Fitness Seller

Serie: The Walking Dead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eindelijk weer eens een keertje iets :D
 
Ik zit ondertussen halverwege seizoen 6 en de interesse begint al wat te minderen. Dat belooft niet veel goed als ik de reacties hier lees op seizoen 8...

Nee, daar was het nog leuk. Seizoen 7 was ook écht cool. Maar seizoen 8 heeft slechts 2 goede afleveringen gehad imo (tot nu toe).
 
Nee, daar was het nog leuk. Seizoen 7 was ook écht cool. Maar seizoen 8 heeft slechts 2 goede afleveringen gehad imo (tot nu toe).

Heb aflevering 7 van seizoen 8 gemist :(
 
Gaat die dood? Ik kon in de comics zo snel niet vinden.
 
Ik moet nog aan dit seizoen beginnen. Is het een beetje goed?
 
Negan
is bij mijn weten nog in leven in de comics
Maar in de serie is die gebeten en in de comic niet. Zou niet weten hoe ze dit recht brijen zonder ongeloofwaardig te zijn...
 
Ik moet nog aan dit seizoen beginnen. Is het een beetje goed?
Vind het beeje erg tegenvallen. Gaat te weinig overleven en de ondoDen.
 
Maar in de serie is die gebeten en in de comic niet. Zou niet weten hoe ze dit recht brijen zonder ongeloofwaardig te zijn...


Aha, ik ben na S8 ep4 gestopt met kijken.

In theorie is het afhankelijk van waar iemand gebeten wordt en hoe snel anderen in actie komen kan diegene het overleven.
Kijk maar naar Hershel.
 
Maar in de serie is die gebeten en in de comic niet. Zou niet weten hoe ze dit recht brijen zonder ongeloofwaardig te zijn...
The walking dead en geloofwaardig... Daar zijn ze dan 6 seizoenen te laat mee.
 
Maar in de serie is die gebeten en in de comic niet. Zou niet weten hoe ze dit recht brijen zonder ongeloofwaardig te zijn...
Heb ik dat gemist?
 
Waar kijken jullie dit?
Aangezien die van netflix is afgehaald
 
Wat een ongelooflijke kut serie is dit geworden. Stelletje pussies zijn het allemaal.
 
Dinsdag op fox toch op een schappelijke tijd
 
ga em straks kijken
 
Wil het weer gaan oppakken denk ik.
Kunnen jullie mij vertellen waar ik ongeveer gebleven ben? Seizoen en aflevering? :roflol:

volgens mij is het laatste dat ik heb gezien dat negan met die donkere pastoor in dat hokje vast zat
 
Back
Naar boven