MuscleMeat

Sticky "The Whey It Is" (Will Brink)

Bezoekers in dit topic

@ #7 >>> iedereen die engels kan lezen en dit interessant vindt zal dat hele stukje lezen
@ #10 >>> In het kort zegt ie dat hogere percentage aan eiwit (al die microgefiltreerde shizzle enz.) komt met een prijs, dat eiwit verliest sommige peptiden met hun unieke functies. Dus isolaat is alleen beter dan concentraat omdat ie hogere eiwit ratio bevat (70-80% VS 90-96%)
 
Bayydieconjo swa

Gebruik sinds kort Whey shakes
Het lijken wel wonder shakes mn spieren voelen zo opgepomt aan is dat normaal in het begin van het gebruiken daarvan?.


Haha, nee.

veel mensen denken gelijk dat het je help met groter worden, echter is dat het psychische stuk.

whey shake zijn eiwitshakes, als je dit drinkt en je traint niet dan pis je het bewijzen van spreken weer eruit.

dus een wonder is het niet, je bent gewoon goed bezig.(Y)
 
nu ben ik er zeker van
basic bulk whey van xxl is de way to go
whey concentraat van 80 procent tegen een onklopbare prijs

edit: na wat opzoeken blijken er toch nog een paar goedkopere opties te zijn
 
Laatst bewerkt:
Get the fock out the whey:P
 
interesnate info.. ik was al een tijdje aant twijfele om met whey te beginnen maar ik denk dat ik het nu echt maar eens ga doen ook
 
hoe zit het nou met eiwitten, hoeveel kan je lichaam verwerken binnen een bepaalde tijd?
ik eet soms namelijk maaltijden waar in totaal ongeveer 80 gr eiwitten inzitten, kan dit kwaad?
word alles wel opgenomen?
 
Omdat het me onzin lijkt om weer een apart topic te openen stel ik mijn vraag hier even.

Ik hoorde vandaag op de sportschool dat whey/eiwitten/proteïne/amino's/whatever.. in poedervorm beperkt 'houdbaar' is wanneer je dit uit je pot/zak haalt en vervolgens eerst in je shakebeker laat.

Volgens hem vermindert de werking hiervan al na circa 20 minuten wanneer het dus uit de pot is en niet in een klein bakje of zakje zit.

Nu is hij niet heel ervaren en betwijfel ik dit erg, maar ik wil het wel serieus nemen. Iemand een idee?
 
Back
Naar boven