AndroidHealthClinic

"The Whey it is"

Bezoekers in dit topic

man_of_magic

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
486
Waardering
6
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
25%
Op de onderstaande link staat een informatief artikel over Whey door Will Brink:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Interessant artikel. En hieruit volgt dus dat je eigenlijk beter een concentraat als een isolaat kunt nemen. Dat is natuurlijk jammer met onze CFM:(
Maar hoe kan het eigenlijk dat volgens Brink het grootste voordeel van isolaat is dat er een groter % proteine in zit terwijl de J-tech CFM ook maar 80% (dacht ik tenminste) heeft?
 
Originally posted by Alessandro
Interessant artikel. En hieruit volgt dus dat je eigenlijk beter een concentraat als een isolaat kunt nemen. Dat is natuurlijk jammer met onze CFM:(
Maar hoe kan het eigenlijk dat volgens Brink het grootste voordeel van isolaat is dat er een groter % proteine in zit terwijl de J-tech CFM ook maar 80% (dacht ik tenminste) heeft?

Daar zeg je me wat....
 
The CFM processing method uses a low temperature micro firltration techniques that allows for the production of very high protiene contents (>90%), the retention of important subfractions, extremely low fat and lactose contents, with virtualy no undenatured proteins

Dus CFM is juist wel goed.
 
En trouwens, J-Tech CFM heeft niet 80% proteine, maar 80% isolaat.
Dat is natuurlijk heel wat anders
 
Nee, gewoon 80% proteine.
En uit dit artikel blijkt dat concentraat uiteindelijk beter is. Het bevat meer waardevolle stoffen.
 
Alessandro zei:
Interessant artikel. En hieruit volgt dus dat je eigenlijk beter een concentraat als een isolaat kunt nemen. Dat is natuurlijk jammer met onze CFM:(
Maar hoe kan het eigenlijk dat volgens Brink het grootste voordeel van isolaat is dat er een groter % proteine in zit terwijl de J-tech CFM ook maar 80% (dacht ik tenminste) heeft?

Hmmm ik lees net in het MS-distribution magazine dat J-tech CFM whey voor 60% uit CFM Isolaat bestaat en voor 20% uit weiproteine concentraat.....wat goeds van beide soorten dus.
 
en de tripro heeft nog caseine, voor time released effect, alleen niet e zuipen die skakes...
 
Back
Naar boven