matig worden inderdaad. Ga me ook steeds meer ergeren aan de special effects; autos die worden geraakt door kogels, waarbij je dan zon vonkje ge edit ziet, en totaal geen deuk of krasje of gat op die plek. Mensen die dood moeten zijn waarvan je t hart nog ziet kloppen in de keel of ademhaling ziet; best vaak slordige shit
 
Tja. ..... kut afkevering
 
Ik zit ondertussen halverwege seizoen 6 en de interesse begint al wat te minderen. Dat belooft niet veel goed als ik de reacties hier lees op seizoen 8...
 
hoopte dat het saviors/negan gedoe wel afgelopen zal zijn met de finale maar helaas. In februari zal ik weer door moeten gaan met mezelf irriteren:o
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Back
Naar boven