XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

  • Topic starter DiZoR
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 81K
  • Volgers 122

Bezoekers in dit topic

Wil het weer gaan oppakken denk ik.
Kunnen jullie mij vertellen waar ik ongeveer gebleven ben? Seizoen en aflevering? :roflol:

volgens mij is het laatste dat ik heb gezien dat negan met die donkere pastoor in dat hokje vast zat

Seizoen 8 afl 5.
 
Doe maar niet JW, liever vasthouden aan de herinneringen toen de serie nog goed was...
Haha is t zo erg..? Korte samenvatting in spoiler? Spoil maar raak
 
Eerste ep nieuwe seizoen was prima.
 
Ik ben gestopt na seizoen 7. Rick en co lijken op dit punt veranderd in een bende pussies. Blijft dit nog lang zo of herpakken ze zich?
 
Herpakken zich.
 
Dat idee had ik dus totaal niet van de 1e do.
Best veel ziektes waar de voorgaande seizoen ook mee kampten qua dialogen en actie.
 
Dat idee had ik dus totaal niet van de 1e do.
Best veel ziektes waar de voorgaande seizoen ook mee kampten qua dialogen en actie.
Wat ik onbegrijpbaar vond was het moment dat ze moesten vluchten voor een horde walkers, waarna die jongen gebeten werd en ze dan rustig terugkwamen om hem te zien sterven en even snel die paar walkers die er nog stonden afmaakten... :rolleyes:
 
Vind 't nu toch wel weer wat leuker worden. 'T zal denk ik nooit meer "voelen" zoals seizoen 1 t/m 4 maar tot zover is seizoen 9 niet slecht, vind ik.
 
Ennnnn...they're back! (eindelijk) SUPER aflevering! Kippenvel aan 't eind. Wat vonden jullie ervan?

p.s. Magna :heart:
 
Sorry, maar vond het echt bagger. Aflevering een uur over een kut grot.... Die Carol kan ook beter kapot gaan irritant wijf :p
 
Sorry, maar vond het echt bagger. Aflevering een uur over een kut grot.... Die Carol kan ook beter kapot gaan irritant wijf :p
dus dit :)
 
Gister was beste aflevering sinds Glen zijn eigen oogbal in zijn mond kon hangen :-)
 
Sorry, maar vond het echt bagger. Aflevering een uur over een kut grot.... Die Carol kan ook beter kapot gaan irritant wijf :p

Carol heeft zoveel kinderen verloren, vind 't heel triest voor haar. Maar goed, dat is mijn empathisch vermogen. Aflevering 12 was een aangename verassing, aflevering 13 straks kijken.
 
Back
Naar boven