AndroidHealthClinic

The youngest powerlifting contest (KERANOS vs. GNRR vs. VMW) (1 bezoeker)

Wie zal winnen?

  • Keranos

    Stemmen: 30 44,1%
  • GNRR

    Stemmen: 15 22,1%
  • Verzinmaarwat

    Stemmen: 23 33,8%

  • Totaal stemmers
    68

Bezoekers in dit topic

Dat hoop ik ook, kapot gaan zal wel niet gebeuren. :D
 
Keranos is de oudste........zal dus waarschijnlijk het snelste progressie kunnen maken!
;)
 
jullie worden beesten!

enne vmw: you **** them all is de goeie instelling :thumb:
 
ah k*t man, ik ga binnenkort een maand naar canada. Een gym zoeken zit er ook niet in want we gaan rond reizen. Dat wordt flink hout hakken dan, en de rocky films nog ff kijken hoe stallone squat met een boomstang;)
 
Haha, vind ik wel grappig :D
 
Ben benieuwd, succes allemaal!
Waar trainen jullie eigenlijk, bij ons in de sportschool moet je minstens 15/16 zijn om te mogen fitnessen, heb ik het niet eens over dat wat jullie van plan zijn allemaal :P
 
Ik heb thuis allemaal van dat spul liggen ;)
 
Ik train een paar honder meters van mn huis, huisvrouwengym. 1 rack met 100 kg aan schijven, dumbbells tot 18 kg en voor de rest apparaten enzo.
Ik zal dus over een tijdje ook moeten switchen want met wat ik van plan ben is 100 kg niet genoeg.
 
Ik train een paar honder meters van mn huis, huisvrouwengym. 1 rack met 100 kg aan schijven, dumbbells tot 18 kg en voor de rest apparaten enzo.
Ik zal dus over een tijdje ook moeten switchen want met wat ik van plan ben is 100 kg niet genoeg.

:roflol:
 
En dat geloof je? :P
 
Wordt tijd dat dat spul binnenkomt...
 
Leuk als het arriveert :P
 
:whip: Go go gooo gasten!!!
 
waarom haat ik het woord fitness:@xD

ik train thuis, daar doe ik wat ik wil (als mijn ouders niet op mijn pikkelen zitten kijken en zeggen dat ik te hard doe)

heb nieuws van mijn free rack en 100kg, morgen rond 2 uur komen ze binnen, ze hebben vandaag gebeld dat het voor morgen is:)

Vraagje, wanneer had je het besteld want ik had er ook zo een besteld en ben ongeduldig ?
 
Hehe, dat werd tijd :D
 
10... Geloof ik niet, wat weeg je btw? :P
 
pech voor jou
 
Laatst bewerkt:
succes jongens;)
mijn stem gaat iig nie uit naar vmw... denk dat hij door zijn slechte knieen als het doel inzicht is weinig progressie kan maken en weer last van zijn knieen gaat krijgen...
:rolleyes:
 
Op wie stem je dan? Mij? :D
 
Back
Naar boven